
Top-X History
יוסף חדאד - Yoseph Haddad
@YosephHaddad
يوسف حداد פעיל חברתי והסברה, מנכ''ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה'. גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי🇮🇱 https://t.co/vYPXIHE8m3
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
אתמול נבחרת ישראל הגיעה למשחק אימון באלבניה. המשחק התחיל בזה שהקהל המקומי שרק בוז צורם בהמנון. איך זה המשיך? ניצחון ישראלי משער של אוסקר גלוך שמיד אחרי השער רץ להשתיק את אותו קהל אנטי ישראלי... מוזמנים להמשיך לשרוק בוז באירוויזיון, במגרשים- איפה שתרצו. אנחנו נדאג להשתיק אתכם! אל https://t.co/KkoTqjH2zB

"אני מקדיש את הניצחון לחיילי צה"ל הגיבורים, ולכל ה'פרי פלס...'- לכו להז***" המתאבק הישראלי שמעון סמוטריצקי ניצח הלילה בארה"ב קרב לעיני בכירים מה-UFC, מול יריב שלא הסכים ללחוץ לו את היד ומול קהל שרובו עוין ושרק בוז- תשמעו את הנאום שלו אחרי הניצחון... אכבר גיבור! לא רק שהוא ניצח https://t.co/u0PMOnjm0G

שימו לב לדברים של סגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס הלילה, כי הם למעשה מספרים את כל הסיפור: ״יש מקרים שבהם האינטרסים של ישראל וארה״ב מתפצלים... אנחנו יכולים להשיג הסכם ארוך טווח עם איראן. ישראל עשויה שלא לאהוב את זה״. אתם מבינים? יש המון יתרונות ביחסים החמים עם ארה"ב והעזרה הרבה https://t.co/v9xJLvIFnk

אתם רואים את המחבל המכוער הבן עוולה הזה? במשך 10 שנים מיום החטיפה הוא החזיק את גופתו של סמ"ר אורון שאול ז"ל בתוך מקרר שבבעלותו לצד בשרים קפואים שבהם סחר בעזה. במשך 10 שנים המחבל הזה עבד יום יום כשגופה של חלל ישראלי נמצאת שם בעסק שלו, בזמן שהמשפחה של אורון סבלה בלי סוף. אגב הוא לא https://t.co/XbophSvEpC

כל ישראלי ששומע את הנשיא טראמפ הערב צריך להבין דבר אחד: אסור לנו בשום אופן להיות תלויים בארה"ב ולא בשום מדינה אחרת. המערב לעולם לא יבינו את המזרח התיכון, זה שתי תרבויות שונות, אלו שתי שפות שונות! כל הדיבורים שלו היום מוכיחים את זה: הוא אמר שלאיראן יש זכות לטילים בליסטיים (בקיצור https://t.co/dNj974wktI

הסיפור החם עכשיו בדרום לבנון הוא מורתפע עלי אלטהאר או בעברית- רכס עלי טהאר. הרכס הזה נמצא בין הליטני, הבופור ונבטיה. אבל מה שמעניין הוא דווקא מה שקורה מתחתיו- שם נמצא מתקן אסטרטגי מרכזי של חיזבאללה שהוא מעין חדר מצב ששולט בלחימה שלהם בדרום לבנון. כרגע צה"ל שולט באיזור ונצורים שם https://t.co/ZKwIBxE3D6

עברתי על 14 הסעיפים של מזכר ההבנות שפורסם. לקרוא לזה הסכם כניעה זה אנדרסטייטמנט. זה פשוט לתת על מגש למשטר האיראני ניצחון מפואר ולהפקיר את ביטחון ישראל אחרי כל ההישגים הצבאיים של צה"ל. האיראנים שהובסו צבאית- הביסו את ארה"ב מדינית בשולחן המשא ומתן. פשוט ביזיון ענק... אין לנו על מי
כמה זה סמלי שהבמאי נדב לפיד, אחד שרגיל להתבטא נגד המדינה והצבא, לחתום על עצומות נגד צה"ל, לתקוף את החברה הישראלית ואפילו עזב את ישראל ועבר לצרפת- הוחרם בימים אלה מפסטיבל קולנוע בצרפת בשל לחצים של אנטי ישראלים שלא אכפת להם אפילו מה הדעות שלו, רק מפריע להם המוצא והדת. בדרך כלל חרם https://t.co/6ndeQo1t00

חזרתי שוב לאוניברסיטת אוקספורד לעוד אירוע דיבייט בין הפרו פלסטינים לבין הנבחרת הישראלית... עוד רגע אמילי תיתן להם בראש, בינתיים אני נותן להם בנעליים😉🇮🇱 https://t.co/FfP8m0DLpL

