
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
אתמול במעבר מכבים רכב עמוס שב"ים מנסים להכנס, הנהג מתחזה לדתי עם כיפה וחוברת של דתיים על הדשבורד. הלוחמים האלופים עצרו אותם. עשר דקות אחר כך הגיע עוד רכב עמוס שבחים שנתפס גם הוא. משערת שעד לרגע זה בית המשפט כבר שחרר את כולם. שיהיה ברור, בדיוק כמו ערביי עזה, גם אלה מיו"ש אוספים https://t.co/5dL7xaMiHt

@lhnn_w915 היי אלחנן, בעלי לוחם ב551, אבא לשישה, בחור ישיבה לשעבר ולומד תורה בהווה, מעל 500 ימי מילואים מאז הטבח. יש לי תחושה שאם בוחנים את שניכם במבחני סיכה בגמרא או סתם ידע בתנ"ך והלכה, הוא לוקח אותך בהליכה איטית. נגמרו התירוצים חביבי. זה לא עובד יותר. אפשר ללמוד תורה ולהלחם על הארץ.
תקשיבו זה מטורף. מילא אברך התאגיד רועי שרון לא מדווח על פיגועי אבנים יומיומיים שמסתיימים בפגיעות רכוש בלבד, מילא. אבל שימו לב: רק היום בלבד, נפצעו 9(!!) יהודים בפיגועים ברחבי יוש, וכתב ערוץ התקשורת הציבורית שאתם מממנים לא טרח לדווח על אף אחד מהם!!! אז הנה שוב אני פה בהתנדבות,
זה לא להאמין. מי שמעלה את הסרטון הזה הוא בדואי משבט אלעזאזמה (ביר הדאג'). תראו כמה הם מעמיסים ובאיזה קלות, ממצרים הישר לנגב. איפה כל האמלח הזה מוסלק?! איך יכול להיות שעדיין, 3 שנים אחרי הטבח, כל הכפרים הבדואים בנגב, עדיין לא נכבשו חזרה+איסוף אמלח+ גירוש כל מחזיקיהם?! למה מחכים?? https://t.co/LfUp3bTyU7

תקשיבו טוב טוב לזה: משרד הבריאות הודיע שבצנצנות מחית פירות לתינוקות של חברת "פרינוק" נמצאו חומרי הרדמה למבוגרים (עד כה 4 תינוקות אושפזו) המשרד בדק, ולא מדובר בבעיה בפס הייצור (ולכן אין ריקול) אלא בבעיה אך ורק בשני סניפי "זול ובגדול" בירושלים! עכשיו לשאלות: מיהם העובדים בסופר הזה
בת ים, חוף סיפלאס, שני מחבלים הגיעו על קטנוע וניסו לגנוב טימקס. בזכות התושיה של הבחורה הם ברחו. אין דו קיום איתם. רק טרנספר. https://t.co/hoKNWoiiV3

הנה מה שאברכי התאגיד רועי שרון וחיים גולדיטש לא יספרו לכם למרות המשכורת שאתם משלמים להם כל חודש, אז אעשה זאת בהתנדבות: לוחמי צהל ומג"ב מצאו בכפר א-זעים מספר מחרטות לייצור אמצעי לחימה, וציוד ייעודי לייצור ותחזוקת אמל"ח. אתם יודעים למה התקשורת שותקת? אתם יודעים למה אברכי התאגיד לא https://t.co/lH41C1dBzl

כתבתי כבר אלף פעם ואכתוב עוד אלפיים עד שמישהו יתעורר: השבכ חייב לחקור כל אחד שמחזיק רכבי באגי כאלה בנגב. חקירת צורך. מה הם יודעים על ההברחות ממצרים? איפה הם מסתירים את האמלח? עם מי הם משתפים פעולה? הם מתכוננים בקדחתנות ובמרץ ליום פקודה, ואנחנו עוצמים עיניים. מטורף! https://t.co/Q2ZMISFBj3

שלום לרמטכל שמעתי שזרקת לכלא חייל על פאצ' של משיח! הנה תיעוד מיום חמישי האחרון, של סמ"פ במילואים שמבצע ירי חי (!!!) לעבר מתיישבים, שהתעלל ממושכות בנער שמתאר איך הקצין הנ''ל הכה אותו לאחר שעצר אותו, השתולל עם נשקו באירוע אחר והכה עם קת נשקו מפגינים בבטנם ובפניהם עד זוב דם! למה https://t.co/D3tlois7EF

מה שאנחנו רואים פה זה מאבטחים ערבים של מלון פרימה, שזורקים אבנים על יהודים בהפגנה אתמול. אלה מאבטחים, כן? היום המשטרה עצרה אחד מהם, תושב מזרח י-ם. במקום לטרנספר אותם נותנים להם לאבטח אתכם. זה לא חלם זה סדום https://t.co/MJgyBrNPXx

