
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
תקשיבו זה מטורף. מילא אברך התאגיד רועי שרון לא מדווח על פיגועי אבנים יומיומיים שמסתיימים בפגיעות רכוש בלבד, מילא. אבל שימו לב: רק היום בלבד, נפצעו 9(!!) יהודים בפיגועים ברחבי יוש, וכתב ערוץ התקשורת הציבורית שאתם מממנים לא טרח לדווח על אף אחד מהם!!! אז הנה שוב אני פה בהתנדבות,
זה לא להאמין. מי שמעלה את הסרטון הזה הוא בדואי משבט אלעזאזמה (ביר הדאג'). תראו כמה הם מעמיסים ובאיזה קלות, ממצרים הישר לנגב. איפה כל האמלח הזה מוסלק?! איך יכול להיות שעדיין, 3 שנים אחרי הטבח, כל הכפרים הבדואים בנגב, עדיין לא נכבשו חזרה+איסוף אמלח+ גירוש כל מחזיקיהם?! למה מחכים?? https://t.co/LfUp3bTyU7

תקשיבו טוב טוב לזה: משרד הבריאות הודיע שבצנצנות מחית פירות לתינוקות של חברת "פרינוק" נמצאו חומרי הרדמה למבוגרים (עד כה 4 תינוקות אושפזו) המשרד בדק, ולא מדובר בבעיה בפס הייצור (ולכן אין ריקול) אלא בבעיה אך ורק בשני סניפי "זול ובגדול" בירושלים! עכשיו לשאלות: מיהם העובדים בסופר הזה
אולי הם מתנהגים ככה בכבישי הצפון בגלל שמקצים להם קרקעות לבניה בזול מידי? אולי בגלל שהאפליות המתקנות לא מספיק מתקנות? אולי בגלל שהמקומות ששומרים להם באוניברסיטה לא מספקים אותם? אולי בגלל שהם נעלבים שלא שולחים להם צווי גיוס ויש להם רק זכויות ואפס חובות? מה לדעתכם הסיבה? https://t.co/u1ozX8T0RK

אם היו אומרים לכם שברגעים אלה באגר של אויבים עולה והורס את קברי הוריכם, מה הייתם אומרים? אז שתדעו שממש בימים אלה עולה לו באגר מיריחו ופורץ דרך אל מצוקי הקרנטל בתוך בית הקברות העתיק מימי בית שני! זה "שטח A" מה שמחייב את מדינת ישראל לבטל אחת ולתמיד את חלוקת השטח השקרית של הסכמי https://t.co/TbMXKiTgGV

אהלן שבכ, שלום אלוף פקמז, שר הביטחון, מילא האקדח שמונח לו שם כאילו כלום, סבבה בעיניכם שערביי יוש משתעשעים עם רחפנים?! מה ימנע מהם מחר לחבר לרחפן חומר נפץ ולרסק אותו על ריכוזי אוכלוסיה או על בסיס פיקוד מרכז?! מתי תתעוררו?!? https://t.co/Zt5oPu8HNe

כשנעמה לזימי חסמה כביש אף אחד לא פוצץ לה תפרצוף במכות, אף אחד לא קרע לה את המכנסיים, אף אחד לא עצר אותה למעצר בית, ואף שוטר לא בא לבדוק אם היא שם. יום אחד נתקן פה את מערכות האכיפה והמשפט המתועבות. https://t.co/Y3VAypxR6J

זה במקרה מצולם ומתועד, אבל שיהיה לכם ברור שמדובר בדבר שבשגרה. אין יום ששבחים לא מסתובבים לכם בין הרגליים, מטרידים לכם את הילדות והנשים בקניון ובים, יורקים לכם באוכל במפעלים, ומחבלים לכם באתרי הבניה. במדינה שפויה, שב"ח שחוצה את הגבול צריך לקבל כדור לראש. רק פה גן עדן לנאצים. https://t.co/wQoWqe1JIP
לגרש!!! זה אויב שאין מה לעשות איתו, כמה אפליות מתקנות שתשפכו עליו, כמה מקומות שמורים בפקולטות לרפואה שתשמרו לו, לא תצליחו להכפיף אותו לחוקים של מדינת היהודים! לא כלא ולא גרביים, לתפוס באוזן ולזרוק אל מעבר לגבול!!! https://t.co/QUR85qBXON

לא מעניין, דפדפו הלאה, רק שתדעו לכם שאתמול בלילה ערבים ביצעו פיגוע ירי על רכב של יהודי בזמן שנסע בין מעלה חבר לבית חגי. בניסים גדולים פגיעות פח בלבד. והשתקה. הסיפור הזה מושתק. ששש. בדיוק כמו לפני ה7/10. משדרים עסקים כרגיל. "האויב מורתע". בהצלחה לכולנו בטבח הבא. תתמגנו. https://t.co/86TlCnnb4y

הערבים ביו"ש מריחים חולשה. רגע לפני שהם מעזים להרים את הראש שלהם, הם צריכים לחטוף מכות כואבות ומהר! אפס הכלה לכל סוג קטנטן של טרור. על כל זריקת אבנים בודדת חצי כפר צריך להמחק. אם לא נוריד להם את הראש עכשיו, נקבל אותם בתור נוחבות אלימים על סטרואידים. https://t.co/HgVRceY9MC


