חזרה לדוח
יוסף חדאד - Yoseph Haddad profile image

Top-X Weekly

יוסף חדאד - Yoseph Haddad

@YosephHaddad

يوسف حداد פעיל חברתי והסברה, מנכ''ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה'. גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי🇮🇱 https://t.co/vYPXIHE8m3

333.5K‏ עוקבים573 עוקב23.5K‏ פוסטים בפרופילישראל
המיקום הטוב ביותר#1014 ביוני 2026 - 21 ביוני 2026
313K‏חשיפות26.2K‏אימפקט21פוסטים בדוח0תגובות בדוח54.4K‏שיא חשיפה8.9%שיעור מעורבות

דירוגים

איפה החשבון עומד בדוח

הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.

חשיפות#18313K‏ חשיפות · 26.2K‏ מעורבות
אימפקט#12313K‏ חשיפות · 26.2K‏ מעורבות
פרצו החוצהלא דורג
כמות ציוצים#10313K‏ חשיפות · 26.2K‏ מעורבות
ציון משוקלל#13313K‏ חשיפות · 26.2K‏ מעורבות

נתונים שמורים

הציוצים בדוח

כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.

כל ישראלי ששומע את הנשיא טראמפ הערב צריך להבין דבר אחד: אסור לנו בשום אופן להיות תלויים בארה"ב ולא בשום מדינה אחרת. המערב לעולם לא יבינו את המזרח התיכון, זה שתי תרבויות שונות, אלו שתי שפות שונות! כל הדיבורים שלו היום מוכיחים את זה: הוא אמר שלאיראן יש זכות לטילים בליסטיים (בקיצור https://t.co/dNj974wktI

Tweet media 1
תמונה
חשיפות54.4K‏אנגייג׳מנט4.6K‏ריפוסטים796לייקים3.4K‏דיון437שמירות133שיעור מעורבות8.5%פתיחה ב-X

הסיפור החם עכשיו בדרום לבנון הוא מורתפע עלי אלטהאר או בעברית- רכס עלי טהאר. הרכס הזה נמצא בין הליטני, הבופור ונבטיה. אבל מה שמעניין הוא דווקא מה שקורה מתחתיו- שם נמצא מתקן אסטרטגי מרכזי של חיזבאללה שהוא מעין חדר מצב ששולט בלחימה שלהם בדרום לבנון. כרגע צה"ל שולט באיזור ונצורים שם https://t.co/ZKwIBxE3D6

Tweet media 1
תמונה
חשיפות44.8K‏אנגייג׳מנט3.6K‏ריפוסטים646לייקים2.8K‏דיון170שמירות69שיעור מעורבות8.1%פתיחה ב-X

עברתי על 14 הסעיפים של מזכר ההבנות שפורסם. לקרוא לזה הסכם כניעה זה אנדרסטייטמנט. זה פשוט לתת על מגש למשטר האיראני ניצחון מפואר ולהפקיר את ביטחון ישראל אחרי כל ההישגים הצבאיים של צה"ל. האיראנים שהובסו צבאית- הביסו את ארה"ב מדינית בשולחן המשא ומתן. פשוט ביזיון ענק... אין לנו על מי

חשיפות37.4K‏אנגייג׳מנט2.2K‏ריפוסטים296לייקים1.6K‏דיון253שמירות49שיעור מעורבות5.8%פתיחה ב-X

חזרתי שוב לאוניברסיטת אוקספורד לעוד אירוע דיבייט בין הפרו פלסטינים לבין הנבחרת הישראלית... עוד רגע אמילי תיתן להם בראש, בינתיים אני נותן להם בנעליים😉🇮🇱 https://t.co/FfP8m0DLpL

Tweet media 1
וידאו0:2716.7K‏ views
חשיפות32.1K‏אנגייג׳מנט2.5K‏ריפוסטים239לייקים2.2K‏דיון107שמירות27שיעור מעורבות7.9%פתיחה ב-X

אילן פפה הוא אחד הבוגדים הגדולים בתולדות המדינה. הוא נחשב ל"היסטוריון" אבל למעשה הוא רק מעוות את ההיסטוריה כדי להילחם בזכות העם היהודי למדינה בישראל. הוא תומך בחרם על ישראל, מכפיש את צה"ל בעולם, ואפילו את טבח השבעה באוקטובר הוא הצדיק בטענה שזה תוצאה של פרויקט קולוניאליסטי ציוני https://t.co/JZHu6f8pLN

Tweet media 1
וידאו0:4215.9K‏ views
חשיפות31.4K‏אנגייג׳מנט2.7K‏ריפוסטים381לייקים2.2K‏דיון154שמירות69שיעור מעורבות8.7%פתיחה ב-X

אסון ענק הלילה בלבנון- 4 חללים מתקיפת רחפן נפץ של חיזבאללה על טנק מג"ד 52. המג"ד סא"ל דור גדליה בן שמחון, בן 32 מבית השיטה, נפל יחד עם חייליו לצוות. דור שנכנס לתפקידו לפני חודשיים בדיוק, רגע אחרי שהמג"ד הקודם נפצע קשה. הוא קיבל על עצמו את הפיקוד בשעה מורכבת, והוביל את לוחמי הגדוד https://t.co/mZmGiUB7oL

