
Top-X History
Doron Shabti
@doron_shabti
זה העוואר הזה משדרות. ציוצים מייצגים את דעתי בלבד למה את מי חשבתם שהם מייצגים יא ארמאדים
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
בואו נדבר לא על ראש הממשלה אלא על שווארמה. מחר אני פותח שווארמה ומכריז שזו השווארמה הטובה במדינה ומבקש מכולם לשלם לי סכום מאוד משמעותי. נניח 500 למנה. כן, אני אומר, זה יקר, אבל אף אחד לא עושה שווארמה כמו שלי וקריטי שתטעמו. אני איש משכנע אז כולם, כולם יהונתן, באים. ומשלמים. https://t.co/DdykjYLhGu
מיכאל, החייל שנפל אתמול בלילה בלבנון, היה בן יחיד לאם חד הורית. עלו ביחד מאוקריאנה לפני 6 שנים. אלוהים ישמור
2023: סינוואר ודף כובשים את העוטף. מתחבאת מתחת ללול בממד כי יש חמאס בשכונה, בורחת עם כל המשפחה ופליטה בארצה 7 חודשים. @kobioz1 מקליט לה סרטון גרסא של התחנה הישנה כי רק ככה היא נרדמת 2026: סינוואר ודף מתים. נגב על במת הבארבי מביאה לקובי ציור שהיא הכינה לו כי יש שוקו בדרך ניצחון https://t.co/yKGt0qJ0Bj


950 חיילים נפלו מאז תחילת המלחמה. לא 12 מאז הפסקת האש או 1 מאז שבוע שעבר. 950.
מנכל גוגל: היי הפסדתי 500 מיליארד דולר דריקטוריון: אחי מה יא מטורף אתה מפוטר מנכל גוגל: מה פתאום מפוטר וואלה כל אחד מהמתחרים שלי היה מפסיק כפול אתם צריכים לתת לי בונוס וקידום
בנימין נתניהו לקח את הנשיא הכי פרו ישראלי אי פעם, ממש ברמת החבר מרכז ליכוד, והביא אותו למצב שהוא און רקורד תומך בפרויקט הטילים האיראני. תנו לזה לשקוע
קו ההגנה נפרץ. קו ההגנה הוא קו המכשול. משימתנו - הגנה על היישובים. אני חוזר - הגנה על היישובים. במילים האלו פתח גיבור ישראל רועי צ'אפל את הפקודות בגזרתו כמפקד מוצב סופה. כמה מילים שאיגדו בתוכן יותר הבנה של האויב, הכרה בערך המנהיגות ומחויבות בלתי נגמרת לביטחון ישראל ולהגנה על חיי https://t.co/jbhzGNRVoS

אוקיי פיד בואו תעזרו לי לחולל נס: מילואימניק, סטודנט להנדסת בניין, יצא מלבנון ובעוד כמה שבועות יש לו מבחן ממש חשוב בשני קורסים שאם לא יצליח לעבור ייאלץ להאריך את התואר בשנה. הקורסים הם 1. סטטיקה ו2. בטון (הפיזיקה של הבנייה). אנחנו והמכללה נסינו המון למצוא חונך (גם בתשלום זה בסדר)
"החלום שלי? שיתנו לכבוש את הכפר. לפני שנתיים לא יכולתי להסתובב פה כי היו ערבים שאיימו עליי. ואז הגיעו חבורה של ילדים בני 17 ופשוט הלכו מכות על האדמה. פשוט מראים מי בעל הבית". החוות הן פרויקט לטיהור אתני. https://t.co/oEUtRGiA27
אני כאן להזכיר שנתניהו הוא ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות עם ישראל שהוביל לזה שחמאס כבש לי את הבית ורצח לי את החברים בזמן שהוא בוזז אונס ושורף אנשים בחיים. כל ראש ממשלה אחר שהיה עושה את זה היה עף הביתה. ראש ממשלה מהמשאל כנראה גם היה נרצח. רק ראש הממשלה הזה, בהיותו הפריוולג הכי https://t.co/QacurqPic3
אתה קידמת שוטר שזרק רימון הלם על אזרחים נגד הנהלים דקה אחרי שהוא עשה את זה https://t.co/AzIB2wiePH
זה טקסט מדהים בעיקר כי מאחוריו עומדת הדרישה להפסיק להתעסק בנושא השולי מי אחראי לזה שהמדינה מתפרקת, למה היא מתפרקת ומה ומי הפיתרון כי המדינה מתפרקת https://t.co/Rlhw5VguGv
היי פיד אשמח לעזרה וסיוע: משרת מילואים פנה אליי, מפקד פלוגה שסיים לחימה בצפון וגילה פתאום שהוא חייב 200 אלף שקל לרשות המיסים כי ככה (בגדול ואחרי המון בירורים: הגיש טופס בצורה לא מדויקת כי לך תמצא זמן להבין את כל הבירוקרטיות כשאתה במקביל מפקד על פלוגת לוחמים בלבנון ועשו לו חישוב
אני באמת תוהה מי האנשים שאיבדו צלם אנוש עד כדי לתדרך משפט כזה ואז לא לבוא ללוויה https://t.co/rbcy9f5rUr
ציוץ ניצול ציני: אז לא הספיק החסד ש @kobioz1 עשה איתנו כשהקליט לנגב שיר ערש כשהיינו מפונים, ולא מספיק שהזמין אותה להופעה ולא מספיק שהעלה אותה לבמה הוא גם הקליט סרטון תודה בשבילה יחד עם כל טיפקס. אין לנו מילים להביע כמה אנחנו אסירי תודה על היחס והדאגה. וכאמור הבטחתי ניצול ציני אז https://t.co/BsOn6SRAxV

קל לדבר על ה7.10 והלקח ממנו במובני מלחמה בחמאס ובאיראן ועמאיית. קל להגיד שזה לא אותו דבר ובאמת יש המון הבדלים. אבל כמי שחווה את הרגע שבו טרוריסטים שטופי שנאה נכנסים אליו לשכונה ואין מי שישמור ואין מי שיגן וזה רק לחבק את הילדה ולהתפלל אי אפשר רק להגיד שהלקח הוא שזה לא יקרה לי שוב https://t.co/gQ8dJGtEHb
תגידו, ברצינות רגע. מה לכל הרוחות קשור שמחה לאיד? הרי אלו החיים שלנו. ימי המילואים שלנו. הבתים שלנו. אין אף אחד ששמח בכישלון האסטרטגי הזה. אבל יש מי שמנסים, נואשות, לדבר על השיעור שצריך ללמוד. על שורת הכשלים שבסופה מדינת ישראל מגיעה לצומת שבה אין אפשרויות טובות - או להכנע למשטר https://t.co/ugmLujEv9o
דרמה בכנסת: ביבי לא מצליח למנות את העורך דין הפרטי שלו למשרה ציבורית לא דרמה בכנסת: קריית שמונה מופגזת
ביבי אמר שהציל את מדינת ישראל מהשמדה. השמדה זה מה שקרה כמה מטרים מהבית שלי ואפילו אחריות לא לקחת יא חוצפן https://t.co/popzySDRW1

אז אתם אומרים לי שבמדינה בה המון מוסת פורץ לבסיס צבאי בהובלת חכים ושרים ואף אחד לא נעצר, בה קמפיין סרבנות מטורלל ואלים שנתמך בידי רבנים בכירים ובכירי ממשל כולל פריצה לבית מפקד המשטרה הצבאית ואלף מקומות אחרים, בסוף גם פוגעים בבית של שופט עליון? שיאאלה איזה מפתיע מי ראה את זה בא