תעשו לי טובה, תעצרו שתי דקות ותקראו משהו שאין מצב שאנחנו כאזרחים פה לא מכירים ולא שומעים. לצערי, בתקשורת הישראלית לא יביאו את הסיפור הזה כי מנסים להשתיק, למרות שיש תיעוד ושמות ופרצופים. אז קראו ועזרו לי להפיץ: ביום חמישי האחרון, התרחש אירוע מזעזע ומטורף בדרום בקעת הירדן, בחווה https://t.co/kdqUHV8EZs


אולי הם מתנהגים ככה בכבישי הצפון בגלל שמקצים להם קרקעות לבניה בזול מידי? אולי בגלל שהאפליות המתקנות לא מספיק מתקנות? אולי בגלל שהמקומות ששומרים להם באוניברסיטה לא מספקים אותם? אולי בגלל שהם נעלבים שלא שולחים להם צווי גיוס ויש להם רק זכויות ואפס חובות? מה לדעתכם הסיבה? https://t.co/u1ozX8T0RK

אם היו אומרים לכם שברגעים אלה באגר של אויבים עולה והורס את קברי הוריכם, מה הייתם אומרים? אז שתדעו שממש בימים אלה עולה לו באגר מיריחו ופורץ דרך אל מצוקי הקרנטל בתוך בית הקברות העתיק מימי בית שני! זה "שטח A" מה שמחייב את מדינת ישראל לבטל אחת ולתמיד את חלוקת השטח השקרית של הסכמי https://t.co/TbMXKiTgGV

אהלן שבכ, שלום אלוף פקמז, שר הביטחון, מילא האקדח שמונח לו שם כאילו כלום, סבבה בעיניכם שערביי יוש משתעשעים עם רחפנים?! מה ימנע מהם מחר לחבר לרחפן חומר נפץ ולרסק אותו על ריכוזי אוכלוסיה או על בסיס פיקוד מרכז?! מתי תתעוררו?!? https://t.co/Zt5oPu8HNe

והנה, כרגיל, ערוצי התקשורת פח אשפה (בניהם כאלה הממומנים מכיסנו) תידלקו במהלך השבת את הקמפיין האנטישמי "אלימות אמתנחלים", אבל שבת יצאה ומה גילינו? שהסיפור הוא בדיוק בדיוק ההיפך! מי שביצע את הטרור אלה הערבים, ואת מי מאשימים בתקשורת המתועבת ובשמאל הפסיכי? כמובן, את היהודים! עכשיו https://t.co/PP5PGHDS9L

מישהו יודע למה הכתב לענייני צבא וביטחון מהכיס של כולנו רועי שרון לא דיווח על חדירה של ערבים בליל שבת לחוות צפנת שבשומרון? למה הוא לא דיווח שהנאצים הערבים גנבו עדר מהחווה? למה הוא לא דיווח שכשיהודים ירדו לחפש את העדר שלהם, נאצים ערבים מחווארה תקפו אותם באבנים, סלעים, ניגחו את
מה שאתם רואים בתמונה זה הכפר א-זעים המשקיף על כביש מספר 1. כן, הכפר בו מצאו השבוע מחרטות לייצור נשק ואמלח. אם תשאלו אותי איך תראה המערכה הבאה בארץ ישראל, אז לדעתי ערביי הארץ למדו היטב את שיטת סינוואר - הבנה מעמיקה בנקודות התורפה של היהודים ופעולה בזמן המתאים. מתקפת טרור מתוזמנת https://t.co/bOMU0uTVWQ

תושבי חיפה והסביבה תקשיבו לסיפור על השכנים שלכם: "במוצאי שבת בלילה לפני שבוע וחצי, אחי עמד ברמזור אדום בצומת ליד מרכז לין, שני ערבים על אופנוע דפקו על החלון, פתחו את הדלתות הקדמיות ואחד התישב לידו והשני עמד ליד דלת הנהג, הם הציגו את עצמם כשוטרים ודרשו את הארנק שלו 'לבדוק
אכתוב את זה שוב ושוב עד שמערכת הביטחון תתעורר: כל! מי שנוסע ברכבי הבאגי האלה בדרום, צריך להחקר חקירת צורך! בדיוק כמו שעשו לבן אוליאל, והמערכת תופתע לגלות כמה מידע מחזיק כל רוכב באגי כזה, על סליקים של אמלח, על מבריחים, על רחפנים, נשקים שוברי שוויון ועוד ועוד. וזה שהאויבים האלה עם https://t.co/QNMwFICkSe

כשנעמה לזימי חסמה כביש אף אחד לא פוצץ לה תפרצוף במכות, אף אחד לא קרע לה את המכנסיים, אף אחד לא עצר אותה למעצר בית, ואף שוטר לא בא לבדוק אם היא שם. יום אחד נתקן פה את מערכות האכיפה והמשפט המתועבות. https://t.co/Y3VAypxR6J

