
Top-X Weekly
Shlomo Filber / שלמה פילבר
@filbers
אנליסט. פוליטיקה, תקשורת ומה שבניהם. / מומחה בתקשורת המונים / חוקר עמדות דעת קהל / חובב גיאופוליטיקה / סולד מצביעות ומוסר כפול.
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
אחרי כמה שעות של בלבול וחסר ודאות. הגיע הזמן לעשות טיפה סדר במצב, על מה הסכים טראמפ? ההסכם קובע שני עקרונות רזים "מצר הורמוז חייב להישאר פתוח לשיט חופשי ולאיראן אסור שיהיה נשק גרעיני" - טראמפ מתעקש בכל ציוץ שני שלו לחזור על ההתחייבות כי לאיראן לא יהיה גרעין. ובמקביל לחתור לפתיחת
המלחמה באיראן היא כשלון אחד גדול, ושום מסיבת עיתונאים של נתניהו לא תוכל לטשטש אותו. -נכשלנו בחיסול חמינאי -נכשלנו בחיסול כל המטכ"ל האירני - נכשלנו בהשמדת מערך ההגנה האווירית שלהם - נכשלנו בפגיעה קשה בתעשייה הצבאית וייצור הטילים - נכשלנו בפגיעה ברוב מבני הממשל והבאסיג' שלהם. -
את חיסול הגרעין האירני התחלנו בעצמנו, וכנראה נצטרך לסיים בעצמנו. תודה לכל מי שעזר בדרך. אנחנו ניקח את זה מכאן...
רון דרמר הסביר את תמונת המצב בעקבות מלחמת ישראל עם איראן איש סודו הקרוב ביותר של נתניהו, השר לשעבר רון דרמר, סיפק ניתוח בטחוני במהלך ערב של "איחוד הצלה". ראשית, איראן. דרמר טוען כי האיום הקיומי חלף מן העולם, והפוטנציאל הגרעיני של טהראן חוסל למעשה. הלוגיקה פשוטה: לאחר התקיפות
הבונטון היום גם בשמאל וגם בימין הוא לתקוף את טראמפ. מעבר לכך שהתמונה המלאה והסופית עדיין לא ברורה. ומעבר לכך שזה אווילי וטיפשי לריב עם המעצמה החזקה בעולם. ביהדות יש ערך של "הכרת הטוב" ולימדונו חז"ל כי "בור ששתית ממנו אל תירק לתוכו". ראיתי ברשת רשימה שהכין מאן דהוא על תרומת
אני מסרב להתרגש מ"ההסכם הגרוע" של טראמפ, ולא מתוצאות הפולימרקט שאייזנקוט מוביל בסקרים היום. כאשר מנתחים את אירועי החודש האחרון בראיה יותר רחבה, במימד הזמן והאיזור מתקבלת תמונה יותר ברורה ומובנת, והיא טובה לישראל. מבצע - שאגת הארי היה מאמץ מרוכז ומוצלח של ישראל לסכל את האיום
שיעור הסטוריה קצר. אף נשיא אמריקאי שניסה, לא הצליח להשפיע על תוצאות הבחירות בישראל. - לא קלינטון אחרי רצח רבין. - לא בוש עם אולמרט - לא אובמה עם ליבני והרצוג. - לא ביידן עם לפיד ובנט. ישראלים אוהבים נשיא שאוהב את ישראל, פחות נשיא מנסה לבחוש בבחירות בישראל.
כל תורת השמאל על רגל אחת : כשטראמפ מצליח במו"מ, להחזיר חטופים למשל - זה טראמפ (ומרים). כשטראמפ נכשל במו"מ, מול האירנים למשל - זה נתניהו.
זרעי הסכם הכניעה לאירנים השבוע, נזרעו בשריקות הבוז באותו ערב בככר ובתרועות לצמד הזה. שם הם טעו לחשוב שיידעו למכור לציבור בישראל כל סחורה, ושהם חזקים בישראל יותר מנתניהו. אז סיבכו אותנו עם הפסקת אש והשארת החמאס בעזה, השבוע שוב עם איראן. https://t.co/v7T11kLBKM

לא מצליח להבין למה אותם 10-8 מנדטים ש'עזבו' את הליכוד, וערכו מסע נדודים מפואר בשלוש השנים האחרונות מגנץ, לליברמן ומשם לבנט נשארים אחרונים ונאחזים בבנט כשכל בוחרי יש עתיד בורחים מהספינה הטובעת הזו?

