
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
@lhnn_w915 היי אלחנן, בעלי לוחם ב551, אבא לשישה, בחור ישיבה לשעבר ולומד תורה בהווה, מעל 500 ימי מילואים מאז הטבח. יש לי תחושה שאם בוחנים את שניכם במבחני סיכה בגמרא או סתם ידע בתנ"ך והלכה, הוא לוקח אותך בהליכה איטית. נגמרו התירוצים חביבי. זה לא עובד יותר. אפשר ללמוד תורה ולהלחם על הארץ.
הנה מה שאברכי התאגיד רועי שרון וחיים גולדיטש לא יספרו לכם למרות המשכורת שאתם משלמים להם כל חודש, אז אעשה זאת בהתנדבות: לוחמי צהל ומג"ב מצאו בכפר א-זעים מספר מחרטות לייצור אמצעי לחימה, וציוד ייעודי לייצור ותחזוקת אמל"ח. אתם יודעים למה התקשורת שותקת? אתם יודעים למה אברכי התאגיד לא https://t.co/lH41C1dBzl

שלום לרמטכל שמעתי שזרקת לכלא חייל על פאצ' של משיח! הנה תיעוד מיום חמישי האחרון, של סמ"פ במילואים שמבצע ירי חי (!!!) לעבר מתיישבים, שהתעלל ממושכות בנער שמתאר איך הקצין הנ''ל הכה אותו לאחר שעצר אותו, השתולל עם נשקו באירוע אחר והכה עם קת נשקו מפגינים בבטנם ובפניהם עד זוב דם! למה https://t.co/D3tlois7EF

תעשו לי טובה, תעצרו שתי דקות ותקראו משהו שאין מצב שאנחנו כאזרחים פה לא מכירים ולא שומעים. לצערי, בתקשורת הישראלית לא יביאו את הסיפור הזה כי מנסים להשתיק, למרות שיש תיעוד ושמות ופרצופים. אז קראו ועזרו לי להפיץ: ביום חמישי האחרון, התרחש אירוע מזעזע ומטורף בדרום בקעת הירדן, בחווה https://t.co/kdqUHV8EZs


מה שאתם רואים בתמונה זה הכפר א-זעים המשקיף על כביש מספר 1. כן, הכפר בו מצאו השבוע מחרטות לייצור נשק ואמלח. אם תשאלו אותי איך תראה המערכה הבאה בארץ ישראל, אז לדעתי ערביי הארץ למדו היטב את שיטת סינוואר - הבנה מעמיקה בנקודות התורפה של היהודים ופעולה בזמן המתאים. מתקפת טרור מתוזמנת https://t.co/bOMU0uTVWQ

אכתוב את זה שוב ושוב עד שמערכת הביטחון תתעורר: כל! מי שנוסע ברכבי הבאגי האלה בדרום, צריך להחקר חקירת צורך! בדיוק כמו שעשו לבן אוליאל, והמערכת תופתע לגלות כמה מידע מחזיק כל רוכב באגי כזה, על סליקים של אמלח, על מבריחים, על רחפנים, נשקים שוברי שוויון ועוד ועוד. וזה שהאויבים האלה עם https://t.co/QNMwFICkSe

הנה הברחה אחת מירדן שסוכלה הלילה. סתכלו כמה אקדחים. נגיד שהיו עוד 3 הברחות שלא נתפסו? ועוד 4 מגבול מצרים? עשרות כלי נשק מידי לילה. היישר לידי ערביי ישראל. אפשר להבין למה זה עובר לנו ליד האוזן? האם הממשלה, הצבא והשבכ עדיין לא מבינים את הסכנה מבית? סבבה לכולם שערביי הארץ מתחמשים? https://t.co/5gMor6KoWo

כולם יודעים איך ערבים בנגב, בגליל, בלוד, בטייבה מתחמשים מידי לילה מירדן ומצרים. כולם יודעים מה יהיו יכולות האויב מבית ביום פקודה. כולם יודעים ועדיין שותקים. מדמיינים שיש מודיעין, או שנדע להתמודד, או שהאויב יחליט שבזכות האפליות המתקנות הוא מוותר על הטבח. הגיע זמן טרנספר לאויב! https://t.co/Y9IIVpz6o8

פיגוע שהתרחש ממש עכשיו ומשום מה כתבי הצבא והביטחון שאתם מממנים, רועי שרון וגולדיטש, לא טרחו לספר לכם, אז אני אקח על עצמי את המשימה בלי לקבל שקל: לפני כמה דקות ערבים נאצים יידו אבנים על רכבים של יהודים צפונית לעפרה, שמשות של רכבים נופצו. בנס אין נרצחים. למה לדעתכם לא דיווחו?
מה היה לשבכ להסתיר, שהוא שחרר נוחבות בשקט בשקט בלי אישור הדרג המדיני?! מה היה למי שגנב את הפלאפונים של הנוחבות להסתיר?! מה השבכ לא רוצה שנדע?!? https://t.co/6MTOZg0dvw

שני נאצים ערבים מהכפר מדמא עלו לכיוון יצהר היום וביצעו פיגוע הצתה סמוך לשביל הביטחון. כוחות ביטחון שהוזעקו למקום השתלטו על האש וכיבו אותה. המחבלים נמלטו חזרה לכפר. למה אברכי התאגיד על חשבוננו לא דיווחו? נכון, כי זה לא "אלימות אמתנחלים". מלביני טרור רשעים. אה ואת הכפר צריך לגרש! https://t.co/mSje88GI2g

אתמול, פורעים ערבים מהכפר ג'אלוד הניחו חסם אבנים בציר גישה לתל תלפיות. תושבים שהגיעו לפנות את החסם הותקפו באבנים, תושב נפצע בראשו. מישהו יודע למה אברך התאגיד מכספי המיסים שלנו לא דיווח על הפיגוע הזה? האם מקובל עליכם שאברך התאגיד מתדלק על חשבונכם קמפיין "אלימות אמתנחלים" שקרי https://t.co/QLr8W3W35J