Tweet media 1
תמונה
חשיפות14.1K‏אנגייג׳מנט1.8K‏ריפוסטים252לייקים1.3K‏דיון270שמירות6שיעור מעורבות13.1%פתיחה ב-X

משהו רע עובר על טראמפ. לא ברור מה שיקול הדעת הזה אמור להיות... ישראל לא מטפלת טוב בחיזבאללה בעיניו אז ניתן לאנשי הדאעש של ג'ולאני לטפל בהם?! ראית מה הם עשו בסווידא? אם המטרה שלו זה טבח של השיעים בלבנון אז זה היה מובן... אבל אם הוא חותם הסכמי כניעה עם משטר הטרור האיראני, מתהפך על https://t.co/cWAxHS6iHc

Tweet media 1
תמונה
חשיפות11.8K‏אנגייג׳מנט856ריפוסטים97לייקים662דיון97שמירות12שיעור מעורבות7.2%פתיחה ב-X

כמה טוב לראות הלילה בלוס אנג'לס במשחק הפתיחה של נבחרת איראן במונדיאל דגלי ישראל ביציעים אל מול דגלי המשטר האיראני ודגלי פלסטין, ולשמוע את שריקות הבוז בזמן ההמנון האיראני. בממשל האמריקאי הפקירו אותנו להסכם רע מול המשטר אבל לפחות בעם האמריקאי עוד נותרה שפיות והבנה שהמשטר האיראני https://t.co/LBSxw3EVZr

Tweet media 1
תמונה
חשיפות9.8K‏אנגייג׳מנט643ריפוסטים84לייקים524דיון35שמירות14שיעור מעורבות6.5%פתיחה ב-X

הותר לפרסום שמו של חלל מטנק המג"ד- השיריונר סמ״ר יואב קליין, בן 21 מהרצליה, נפל יחד עם מפקדו דור בן שמחון ועם עוד שני לוחמים ששמם טרם הותר לפרסום. נשבר הלב על עוד גיבור ישראל שלא שב בחיים מהחזית ונפל עבורנו💔 יהי זכרו ברוך🇮🇱🕯 שנהיה ראויים. https://t.co/NNefLwfeac

Tweet media 1
תמונה
חשיפות8.4K‏אנגייג׳מנט1.4K‏ריפוסטים142לייקים1K‏דיון168שמירות5שיעור מעורבות16%פתיחה ב-X

הסכם רע ומסוכן מאוד שנוגד את האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. התגובה שלנו צריכה להיות פשוטה: אנחנו לא מחוייבים להסכם הזה. עלינו המשטר האיראני לא יכול לעבוד. לא ניסוג מלבנון. נמשיך לפעול מול כל איום עלינו בכל רחבי המזרח התיכון בדיוק כפי שכל מדינה אחרת הייתה עושה. https://t.co/L6IhycGP2R

Tweet media 1
תמונה
חשיפות8.4K‏אנגייג׳מנט693ריפוסטים104לייקים513דיון76שמירות6שיעור מעורבות8.2%פתיחה ב-X

צה"ל תוקף בדרום לבנון במשך הלילה והבוקר וזה מעולה, אבל זה לא מספיק! יש משמעות חשובה לתקוף עכשיו גם בדאחייה. למה? כי נפילת הלוחמים בלילה זה לא עוד אירוע שצריך לקבל מענה צבאי נקודתי ומוגבל שאחריו חוזרים לסטטוס קוו רע של הפסקת אש חד צדדית. כי הפרות הפסקת האש של חיזבאללה מתמשכות כל https://t.co/bNzSupbM1M

Tweet media 1
תמונה
חשיפות7.6K‏אנגייג׳מנט346ריפוסטים53לייקים261דיון32שמירות6שיעור מעורבות4.5%פתיחה ב-X

דיווח מסוכן מאוד שמתפרסם היום בערוץ אל-חדת': המשטר האיראני העביר התחייבות חדשה לחיזבאללה שמיד לאחר החתימה על ההסכם והזרמת הכספים המוקפאים לאיראן הם יעניקו תמיכה כספית מוגברת ומשמעותית לחיזבאללה. כל הלחימה וההישגים של צה"ל בצפון עלולים להיעלם כשאיראן וטראמפ דורשים מישראל בהסכם הזה https://t.co/5Pa3OWLsIc

Tweet media 1
תמונה
חשיפות7.5K‏אנגייג׳מנט593ריפוסטים97לייקים453דיון43שמירות7שיעור מעורבות7.9%פתיחה ב-X

כשחיזבאללה ממשיך להפר את הפסקת האש ולפגוע בנו ועוד ארבעה חיילים נפלו הלילה- לא מספיק לתקוף נקודתית בדרום לבנון ולחזור שוב להפסקת האש שנכפתה עלינו. לא צריך לחשוש מתגובות של ארה"ב ובטח לא של איראן. צריך לתקוף ולהשתגע בכל רחבי לבנון, צריך להרעיד את הדאחייה. צריך לא לעבור על זה לסדר

