
Top-X Weekly
Ran Harnevo
@harnevo
Entrepreneur. Ex co-founder & CEO, 5min (acquired by Aol) & homeis; President Video at Aol; Board at Talkspace and others. New stuff in stealth, coming soon…
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
@AvishayBenHaim נעשה את זה קצר גם ככה אין לך טראפיק כותב ללאמפות: 1. אל תקרא לי ״יקר״ או ״נשמה״ או כל החרא המתוק שאתה עוטף איתו את כל ההסתה הנוראית שלך. כל הכפל לשון הגרוטסקי הזה לא עובד יותר. רואים לך 2. בא ממשפחה ספרדית מרוקאית מלא מלא, לא צריך אותך ואת השנאה שלך בשביל להכיר את ההיסטוריה היא
פברואר 2025, פרשננו לענייני הכל בניתוח גיאו אסטרטגי מבריק שרק משתבח עם הזמן! צפייית חובה אבל רק למי שלא רואה את המציאות מבעד לאדי חומץ! העיתונאי הכי טוב בארץ בפער ✊ (ותודה ל-@iloveisraell שאוגר את כל הבינה האינסופית הזאת) https://t.co/CxK7Jky8Dq

4 חודשים לפני הבחירות הכי חשובות בימי חיינו ותהליך אפל מאוד עובר על התקשורת הישראלית או מה שנשאר ממנה. התהליך הזה רק יילך ויחמיר… הקמנו את ״יאללה תקווה״ לפני 3 וחצי שנים כמעט. סוג של נס בחיי, לפעמים אני עדיין מתפלא שהיא עולה בחריצות במעלה ההר. והסיבה להתמדה הזאת היא תמיכה https://t.co/FGTBa4ekg4

לא זוכר ציוץ בעברית שזוכה לתשומת לב עולמית כמו האחרון של בן גביר. מהימין והשמאל האמריקאי והעולמי במידה שווה. כבר 8 מליון חשיפות! מדינת ישראל היא מדינת כהנא חי, זה לא רק הפרצוף שלנו בעולם זה הפרצוף האמיתי שלנו. יש רק אחראי אחד לאירוע הזה. נקיא אותו מקרבנו או שלא נהיה…
את הקדנציה הראשונה של טראמפ עברתי בארה״ב, 2016-2020, זאת הייתה חתיכת תקופה, אי אפשר להסביר למי שרואה וקורא מרחוק. ואחד הלקחים הכי חשובים למי שחווה את האיש בשנים האלה הוא האינסטרומנטליזם שלו - מי שמשרת אותו באותו הרגע יעלה לגדולה, מי שחדל לשרת אותו יזרק לכלבים. הכל בנוי על כוח
לפה האיש הזה הביא אותנו. מצורעים. מנודים. מקבצי נדבות. כל מה שנתניהו נוגע בו מביא בסוף לאסון. מה עדיין לא ברור לפה? https://t.co/GDowbLbzOb

בשבועות שאחרי השבעה לאוקטובר ביקרו פה כל מנהיגי העולם כדי להזדהות איתנו. רכבת אווירית של תמיכה, נושאות מטוסים אמריקאיות בים התיכוו, תמיכה עצומה של כל העולם המערבי, תמיכה גורפת במלחמת באין ברירה שיצאנו אליה. זאת הייתה נקודת. פתיחה: מדינה הלומת אסון שמקבלת גב רחב מהעולם החופשי
אם הוא עולה הערב לתת עוד נאום בלי שאלות ותשובות אחריו, אם גם ביום שבו קרסה כל תפיסת העולם שלו הוא ממשיך עם הצהרות משודרות, כל מי שישתף איתו פעולה לא יוכל להיקרא יותר גוף תקשורת בישראל
@netanyahu אחרי שתלך נקרא לכביש 232 ״דרך נתניהו״ https://t.co/Dylq3cDuMm

אחד היעדים הכי חשובים שיש לנו בבחירות הקרובות: לוודא ולהסביר ולעבוד כדי שאף דמוקרט ליברל בישראל לא יצביע או תצביע לחבורת הקונקולים שהתמכרו לריח של הנפלאם על הבוקר. זה אסטרטגי, נעבוד קשה וכך יהיה!
10 שניות שמזקקות את הניתוק המוחלט של אוטוקרט כושל וחבורת לוזרים מטורללת שהתאספה סביבו. הנהגה לא כשירה, משתמשת בקיטש פטריוטי כדי לייצר מציאות אלטרנטיבית. מסביבה רק דם הרס וחורבן https://t.co/idZuiG4dmv

