
Top-X Weekly
יוסף חדאד - Yoseph Haddad
@YosephHaddad
يوسف حداد פעיל חברתי והסברה, מנכ''ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה'. גאה להיות ערבי וגאה להיות ישראלי🇮🇱 https://t.co/vYPXIHE8m3
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
כל ישראלי ששומע את הנשיא טראמפ הערב צריך להבין דבר אחד: אסור לנו בשום אופן להיות תלויים בארה"ב ולא בשום מדינה אחרת. המערב לעולם לא יבינו את המזרח התיכון, זה שתי תרבויות שונות, אלו שתי שפות שונות! כל הדיבורים שלו היום מוכיחים את זה: הוא אמר שלאיראן יש זכות לטילים בליסטיים (בקיצור https://t.co/dNj974wktI

הסיפור החם עכשיו בדרום לבנון הוא מורתפע עלי אלטהאר או בעברית- רכס עלי טהאר. הרכס הזה נמצא בין הליטני, הבופור ונבטיה. אבל מה שמעניין הוא דווקא מה שקורה מתחתיו- שם נמצא מתקן אסטרטגי מרכזי של חיזבאללה שהוא מעין חדר מצב ששולט בלחימה שלהם בדרום לבנון. כרגע צה"ל שולט באיזור ונצורים שם https://t.co/ZKwIBxE3D6

עברתי על 14 הסעיפים של מזכר ההבנות שפורסם. לקרוא לזה הסכם כניעה זה אנדרסטייטמנט. זה פשוט לתת על מגש למשטר האיראני ניצחון מפואר ולהפקיר את ביטחון ישראל אחרי כל ההישגים הצבאיים של צה"ל. האיראנים שהובסו צבאית- הביסו את ארה"ב מדינית בשולחן המשא ומתן. פשוט ביזיון ענק... אין לנו על מי
חזרתי שוב לאוניברסיטת אוקספורד לעוד אירוע דיבייט בין הפרו פלסטינים לבין הנבחרת הישראלית... עוד רגע אמילי תיתן להם בראש, בינתיים אני נותן להם בנעליים😉🇮🇱 https://t.co/FfP8m0DLpL

אילן פפה הוא אחד הבוגדים הגדולים בתולדות המדינה. הוא נחשב ל"היסטוריון" אבל למעשה הוא רק מעוות את ההיסטוריה כדי להילחם בזכות העם היהודי למדינה בישראל. הוא תומך בחרם על ישראל, מכפיש את צה"ל בעולם, ואפילו את טבח השבעה באוקטובר הוא הצדיק בטענה שזה תוצאה של פרויקט קולוניאליסטי ציוני https://t.co/JZHu6f8pLN

אסון ענק הלילה בלבנון- 4 חללים מתקיפת רחפן נפץ של חיזבאללה על טנק מג"ד 52. המג"ד סא"ל דור גדליה בן שמחון, בן 32 מבית השיטה, נפל יחד עם חייליו לצוות. דור שנכנס לתפקידו לפני חודשיים בדיוק, רגע אחרי שהמג"ד הקודם נפצע קשה. הוא קיבל על עצמו את הפיקוד בשעה מורכבת, והוביל את לוחמי הגדוד https://t.co/mZmGiUB7oL

משהו רע עובר על טראמפ. לא ברור מה שיקול הדעת הזה אמור להיות... ישראל לא מטפלת טוב בחיזבאללה בעיניו אז ניתן לאנשי הדאעש של ג'ולאני לטפל בהם?! ראית מה הם עשו בסווידא? אם המטרה שלו זה טבח של השיעים בלבנון אז זה היה מובן... אבל אם הוא חותם הסכמי כניעה עם משטר הטרור האיראני, מתהפך על https://t.co/cWAxHS6iHc

כמה טוב לראות הלילה בלוס אנג'לס במשחק הפתיחה של נבחרת איראן במונדיאל דגלי ישראל ביציעים אל מול דגלי המשטר האיראני ודגלי פלסטין, ולשמוע את שריקות הבוז בזמן ההמנון האיראני. בממשל האמריקאי הפקירו אותנו להסכם רע מול המשטר אבל לפחות בעם האמריקאי עוד נותרה שפיות והבנה שהמשטר האיראני https://t.co/LBSxw3EVZr

הותר לפרסום שמו של חלל מטנק המג"ד- השיריונר סמ״ר יואב קליין, בן 21 מהרצליה, נפל יחד עם מפקדו דור בן שמחון ועם עוד שני לוחמים ששמם טרם הותר לפרסום. נשבר הלב על עוד גיבור ישראל שלא שב בחיים מהחזית ונפל עבורנו💔 יהי זכרו ברוך🇮🇱🕯 שנהיה ראויים. https://t.co/NNefLwfeac

הסכם רע ומסוכן מאוד שנוגד את האינטרסים הביטחוניים של מדינת ישראל. התגובה שלנו צריכה להיות פשוטה: אנחנו לא מחוייבים להסכם הזה. עלינו המשטר האיראני לא יכול לעבוד. לא ניסוג מלבנון. נמשיך לפעול מול כל איום עלינו בכל רחבי המזרח התיכון בדיוק כפי שכל מדינה אחרת הייתה עושה. https://t.co/L6IhycGP2R