חשיפות6.4K‏אנגייג׳מנט395ריפוסטים58לייקים309דיון28שמירות3שיעור מעורבות6.2%פתיחה ב-X

דובר צה"ל: בתגובה להפרות חוזרות מצד חיזבאללה: צה"ל תקף יותר מ-80 מטרות וחיסל עשרות מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. שאלה שלי- למה חיכינו שייהרגו 4 חיילים כדי שנחסל עשרות מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון?! למה אותן 80 מטרות לא הותקפו לפני שעברנו את האסון של אתמול בלילה?! איפה

חשיפות5.9K‏אנגייג׳מנט383ריפוסטים51לייקים315דיון17שמירות0שיעור מעורבות6.5%פתיחה ב-X

שוב הצהרות "הפסקת האש" בלבנון קורסות כשחיזבאללה מפר אותה בגסות והלילה מעל 50 רקטות נורו על ידיו על חיילי צה"ל! חלאס כבר עם המצב הזה והחזרה על אותה טעות פעם אחר פעם שרק עולה לנו בדם. הסבבים האלה צריכים להסתיים, וכך גם הפסקות האש החד צדדיות שרק כובלות את הידיים שלנו. אנחנו נלחמים https://t.co/3xxkgwQfGZ

Tweet media 1
תמונה
חשיפות5.9K‏אנגייג׳מנט651ריפוסטים124לייקים492דיון35שמירות1שיעור מעורבות11.1%פתיחה ב-X

עוד אירוע קשה שהתרחש הלילה בלבנון וחלל נוסף- רס״ל ניר בן ארי, לוחם מגלן בן 21 מכרם מהר״ל. יש גם לוחמים נוספים פצועים בדרגות שונות. אנחנו ממשיכים לשלם מחיר כבד ויקר, כבר 23 חיילים נפלו בדרום לבנון בזמן "הפסקת האש" הזו... אז איך לעזאזל בדרג המדיני נכנעים ללחץ הבינלאומי וכופים על https://t.co/mE7cUpPyJF

Tweet media 1
תמונה
חשיפות5.3K‏אנגייג׳מנט718ריפוסטים102לייקים544דיון72שמירות5שיעור מעורבות13.4%פתיחה ב-X

כשארה"ב מגיעה להסכם כניעה ונותנת למשטר האיראני להרגיש ניצחון אז הם מרגישים בעמדת כוח, מרשים לעצמם עוד ועוד ומתנהגים כמו אבו עלי של המזרח התיכון! הדרך היחידה להחזיר אותם לקרקע היא לא לספור אותם, להמשיך לכתוש את דרום לבנון ולהעביר מסר ברור- אם תעיזו לתקוף אותנו יגיע יום הדין שלכם! https://t.co/48DWPskLso

Tweet media 1
תמונה
חשיפות5.1K‏אנגייג׳מנט467ריפוסטים71לייקים357דיון39שמירות6שיעור מעורבות9.2%פתיחה ב-X

שוב אנחנו פותחים יום חדש עם הודעת "הותר לפרסום" מקוללת וקשה... רס״ר במיל׳ אלכסנדר פילין, בן 29 מחיפה, לוחם במפקדת אוגדה 36, נפל בדרום לבנון. לצד נפילתו ישנם עוד 7 חיילים ולוחמים שנפצעו בדרגות שונות באירוע. שוב בזמן הפסקת אש חיזבאללה מצליח לפגוע בכוחותינו ולהותיר נזק כבד. יש רק https://t.co/BnXkrtMb6D

Tweet media 1
תמונה
חשיפות4.2K‏אנגייג׳מנט386ריפוסטים55לייקים290דיון41שמירות1שיעור מעורבות9.3%פתיחה ב-X

חיזבאללה ממשיכים לתקוף את חיילי צה"ל בדרום לבנון ולפגוע בהם. וגם היום יש פצועים בקרב הלוחמים. לטובת אלו שמבחינתם כל עוד אין חללים הכל בסדר- גם פצועים זה אירוע קשה. ואני אומר מניסיון... חייל פצוע זה בהרבה מקרים בן אדם שהחיים שלו השתנו לנצח, בחור בריא וצעיר שהופך לנכה, יש גם פציעות https://t.co/w0nxIp9Ire

Tweet media 1
תמונה
חשיפות3.7K‏אנגייג׳מנט343ריפוסטים59לייקים260דיון24שמירות1שיעור מעורבות9.3%פתיחה ב-X

אסור לסגת מלבנון בשום אופן! ויודעים מה? הלוואי ובאמת המשטר האיראני יעמוד מאחורי ההבטחה שלו ואז נרוויח שתי ציפורים במכה- גם נוכיח עמוד שדרה ושאנחנו לא סופרים אף אחד ולא מתפשרים בנוגע לביטחון שלנו ולכן נשארים בלבנון וממשיכים לפעול נגד חיזבאללה וגם איראן לא יחתמו על ההסכם המסוכן https://t.co/QvdRtIemGV

Tweet media 1
תמונה
חשיפות3.5K‏אנגייג׳מנט323ריפוסטים52לייקים253דיון18שמירות2שיעור מעורבות9.2%פתיחה ב-X