
Top-X History
Ran Harnevo
@harnevo
Entrepreneur. Ex co-founder & CEO, 5min (acquired by Aol) & homeis; President Video at Aol; Board at Talkspace and others. New stuff in stealth, coming soon…
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
מישהו יכול לעדכן מה קורה עם זה? https://t.co/YTajWmwYBK

@AvishayBenHaim נעשה את זה קצר גם ככה אין לך טראפיק כותב ללאמפות: 1. אל תקרא לי ״יקר״ או ״נשמה״ או כל החרא המתוק שאתה עוטף איתו את כל ההסתה הנוראית שלך. כל הכפל לשון הגרוטסקי הזה לא עובד יותר. רואים לך 2. בא ממשפחה ספרדית מרוקאית מלא מלא, לא צריך אותך ואת השנאה שלך בשביל להכיר את ההיסטוריה היא
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחח https://t.co/QlHcOMZacY

כבר יותר מחצי שנה, בלי למצמץ בכלל, מציגים ערוץ 14 ו-i24 סקרים עם תוצאות הפוכות לחלוטין לכל אלה של מכוני המחקר המקצועיים. בערוץ 14 הקימו לעד המדינה לשעבר, שלמה פילבר, חברת סקרים חדשה מהניילון. ב-i24 הסוקר הוא השותף שלו לשעבר. והפלא ופלא: בערוצי הטלוויזיה של הביביזם יש פער של מליון https://t.co/L85pE3v6vJ

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הוא קיבל עבודה! הוא מתפרנס! זה הצליח! 🤡🤡🤡🤡🤡🤡 https://t.co/F8AxOc5Fz7

אני לא אצביע לבנט, חלוקים אידיאולוגית, ויכוח בריא. אבל מה שהוא אומר כאן הוא כל כך טריוואלי ובאותה נשימה כל כך חריג. מכונת שנאה מזוויעה של עשרות שנים היא הטיקט האלקטורלי היחיד שנותר לנתניהו. מנהיג שמתעב את אזרחיו הוא שורש החורבן הישראלי https://t.co/z9VJiRgzjP

פברואר 2025, פרשננו לענייני הכל בניתוח גיאו אסטרטגי מבריק שרק משתבח עם הזמן! צפייית חובה אבל רק למי שלא רואה את המציאות מבעד לאדי חומץ! העיתונאי הכי טוב בארץ בפער ✊ (ותודה ל-@iloveisraell שאוגר את כל הבינה האינסופית הזאת) https://t.co/CxK7Jky8Dq

הבן אדם הזה מקבל משכורת מערוץ טלוויזיה שמתיימר לקרוא לעצמו ערוץ תקשורת. לצופים בערוץ הוא מוצג כעיתונאי או משהו כזה. אנ׳לא יודע אם הכל מטומטם אבל הדרך לשם מעולם לא הייתה סלולה יותר… https://t.co/7iuwddevKd

4 חודשים לפני הבחירות הכי חשובות בימי חיינו ותהליך אפל מאוד עובר על התקשורת הישראלית או מה שנשאר ממנה. התהליך הזה רק יילך ויחמיר… הקמנו את ״יאללה תקווה״ לפני 3 וחצי שנים כמעט. סוג של נס בחיי, לפעמים אני עדיין מתפלא שהיא עולה בחריצות במעלה ההר. והסיבה להתמדה הזאת היא תמיכה https://t.co/FGTBa4ekg4

לא זוכר ציוץ בעברית שזוכה לתשומת לב עולמית כמו האחרון של בן גביר. מהימין והשמאל האמריקאי והעולמי במידה שווה. כבר 8 מליון חשיפות! מדינת ישראל היא מדינת כהנא חי, זה לא רק הפרצוף שלנו בעולם זה הפרצוף האמיתי שלנו. יש רק אחראי אחד לאירוע הזה. נקיא אותו מקרבנו או שלא נהיה…
כשאתם קוראים את החזון הזה שמציג ליברמן אני מניח שכל אדם במחנה הדמוקרטי ליברלי מאמץ את רובו הכמעט מוחלט בשתי ידיים. מכונות התעמולה רצות פה כבר עשרות שנים על הדיכוטומיה שעליה הם השקיעו מיליארדים במרקטינג: ימין חזק, שמאל חלש ובוגדני, ידה ידה ידה… אבל החזון של ליברמן רק מדגיש https://t.co/3mjt1SqOM8
@GadiTaub1 גדי, מעבר לזה שאתה מטומטם וזה הפך כבר לנחלת הכלל זה לא ויכוח ציבורי יותר, אני חושש שהפגנת הבורות העמוקה הזאת ברבים לא מוסיפה לך (גם ככה אתה בית קברות של טראפיק). ההדלפה חשפה את אחד מהמקורות המודיעיניים הכי חשובים שהיו לישראל בעזה. היא סיכנה חטופים. חוץ מחובבי מכונות ההצבעה של
את הקדנציה הראשונה של טראמפ עברתי בארה״ב, 2016-2020, זאת הייתה חתיכת תקופה, אי אפשר להסביר למי שרואה וקורא מרחוק. ואחד הלקחים הכי חשובים למי שחווה את האיש בשנים האלה הוא האינסטרומנטליזם שלו - מי שמשרת אותו באותו הרגע יעלה לגדולה, מי שחדל לשרת אותו יזרק לכלבים. הכל בנוי על כוח
יש משהו מנחם ממש בלראות פה את הסינקים של ליצן הבית, אבישי בן חיים, מגיע סוף סוף הביתה. כשהאיש יושב שם בפטריוטים, כל ״הקסם״ פשוט לא קיים יותר, הוא פשוט נחשף בעירומו: עוד פלקט משובט שמדקלם את אותו שיר לעוס לעייפה. בן חיים, כמו עמית סגל, גדל והתעצם רק מדבר אחד: עצם הישיבה שלו
לפה האיש הזה הביא אותנו. מצורעים. מנודים. מקבצי נדבות. כל מה שנתניהו נוגע בו מביא בסוף לאסון. מה עדיין לא ברור לפה? https://t.co/GDowbLbzOb

