
Top-X History
Shlomo Filber / שלמה פילבר
@filbers
אנליסט. פוליטיקה, תקשורת ומה שבניהם. / מומחה בתקשורת המונים / חוקר עמדות דעת קהל / חובב גיאופוליטיקה / סולד מצביעות ומוסר כפול.
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
אחרי כמה שעות של בלבול וחסר ודאות. הגיע הזמן לעשות טיפה סדר במצב, על מה הסכים טראמפ? ההסכם קובע שני עקרונות רזים "מצר הורמוז חייב להישאר פתוח לשיט חופשי ולאיראן אסור שיהיה נשק גרעיני" - טראמפ מתעקש בכל ציוץ שני שלו לחזור על ההתחייבות כי לאיראן לא יהיה גרעין. ובמקביל לחתור לפתיחת
המלחמה באיראן היא כשלון אחד גדול, ושום מסיבת עיתונאים של נתניהו לא תוכל לטשטש אותו. -נכשלנו בחיסול חמינאי -נכשלנו בחיסול כל המטכ"ל האירני - נכשלנו בהשמדת מערך ההגנה האווירית שלהם - נכשלנו בפגיעה קשה בתעשייה הצבאית וייצור הטילים - נכשלנו בפגיעה ברוב מבני הממשל והבאסיג' שלהם. -
את חיסול הגרעין האירני התחלנו בעצמנו, וכנראה נצטרך לסיים בעצמנו. תודה לכל מי שעזר בדרך. אנחנו ניקח את זה מכאן...
רון דרמר הסביר את תמונת המצב בעקבות מלחמת ישראל עם איראן איש סודו הקרוב ביותר של נתניהו, השר לשעבר רון דרמר, סיפק ניתוח בטחוני במהלך ערב של "איחוד הצלה". ראשית, איראן. דרמר טוען כי האיום הקיומי חלף מן העולם, והפוטנציאל הגרעיני של טהראן חוסל למעשה. הלוגיקה פשוטה: לאחר התקיפות
הבונטון היום גם בשמאל וגם בימין הוא לתקוף את טראמפ. מעבר לכך שהתמונה המלאה והסופית עדיין לא ברורה. ומעבר לכך שזה אווילי וטיפשי לריב עם המעצמה החזקה בעולם. ביהדות יש ערך של "הכרת הטוב" ולימדונו חז"ל כי "בור ששתית ממנו אל תירק לתוכו". ראיתי ברשת רשימה שהכין מאן דהוא על תרומת
כשאתם זועקים על החלונות והעציצים המנופצים של משפחת סולברג. אני זועק על הנשמות הפגועות של ילדיו הרכים של השר שיקלי.
אני מסרב להתרגש מ"ההסכם הגרוע" של טראמפ, ולא מתוצאות הפולימרקט שאייזנקוט מוביל בסקרים היום. כאשר מנתחים את אירועי החודש האחרון בראיה יותר רחבה, במימד הזמן והאיזור מתקבלת תמונה יותר ברורה ומובנת, והיא טובה לישראל. מבצע - שאגת הארי היה מאמץ מרוכז ומוצלח של ישראל לסכל את האיום
מה שנורמל בקפלן ובאיילון, מגיע בסוף גם לאלון שבות.
שיעור הסטוריה קצר. אף נשיא אמריקאי שניסה, לא הצליח להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל. - לא קלינטון אחרי רצח רבין. - לא בוש עם אולמרט - לא אובמה עם ליבני והרצוג. - לא ביידן עם לפיד ובנט. ישראלים אוהבים נשיא שאוהב את ישראל, פחות נשיא מנסה לבחוש בבחירות בישראל.
רק מזכיר שיהודה ויינשטיין גם היה "הפרקליט של ראש הממשלה", לפני שנבחר ליועמ"ש לממשלה.
לפי כלל הברזל שעובד כמו שעון שווצרי כבר 20 שנה, מה שבן כספית אומר קורה! - רק בדיוק ההפך. @BenCaspit https://t.co/kuK01vqEHz

כל תורת השמאל על רגל אחת : כשטראמפ מצליח במו"מ, להחזיר חטופים למשל - זה טראמפ (ומרים). כשטראמפ נכשל במו"מ, מול האירנים למשל - זה נתניהו.
זרעי הסכם הכניעה לאירנים השבוע, נזרעו בשריקות הבוז באותו ערב בככר ובתרועות לצמד הזה. שם הם טעו לחשוב שיידעו למכור לציבור בישראל כל סחורה, ושהם חזקים בישראל יותר מנתניהו. אז סיבכו אותנו עם הפסקת אש והשארת החמאס בעזה, השבוע שוב עם איראן. https://t.co/v7T11kLBKM

האופוזיציה הישראלית בונה על הזיכרון הקצר של הציבור, והעיתונאים כדאי שילמדו קצת היסטוריה. אין שום חדש במקרים שבהם ארה"ב בולמת את ישראל במערכות צבאיות משיקוליה האזוריים. תמיד זה היה כך, ומי שחשב שלא נגיע לרגע כזה הוא פשוט תמים. לכל "המופתעים" באולפנים שמספרים לנו ש"מעולם לא היה
לא מצליח להבין למה אותם 10-8 מנדטים ש'עזבו' את הליכוד, וערכו מסע נדודים מפואר בשלוש השנים האחרונות מגנץ, לליברמן ומשם לבנט נשארים אחרונים ונאחזים בבנט כשכל בוחרי יש עתיד בורחים מהספינה הטובעת הזו?
מה ההבדל בין מינוי יועץ משפטי של מפלגת העבודה לשופט עליון )מלצר(. או את יו"ר מפלגת העבודה לנשיא המדינה (שמחליט על הקמת קואליציות, חנינות ועוד) למינוי יועץ משפטי של ראש הממשלה בעתירות למשרה ממלכתית של מבקר המדינה?
44 שנים בדיוק אחרי הלילה בו סיירת גולני כבשה את הבופור במלחמת לבנון הראשונה (ט"ז סיוון תשמ"ב) ובקרב נהרג מפקדה הנערץ גוני הרניק. נכבש הבופור שוב. נראה שהפעם הלקח נלמד. אז, האוכלוסיה המקומית נשארה בכפריה שהפכו למוקדי טרור. היום השיעים בדרום לבנון גרים באהלים בצפון המדינה, והשטח https://t.co/Tk8DTph6mH

מה הלאה? בשלב הבא גיל למון מתכוון להוציא חוו"ד שתאשר או תפסול את המסרים של קמפיין הליכוד בבחירות?
בואו נדבר על חופש הצבעה ועצמאות אמיתית של חברי הכנסת, כבר שנים המוסד הכי פחות דמוקרטי בישראל הוא כנסת ישראל, ולכן קצת מביך לשמוע את הטענות על חוסר העצמאות של חכ"ים בבחירת מבקר המדינה. רוב חברי הכנסת שמכהנים בכנסת מעולם לא נבחרו בידי הציבור. לא בפריימריס, לא במרכז מפלגה ואפילו
כשהגמל לא רואה את הדבשת שלו. התנועה 'לאיכות השלטון' מתריעה בבג"צ נגד חוק מח"ש. כי שמח"ש תהפוך ל'פוליטית' ותבצע 'אכיפה בררנית' רק נגד צד פוליטי אחד, כולל בהפגנות. תשיגו לי את עמי אשד. https://t.co/bmH0JQuhyj

@ozbinnun איפה היית, עכשיו באים? https://t.co/qTvmkDFRTW