זה במקרה מצולם ומתועד, אבל שיהיה לכם ברור שמדובר בדבר שבשגרה. אין יום ששבחים לא מסתובבים לכם בין הרגליים, מטרידים לכם את הילדות והנשים בקניון ובים, יורקים לכם באוכל במפעלים, ומחבלים לכם באתרי הבניה. במדינה שפויה, שב"ח שחוצה את הגבול צריך לקבל כדור לראש. רק פה גן עדן לנאצים. https://t.co/wQoWqe1JIP
הנה הברחה אחת מירדן שסוכלה הלילה. סתכלו כמה אקדחים. נגיד שהיו עוד 3 הברחות שלא נתפסו? ועוד 4 מגבול מצרים? עשרות כלי נשק מידי לילה. היישר לידי ערביי ישראל. אפשר להבין למה זה עובר לנו ליד האוזן? האם הממשלה, הצבא והשבכ עדיין לא מבינים את הסכנה מבית? סבבה לכולם שערביי הארץ מתחמשים? https://t.co/5gMor6KoWo

האם ערבים בנגב עולים על הקשר של המשטרה? יתכן. אבל מה זה לעומת העובדה שהם מבריחים כל לילה עשרות נשקים, רחפנים ואמלח? שטויות. טרנספר https://t.co/WjlmW5tjpw

כולם יודעים איך ערבים בנגב, בגליל, בלוד, בטייבה מתחמשים מידי לילה מירדן ומצרים. כולם יודעים מה יהיו יכולות האויב מבית ביום פקודה. כולם יודעים ועדיין שותקים. מדמיינים שיש מודיעין, או שנדע להתמודד, או שהאויב יחליט שבזכות האפליות המתקנות הוא מוותר על הטבח. הגיע זמן טרנספר לאויב! https://t.co/Y9IIVpz6o8

זה תיק אחד בודד שנתפס השבוע במקרה על ידי כוחות הביטחון בגבול ירדן. זה רק תפיסה *אחת* מלילה *אחד*. עכשיו דמיינו כמה הברחות באותו הלילה, גם מירדן וגם ממצרים, לא נתפסו? כמה אמלח מוברח לפה מידי לילה? אתם מבינים מה הם מתכננים לנו, ואנחנו עוצמים עיניים? מבינים או עוד לא? https://t.co/zIAnGgOK6Z

פיגוע שהתרחש ממש עכשיו ומשום מה כתבי הצבא והביטחון שאתם מממנים, רועי שרון וגולדיטש, לא טרחו לספר לכם, אז אני אקח על עצמי את המשימה בלי לקבל שקל: לפני כמה דקות ערבים נאצים יידו אבנים על רכבים של יהודים צפונית לעפרה, שמשות של רכבים נופצו. בנס אין נרצחים. למה לדעתכם לא דיווחו?
מה היה לשבכ להסתיר, שהוא שחרר נוחבות בשקט בשקט בלי אישור הדרג המדיני?! מה היה למי שגנב את הפלאפונים של הנוחבות להסתיר?! מה השבכ לא רוצה שנדע?!? https://t.co/6MTOZg0dvw

לגרש!!! זה אויב שאין מה לעשות איתו, כמה אפליות מתקנות שתשפכו עליו, כמה מקומות שמורים בפקולטות לרפואה שתשמרו לו, לא תצליחו להכפיף אותו לחוקים של מדינת היהודים! לא כלא ולא גרביים, לתפוס באוזן ולזרוק אל מעבר לגבול!!! https://t.co/QUR85qBXON

שני נאצים ערבים מהכפר מדמא עלו לכיוון יצהר היום וביצעו פיגוע הצתה סמוך לשביל הביטחון. כוחות ביטחון שהוזעקו למקום השתלטו על האש וכיבו אותה. המחבלים נמלטו חזרה לכפר. למה אברכי התאגיד על חשבוננו לא דיווחו? נכון, כי זה לא "אלימות אמתנחלים". מלביני טרור רשעים. אה ואת הכפר צריך לגרש! https://t.co/mSje88GI2g

לא מעניין, דפדפו הלאה, רק שתדעו לכם שאתמול בלילה ערבים ביצעו פיגוע ירי על רכב של יהודי בזמן שנסע בין מעלה חבר לבית חגי. בניסים גדולים פגיעות פח בלבד. והשתקה. הסיפור הזה מושתק. ששש. בדיוק כמו לפני ה7/10. משדרים עסקים כרגיל. "האויב מורתע". בהצלחה לכולנו בטבח הבא. תתמגנו. https://t.co/86TlCnnb4y

אתמול, פורעים ערבים מהכפר ג'אלוד הניחו חסם אבנים בציר גישה לתל תלפיות. תושבים שהגיעו לפנות את החסם הותקפו באבנים, תושב נפצע בראשו. מישהו יודע למה אברך התאגיד מכספי המיסים שלנו לא דיווח על הפיגוע הזה? האם מקובל עליכם שאברך התאגיד מתדלק על חשבונכם קמפיין "אלימות אמתנחלים" שקרי https://t.co/QLr8W3W35J


הערבים ביו"ש מריחים חולשה. רגע לפני שהם מעזים להרים את הראש שלהם, הם צריכים לחטוף מכות כואבות ומהר! אפס הכלה לכל סוג קטנטן של טרור. על כל זריקת אבנים בודדת חצי כפר צריך להמחק. אם לא נוריד להם את הראש עכשיו, נקבל אותם בתור נוחבות אלימים על סטרואידים. https://t.co/HgVRceY9MC