@GadiTaub1 זה מדהים כמה אתה בור ועם הארץ בזמן שאתה מטיף לחצי עולם על בורותו המוחלטת. האישה הזאת לא חברת כנסת מאז 2022. היא לא צריכה ולא יכולה להצביע על כלום כבר 4 שנים, איי קיד יו נוט. איזה ליצן אתה צחקתי פה בקול 🤡🤡🤡
בשבועות שאחרי השבעה לאוקטובר ביקרו פה כל מנהיגי העולם כדי להזדהות איתנו. רכבת אווירית של תמיכה, נושאות מטוסים אמריקאיות בים התיכוו, תמיכה עצומה של כל העולם המערבי, תמיכה גורפת במלחמת באין ברירה שיצאנו אליה. זאת הייתה נקודת. פתיחה: מדינה הלומת אסון שמקבלת גב רחב מהעולם החופשי
אם הוא עולה הערב לתת עוד נאום בלי שאלות ותשובות אחריו, אם גם ביום שבו קרסה כל תפיסת העולם שלו הוא ממשיך עם הצהרות משודרות, כל מי שישתף איתו פעולה לא יוכל להיקרא יותר גוף תקשורת בישראל
זה הדבר היחיד שיזכרו מהאיש המכוער הזה. תמונה אחת שתיחקק עם שמו בהיסטוריה של ישראל. ואל תתבלבלו, הוא יודע את זה https://t.co/TMZ39xMhri

@netanyahu אחרי שתלך נקרא לכביש 232 ״דרך נתניהו״ https://t.co/Dylq3cDuMm

(מעלה שוב, הקובץ הקודם היה פגום והסרט חשוב מדי. אם שיתפתם, שתפו שוב בבקשה!) במשך כמעט 3 שנים, מאז ה-7 באוקטובר, מסתובב במרחב הציבורי אחד השקרים העלובים והגדולים ביותר של מכונת הרעל: ״ספין הפרימטר״. השקר הגס הזה, כאילו בג״צ התערב במדיניות הפתיחה באש בגדר רצועת עזה, מחלחל לכל https://t.co/AtYIO8UoI9

אחד היעדים הכי חשובים שיש לנו בבחירות הקרובות: לוודא ולהסביר ולעבוד כדי שאף דמוקרט ליברל בישראל לא יצביע או תצביע לחבורת הקונקולים שהתמכרו לריח של הנפלאם על הבוקר. זה אסטרטגי, נעבוד קשה וכך יהיה!
בזמנים מתוקנים איש השוליים הרקוב הזה היה מטגן שניצלים במסעדה שכוחת אל בתחנת דלק. בישראל 2026 הוא הדובר של ארגון הפשיעה הגדול בישראל. טקסט שלקוח משנות ה-30 באיטליה, וזה במקרה הטוב. פאשיזם טהור, בריוני, נמוך מצח. אלה האנשים ששנות נתניהו העלו לגדולה. המיץ בתחתית של השקית של הזבל https://t.co/8BMJNRFEy6

10 שניות שמזקקות את הניתוק המוחלט של אוטוקרט כושל וחבורת לוזרים מטורללת שהתאספה סביבו. הנהגה לא כשירה, משתמשת בקיטש פטריוטי כדי לייצר מציאות אלטרנטיבית. מסביבה רק דם הרס וחורבן https://t.co/idZuiG4dmv

אני רוצה להזכיר לכם שלא רק על הבילד אנחנו מדברים. שם אמנם הם סיכנו את בטחון המדינה, אבל מבצע ההשפעה כנגד משפחות החטופים באותם ימים סוערים היה ציני ורחב הרבה. אני רוצה להזכיר לכם איך באותו שבוע של הכתבה בבילד צצה לה פתאום גם כתבה בעיתון האנגלי, ״The Jewish Chronicle״. הם המציאו https://t.co/bluYzTIAWG