צה"ל תוקף בדרום לבנון במשך הלילה והבוקר וזה מעולה, אבל זה לא מספיק! יש משמעות חשובה לתקוף עכשיו גם בדאחייה. למה? כי נפילת הלוחמים בלילה זה לא עוד אירוע שצריך לקבל מענה צבאי נקודתי ומוגבל שאחריו חוזרים לסטטוס קוו רע של הפסקת אש חד צדדית. כי הפרות הפסקת האש של חיזבאללה מתמשכות כל https://t.co/bNzSupbM1M

דיווח מסוכן מאוד שמתפרסם היום בערוץ אל-חדת': המשטר האיראני העביר התחייבות חדשה לחיזבאללה שמיד לאחר החתימה על ההסכם והזרמת הכספים המוקפאים לאיראן הם יעניקו תמיכה כספית מוגברת ומשמעותית לחיזבאללה. כל הלחימה וההישגים של צה"ל בצפון עלולים להיעלם כשאיראן וטראמפ דורשים מישראל בהסכם הזה https://t.co/5Pa3OWLsIc

כשחיזבאללה ממשיך להפר את הפסקת האש ולפגוע בנו ועוד ארבעה חיילים נפלו הלילה- לא מספיק לתקוף נקודתית בדרום לבנון ולחזור שוב להפסקת האש שנכפתה עלינו. לא צריך לחשוש מתגובות של ארה"ב ובטח לא של איראן. צריך לתקוף ולהשתגע בכל רחבי לבנון, צריך להרעיד את הדאחייה. צריך לא לעבור על זה לסדר
דובר צה"ל: בתגובה להפרות חוזרות מצד חיזבאללה: צה"ל תקף יותר מ-80 מטרות וחיסל עשרות מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון. שאלה שלי- למה חיכינו שייהרגו 4 חיילים כדי שנחסל עשרות מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון?! למה אותן 80 מטרות לא הותקפו לפני שעברנו את האסון של אתמול בלילה?! איפה
שוב הצהרות "הפסקת האש" בלבנון קורסות כשחיזבאללה מפר אותה בגסות והלילה מעל 50 רקטות נורו על ידיו על חיילי צה"ל! חלאס כבר עם המצב הזה והחזרה על אותה טעות פעם אחר פעם שרק עולה לנו בדם. הסבבים האלה צריכים להסתיים, וכך גם הפסקות האש החד צדדיות שרק כובלות את הידיים שלנו. אנחנו נלחמים https://t.co/3xxkgwQfGZ

עוד אירוע קשה שהתרחש הלילה בלבנון וחלל נוסף- רס״ל ניר בן ארי, לוחם מגלן בן 21 מכרם מהר״ל. יש גם לוחמים נוספים פצועים בדרגות שונות. אנחנו ממשיכים לשלם מחיר כבד ויקר, כבר 23 חיילים נפלו בדרום לבנון בזמן "הפסקת האש" הזו... אז איך לעזאזל בדרג המדיני נכנעים ללחץ הבינלאומי וכופים על https://t.co/mE7cUpPyJF

מכל מזכר ההבנות יש רק הבנה אחת שצריך לקחת: שאין לנו על מי לסמוך מלבד על עצמנו! https://t.co/2JWPRL5yAi

כשארה"ב מגיעה להסכם כניעה ונותנת למשטר האיראני להרגיש ניצחון אז הם מרגישים בעמדת כוח, מרשים לעצמם עוד ועוד ומתנהגים כמו אבו עלי של המזרח התיכון! הדרך היחידה להחזיר אותם לקרקע היא לא לספור אותם, להמשיך לכתוש את דרום לבנון ולהעביר מסר ברור- אם תעיזו לתקוף אותנו יגיע יום הדין שלכם! https://t.co/48DWPskLso

שוב אנחנו פותחים יום חדש עם הודעת "הותר לפרסום" מקוללת וקשה... רס״ר במיל׳ אלכסנדר פילין, בן 29 מחיפה, לוחם במפקדת אוגדה 36, נפל בדרום לבנון. לצד נפילתו ישנם עוד 7 חיילים ולוחמים שנפצעו בדרגות שונות באירוע. שוב בזמן הפסקת אש חיזבאללה מצליח לפגוע בכוחותינו ולהותיר נזק כבד. יש רק https://t.co/BnXkrtMb6D

חיזבאללה ממשיכים לתקוף את חיילי צה"ל בדרום לבנון ולפגוע בהם. וגם היום יש פצועים בקרב הלוחמים. לטובת אלו שמבחינתם כל עוד אין חללים הכל בסדר- גם פצועים זה אירוע קשה. ואני אומר מניסיון... חייל פצוע זה בהרבה מקרים בן אדם שהחיים שלו השתנו לנצח, בחור בריא וצעיר שהופך לנכה, יש גם פציעות https://t.co/w0nxIp9Ire

אסור לסגת מלבנון בשום אופן! ויודעים מה? הלוואי ובאמת המשטר האיראני יעמוד מאחורי ההבטחה שלו ואז נרוויח שתי ציפורים במכה- גם נוכיח עמוד שדרה ושאנחנו לא סופרים אף אחד ולא מתפשרים בנוגע לביטחון שלנו ולכן נשארים בלבנון וממשיכים לפעול נגד חיזבאללה וגם איראן לא יחתמו על ההסכם המסוכן https://t.co/QvdRtIemGV