הבן אדם לא יכול לצאת מהארץ לאף מדינה מערבית חוץ מלארה״ב (ובארה״ב אף אחד כרגע לא מעוניין לפגוש אותו, והוא מבקש). האנשים האלה חיים במציאות אלטרנטיבית זה פאקינג מיינדבלואינג הם המציאו עולם דמיוני משלהם, אל תפריעו להם עם עובדות, זה אירוע פסיכופטי ממש https://t.co/2rEt7oFxvt

לפני 4 שנים בדיוק, ישב אורי אלמקייס במרתפי השב״כ, חווה עינויים בלתי נתפסים, מופקר על ידי אוגדה 210 שהפעילה אותו, מופקר על ידי ראש האוגדה, רומן גופמן. אורי יצא לקרב חייו בשבועות האחרונים. נשיא העליון לשעבר, אשר גרוניס, תמך בגירסא שלו. גם ראש המוסד, דדי ברנע, גם היועצת המשפטית https://t.co/YiNhhmLqbb

טייסים, גם אם הם הכי טובים בעולם, לא מנצחים מלחמות. פצצות, גם אם הן חודרות את הבונקרים הכי משוכללים, לא מנצחות מלחמות. גם לא טנקים, גם לא הסיירות הכי מעולות שיש. מלחמה מנצחים מנהיגים שיודעים להשתמש בהישגים שהביא להם הצבא כדי לשנות איתם את העולם בהסכמים ובריתות משני מציאות. זה
זה כל מה שיש להם להציע: דם! לשטח, להבעיר, לחרב, לנתץ, לשרוף, לכסח. דם ועוד דם ואז עוד דם. בתי הקברות הולכים ומתמלאים באסטרטגיית הדם שלהם, היא לא מביאה אותנו לשומקום, אבל זה לא מפריע להם כמובן. הם לא ישבעו לעולם. https://t.co/qFJXS1lTVc

@AvishayBenHaim תראה מה זה יש לך כמעט מאה אלף עוקבים אתה שעה באוויר ואין יותר עניין בהסתה העלובה שלך. זהו, זה נגמר. רק צינור ההסתה 14 נשאר לך, לשם אתה שייך ואיתו תתפייד. אה ונזכיר שוב כי על תקליט מקולקל צריך לענות בתקליט מקולקל: אף אחד לא כתב בכלל על נתניהו ולא על הציבור שמצביע לו, תפסיק
@AvishayBenHaim אתה לא בר שיח בן אדם. לא סתם הלכת להתחבא מאחורי שיח שנתיים וחצי. הגעת למקום שראוי לך, ממלכת השנאה הישראלית 14. שם תירקב גם. אתה לא מייצג כלום חוץ משנאה, מרחם עליך שזאת הפרנסה שלך
@GadiTaub1 תראה מה זה. שעה פלוס אתה באוויר, יותר ממאה אלף עוקבים, מתיישב על השיא של הטרללת של הקונספירציה, וכרגיל כלום ושומדבר… אין לך קהל אתה פייק מוחלט. דוקטור פארסה, יש לך עוד 4 חודשים לקבל את מנת המזון הקבועה שלך מהעכוז של השלטון. אני יודע שחם ונעים שם אבל זה תיכף ממש נגמר. האירוע
אירוע הענקת החסינות לעבריינית גוטליב הוא רק קצה הקרחון של מה שקרה פה, בכוונת מכוון, בשבועיים האחרונים. במשך 3 דיונים, שעות על גבי שעות, פרשה המטורללת 15 שקרים כדי להתסיס את הבייס ולייצר סרטנים של הקונספירציות הכי מטורללות בספר לקראת הבחירות. ניר רוזן המצויין, מנכ״ל פייק https://t.co/sWsR61SyUC

זיכרונות מהשבוע שעבר 🤡🤡 https://t.co/7iuwddevKd

מכונת הרעל נקלעה לפינה. הכשלון מוחלט, אבל להיכנס בטראמפ יכול לעלות לו על העצבים. מה עושים?! אין בעיה בכלל, מהדקים את דף המסרים ומחליפים אשמים. קבלו תחתית חדשה מפס הייצור של מפעל הנקניקיות: וויטקוף וג׳ארד קושנר, להלן ״היהודונים״ https://t.co/KUkCxrU9dq

לאן הגענו?! הגענו בדיוק לאן שהלכנו! תנו כמה דקות לרעות ענבר @papanyula https://t.co/SgTBWyI6Nu

במדינה דמוקרטית יש חופש ביטוי, גם אם שר עבריין יושב בממשלה. במדינה דמוקרטית מותר להגיע למצעד הגאווה עם חולצת FCK BGVR, גם אם זה לא מתאים למשטרה. וגם, במדינה דמוקרטית, אם שוטרים עוברים על החוק מהמקפצה, אזרחים שלא יוותרו על הזכויות שלהם - כמו טיל הם יגישו נגדם תביעה 🏳️🌈 https://t.co/kbzwlKo3kc