אל תתרגלו לזה, אל תנרמלו את זה, אל תתנו לאף אחד לנרמל את זה! היועצים הכי קרובים לראש הממשלה מכרו את בטחון המדינה בשביל לסכל עיסקת חטופים🎗️ רעות ענבר עם הסבר פשוט על חבורת עבריינים ועל בוס מבסוט. סרטון שחובה לשתף עם כל מי שקצת נאבד בפרטים @papanyula https://t.co/CqB8eerOIe

הבן אדם לא יכול לצאת מהארץ לאף מדינה מערבית חוץ מלארה״ב (ובארה״ב אף אחד כרגע לא מעוניין לפגוש אותו, והוא מבקש). האנשים האלה חיים במציאות אלטרנטיבית זה פאקינג מיינדבלואינג הם המציאו עולם דמיוני משלהם, אל תפריעו להם עם עובדות, זה אירוע פסיכופטי ממש https://t.co/2rEt7oFxvt

החודש סיימה לוחמת ראשונה בישראל את מסלול סיירת מטכ״ל. היא מצטרפת לשורה ארוכה של נשים מדהימות שניפצו חומות באינספור תפקידי לחימה. באותו הזמן מנהלת תנועה משיחית חשוכה שאין דבר בינה לבין ציונות דתית, קמפיין שוביניסטי עלוב כדי להחזיר נשים עשרות שנים אחורה. אז תכירו את אל״מ גלעד https://t.co/IofJgxl7DL

אי שם באמצע ההפיכה המשטרית, לפני שהוא פתח את הסוכה שלו בחווארה, הגיע צבי סוכות לכיכר הבימה כדי לצלם שם פארסה שהוא קרא לה ״שיח אחים״. הגענו לשם באותו יום חמישי, עם מצלמות ומגאפונים, כדי להראות לפרובוקטור העלוב הזה, בדוקאי שב״כ שנחשד בשריפת מסגד, שפרובוקטורים כמוהו לא רצויים בעיר https://t.co/wxD0TcMok3

הילדים שואלים אותי מה קורה מחר ולאן הולכים מכאן אמרתי להם שכולם מחכים לעדכונים מברק רביד
לפני 4 שנים בדיוק, ישב אורי אלמקייס במרתפי השב״כ, חווה עינויים בלתי נתפסים, מופקר על ידי אוגדה 210 שהפעילה אותו, מופקר על ידי ראש האוגדה, רומן גופמן. אורי יצא לקרב חייו בשבועות האחרונים. נשיא העליון לשעבר, אשר גרוניס, תמך בגירסא שלו. גם ראש המוסד, דדי ברנע, גם היועצת המשפטית https://t.co/YiNhhmLqbb

טייסים, גם אם הם הכי טובים בעולם, לא מנצחים מלחמות. פצצות, גם אם הן חודרות את הבונקרים הכי משוכללים, לא מנצחות מלחמות. גם לא טנקים, גם לא הסיירות הכי מעולות שיש. מלחמה מנצחים מנהיגים שיודעים להשתמש בהישגים שהביא להם הצבא כדי לשנות איתם את העולם בהסכמים ובריתות משני מציאות. זה
מירב סבירסקי איבדה את שני הוריה, רפי ואורית, שנרצחו בקיבוץ בארי ביום הטבח. אחיה, איתי, נחטף ונרצח בשבי חמאס. מאז היא נאבקת, באומץ מעורר השראה, כדי שאנשי החורבן לא יצליחו למחוק אותו מהזכרון הציבורי. את המילים שלה אתמול בהפגנה בהבימה צריך לשמוע כל ישראלי! https://t.co/Ing9leQwCQ

זה כל מה שיש להם להציע: דם! לשטח, להבעיר, לחרב, לנתץ, לשרוף, לכסח. דם ועוד דם ואז עוד דם. בתי הקברות הולכים ומתמלאים באסטרטגיית הדם שלהם, היא לא מביאה אותנו לשומקום, אבל זה לא מפריע להם כמובן. הם לא ישבעו לעולם. https://t.co/qFJXS1lTVc

@AvishayBenHaim תראה מה זה יש לך כמעט מאה אלף עוקבים אתה שעה באוויר ואין יותר עניין בהסתה העלובה שלך. זהו, זה נגמר. רק צינור ההסתה 14 נשאר לך, לשם אתה שייך ואיתו תתפייד. אה ונזכיר שוב כי על תקליט מקולקל צריך לענות בתקליט מקולקל: אף אחד לא כתב בכלל על נתניהו ולא על הציבור שמצביע לו, תפסיק
@AvishayBenHaim אתה לא בר שיח בן אדם. לא סתם הלכת להתחבא מאחורי שיח שנתיים וחצי. הגעת למקום שראוי לך, ממלכת השנאה הישראלית 14. שם תירקב גם. אתה לא מייצג כלום חוץ משנאה, מרחם עליך שזאת הפרנסה שלך