אילן פפה הוא אחד הבוגדים הגדולים בתולדות המדינה. הוא נחשב ל"היסטוריון" אבל למעשה הוא רק מעוות את ההיסטוריה כדי להילחם בזכות העם היהודי למדינה בישראל. הוא תומך בחרם על ישראל, מכפיש את צה"ל בעולם, ואפילו את טבח השבעה באוקטובר הוא הצדיק בטענה שזה תוצאה של פרויקט קולוניאליסטי ציוני https://t.co/JZHu6f8pLN

תמיד אומרים שאלוהים לוקח אליו את הטובים ביותר, אבל וואלה במקרה של אדם צרפתי זה האמת לאמיתה. יצאתי עכשיו מהשבעה של סמ"ר אדם צרפתי ז"ל, לוחם מגלן שנפל השבוע בדרום לבנון מרחפן נפץ, ומכל אחד שדיבר איתי שם שמעתי סיפורים מטורפים עליו. אחותו היחידה זוהר שעוד רגע מסיימת י"ב מספרת שהוא https://t.co/fuYMIIMhfN

המערב קורס ורק עכשיו באיחור הם מתחילים לקלוט את זה. הסיפור שכרגע תופס את הכותרות מגיע מצפון אירלנד שם מהגר תקף בפרעות אדם תמים ובאמצע הרחוב מול אנשים שלף סכין והחל לערוף לו את הראש. זה מצטרף לאינסוף סיפורים קשים של מהגרים שרוצחים, אונסים ובוזזים בכל רחבי אירופה. זה מצטרף לממשלות https://t.co/v85DzkI4Q5

הצורר הטורקי ארדואן החליט לאיים על ישראל בלי קשר למציאות ואמר: "ישראל מובילה יוזמות נכלוליות בים התיכון... התקפות ישראל על סוריה ולבנון הגיעו לנקודה שבה הן מאיימות גם על טורקיה... תגובתנו תהיה ברורה וחזקה אם זכויות הטורקים יופרו". תצרפו לזה את העובדה שלפני מספר ימים שר הפנים https://t.co/BA3rNWoGmO

בשורה קשה על נפילתו של סרן שחר גמלא ז״ל, קצין סיירת אגוז בן 24, שנפצע קשה בקרב בלילה בין חמישי לשישי האחרון ואחרי מלחמה על חייו, הבוקר הפציעה הכריעה אותו. עוד גיבור שנלחם על הבית והקריב את חייו למען החיים שלנו כאן. יהי זכרו ברוך גיבור ישראל🇮🇱🕯 שנהיה ראויים. https://t.co/WZa4hbAaPb

תיעוד עדכני מעזה חושף איך מחבלי חמאס ממשיכים להשתלט על משאיות הסיוע שנכנסות לרצועה. מאות משאיות כל יום- רובן אם לא כולם נופלות לידי חמאס. ככה ארגון הטרור הזה מתחזק בעזרתנו... אגב רוב המשאיות האלה בכלל לא עוברות בידוק ומי יודע איזה הברחות מגיעות לידי חמאס. הם היו אמורים להיות https://t.co/vrSEIqkXbp

כמה אני שמח לדעת שעמדנו במבחן וצה"ל הגיב לפני זמן קצר בתקיפות באיראן והמדינה שלנו לא נכנענו לאיומים וללחץ ובעיקר הבהרנו שאף אחד לא יכתיב לנו כאן מה לעשות ואיך לפעול! מדינת ישראל לא דופקת חשבון. אנחנו כבר קרוב ל-3 שנים נלחמים ב-7 חזיתות (ובחזית השמינית של ההסברה) ועם כל ההישגים https://t.co/ytqLQ7tpZf

אסון ענק הלילה בלבנון- 4 חללים מתקיפת רחפן נפץ של חיזבאללה על טנק מג"ד 52. המג"ד סא"ל דור גדליה בן שמחון, בן 32 מבית השיטה, נפל יחד עם חייליו לצוות. דור שנכנס לתפקידו לפני חודשיים בדיוק, רגע אחרי שהמג"ד הקודם נפצע קשה. הוא קיבל על עצמו את הפיקוד בשעה מורכבת, והוביל את לוחמי הגדוד https://t.co/mZmGiUB7oL

אחד המחבלים בפיגוע המתגלגל היום בכוכב יאיר וצור יצחק הוא ערבי ישראלי מטייבה! להיות מחבל זה דבר אחד- להיות מחבל עם תעודת זהות ישראלית זה מחבל בוגד מסריח! טוב שחוסל, צריך לדאוג טוב מאוד לפעול בכל הסביבה הקרובה של המחבל הזה לתפוס כל סייען וכל אחד ששותף אליו. לנקות את המדינה שלנו https://t.co/tyKxxWmAc7

יש עכשיו אופציה אחת- לחזור מיד לתקוף באיראן! חייבים לתקוף בטהרן. חייבים להפיל על המשטר האיראני מכה מוחצת חזקה! אסור להכיל בשום צורה את העובדה שטילים מאיראן שוב משוגרים אלינו. אסור לאפשר להם לכפות משוואה חדשה שתקיפה בביירות גוררת תקיפה מאיראן לישראל!! הם מנצלים את החולשה שהפגנו https://t.co/VjcUbhwzcd

משהו רע עובר על טראמפ. לא ברור מה שיקול הדעת הזה אמור להיות... ישראל לא מטפלת טוב בחיזבאללה בעיניו אז ניתן לאנשי הדאעש של ג'ולאני לטפל בהם?! ראית מה הם עשו בסווידא? אם המטרה שלו זה טבח של השיעים בלבנון אז זה היה מובן... אבל אם הוא חותם הסכמי כניעה עם משטר הטרור האיראני, מתהפך על https://t.co/cWAxHS6iHc

אם הנשיא טראמפ מנסה לכפות פה חזרה ל"הפסקת אש" בלי תגובה ישראלית אז ראש הממשלה צריך להבהיר לו שזה לא עובד ככה במזרח התיכון ושהפעם אנחנו חייבים להגיב חזק ובכל מחיר! הם לא אמורים לירות עלינו ולחזור לשולחן המשא ומתן- הם אמורים לחזור להתחבא במחילות כשמטוסי חיל האוויר מורידים עליהם גשם https://t.co/99ABKDzT26

אתמול בשעה 22:15 כטב"מ של חיזבאללה חדר והתפוצץ בשטח ישראל. גם דובר צה"ל מודה בזה בהודעה רשמית. זאת אומרת שאין תירוצים- יש פה מבחן למשוואה הישראלית. עכשיו חייבים לראות תקיפה בדאחייה, אם זה לא יקרה זו התקפלות קשה ומסוכנת וזה יהיה אשכרה להכיל "טיפטופים" של תקיפות לצפון ישראל כמו https://t.co/0mQjAzVdbA

זהו סיפורו של סמ"ר גל הרשקו ז"ל. גל הוא בנם הבכור של רחלי ונח, גדל והתחנך בקיבוץ יפתח שבגליל העליון. גל אהב אנשים מכל העדות והדתות, היה מגנט של חיבורים. ילד יפה תואר, חכם וחייכן, טוב לב ואהוב על הבריות. גל היה בן מסור להוריו ואח אוהב ותומך לאחותו הקטנה והיחידה. תמיד היה מנהיג https://t.co/ZnogxnkOWk

כמה טוב לראות הלילה בלוס אנג'לס במשחק הפתיחה של נבחרת איראן במונדיאל דגלי ישראל ביציעים אל מול דגלי המשטר האיראני ודגלי פלסטין, ולשמוע את שריקות הבוז בזמן ההמנון האיראני. בממשל האמריקאי הפקירו אותנו להסכם רע מול המשטר אבל לפחות בעם האמריקאי עוד נותרה שפיות והבנה שהמשטר האיראני https://t.co/LBSxw3EVZr

הלב נשבר מבשורה קשה על עוד חלל צה"ל בלבנון- סרן איתן שמואל למברג, קצין שיריון בן 21 ממשמר השבעה. איתן נפל מירי נ"ט של מחבלי חיזבאללה על הטנק שלו צפונית לנהר הליטני. עוד גיבור ישראל שנופל במלחמה הזו עבורנו. יהי זכרו ברוך🇮🇱🕯 שנהיה ראויים. https://t.co/YtgC7Ri8dv

הגעתי לבקר את ב' המאבטח של צור יצחק שנפצע בפיגוע השבוע ממטר וחצי מירי של המחבל. נס גדול שהוא איתנו היום. בזכות התושייה שלו הוא הספיק בעודו פצוע להחזיר אש לכיוון המחבל, להוריד את המחסום ולהזהיר את היישובים הסמוכים ולסייע בהקפצת הכוחות שחיסלו את המחבל המתועב. ואגב ב' הוא עוד אחד https://t.co/1CBUSLE3SB

אני מחכה לחשיפת הפרטים המלאים של ההסכם שהולך להיחתם בין ארה"ב והמשטר האיראני אבל בכל אופן עצם העובדה שחותמים הסכם עם משטר רצחני שמצהיר על רצונו בהשמדת ישראל ומלא ברצון לנקמה זה טעות ענקית. כל הסכם כזה לא שווה את הנייר שהוא חתום עליו. הם כבר חתמו בעבר על הסכם שלא קיימו תוך כדי https://t.co/LDyS0DxvCp

הותר לפרסום שמו של חלל מטנק המג"ד- השיריונר סמ״ר יואב קליין, בן 21 מהרצליה, נפל יחד עם מפקדו דור בן שמחון ועם עוד שני לוחמים ששמם טרם הותר לפרסום. נשבר הלב על עוד גיבור ישראל שלא שב בחיים מהחזית ונפל עבורנו💔 יהי זכרו ברוך🇮🇱🕯 שנהיה ראויים. https://t.co/NNefLwfeac

הסכם רע ומסוכן מאוד שנוגד את האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. התגובה שלנו צריכה להיות פשוטה: אנחנו לא מחוייבים להסכם הזה. עלינו המשטר האיראני לא יכול לעבוד. לא ניסוג מלבנון. נמשיך לפעול מול כל איום עלינו בכל רחבי המזרח התיכון בדיוק כפי שכל מדינה אחרת הייתה עושה. https://t.co/L6IhycGP2R

יש פה אירוע שלא נמצא בתקשורת אבל אני לא יכול לעבור עליו בשתיקה. קבוצה של פעילים ערבים ישראלים מהעדה הנוצרית הקימו על חשבונם במתחם כנסיית בניאס, פינה עם אנדרטה לזכר חללי צה"ל, צד"ל וכוחות הביטחון שנפלו למען מדינת ישראל. בימים האחרונים הם קיבלו צו התראה לפני הריסה של פינת ההנצחה https://t.co/FpfMnfqAne

אני רוצה שכל יהודי יהיה גאה בזהות שלו ושגם כל ערבי שחי פה יהיה גאה בזהות שלו- ושכולנו יחד נהיה גאים להיות ישראלים! https://t.co/rqBGbKJbB9

צה"ל תוקף בדרום לבנון במשך הלילה והבוקר וזה מעולה, אבל זה לא מספיק! יש משמעות חשובה לתקוף עכשיו גם בדאחייה. למה? כי נפילת הלוחמים בלילה זה לא עוד אירוע שצריך לקבל מענה צבאי נקודתי ומוגבל שאחריו חוזרים לסטטוס קוו רע של הפסקת אש חד צדדית. כי הפרות הפסקת האש של חיזבאללה מתמשכות כל https://t.co/bNzSupbM1M

דיווח מסוכן מאוד שמתפרסם היום בערוץ אל-חדת': המשטר האיראני העביר התחייבות חדשה לחיזבאללה שמיד לאחר החתימה על ההסכם והזרמת הכספים המוקפאים לאיראן הם יעניקו תמיכה כספית מוגברת ומשמעותית לחיזבאללה. כל הלחימה וההישגים של צה"ל בצפון עלולים להיעלם כשאיראן וטראמפ דורשים מישראל בהסכם הזה https://t.co/5Pa3OWLsIc

זה תיעוד מהלווית עז א-דין אל חדאד בעזה לפני כ-3 שבועות. תראו את כמות האנשים הקטנה שהגיעה להלוויה של מנהיג הזרוע הצבאית והסמל של חמאס. אתם מבינים את ההשפלה הזו?! ראיתי משחקים בליגה א' שהגיעו אליהם יותר אנשים מזה! https://t.co/r2UszpAQt6

עוד בשורה קשה על חלל צה"ל נוסף- סמל אהד יערי, לוחם גבעתי, בן 21 מרחובות נפל בלבנון. הלב לא יכול להכיל את הכאב... תראו את החיוך הזה ותבינו בלי להכיר איזה אבידה ענקית! עוד אחד מטובי בנינו שיצאו להגן על הבית ולא שב בחיים מהחזית... יהי זכרו ברוך גיבור ישראל🇮🇱🕯 שנהיה ראויים. https://t.co/Q6nWxr8dCD

נשבר הלב על נפילתו של רס״ר במיל׳ חיים קלומיטי, בן 55 מצור נתן, לוחם הגנה מרחבית בגדוד 8881 של חטיבת אפרים שנפל היום בפיגוע בצור נתן בעודו פועל לסכל את הפיגוע ומציל את חיי תושבי היישוב. כל כך הרבה חללים במלחמה, ועוד חלל הפעם בלב ארצנו בתוך יישוב יהודי בשרון. יהי זכרו ברוך גיבור https://t.co/2lo0c5ue1C


