
Top-X History
Yosef Yisrael
@yosefyisrael25
Foreign Correspondent & News Anchor at @newsisrael13 • Tweets are my own opinions • Retweets ≠ Endorsements
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
לא חושב ששמעתי משהו מדויק יותר לאחרונה כמו אור סיוונוב https://t.co/4Tm6GdOoxb

בחיי שאין דבר שאני יותר רוצה משתימצא המצלמה שתיעדה את חבורת הכלום הזאת בבוקר שבעה באוקטובר. את נתניהו המובס מתאפר ומתקשר לראש ממשלת הולנד (טוב שלא לנשיא קורסאו), את יריב לוין ממרר בבכי באיזו פינה. כמה חוצפה יש לאנשים האלה זה לא יאומן https://t.co/pX656A4evr

ברדוגו: ״טראמפ לא קילל את נתניהו. הכל שקרים ופייק של ברק רביד״ טראמפ: ״כן, קיללתי את נתניהו״ תמיר מורג: ״טראמפ לא דיבר עם חיזבאללה, הוא ממש כותב כאן שהוא שוחח איתם דרך מתווכים״ טראמפ: https://t.co/SCzR8x4TAs

איך נכתב? ילד חכם https://t.co/kpfi6bLWhr

שמעו האנשים האלה הם חולים באמת. שאלוהים יעזור להם. https://t.co/ivAoDYNst5

שר ישראלי עושה מה שאף נציג מדינה מערבית לא עושה - ומבקר רשמית ברוסיה של פוטין שממשיך גם בימים אלה לטבוח אזרחים אוקראינים. כל פעם שתחשוב שהגענו לתחתית, מישהו דופק מלמטה. https://t.co/QxbfXdSFJa

השבוע נקלענו שוב לדיון סביב אחד המפעלים הרקובים ביותר: ישיבות ההסדר. יש טריק שמצדדי הקומבינה הזאת תמיד ישתמשו בה כדי לעקר את הדיון ולגזלט את המבקר: ״איך אתה מעז לדבר על ישיבות ההסדר, תראה כמה נופלים יש שם״. זה טיעון שהוא נכון אבל לא רלוונטי לדיון. מה כן רלוונטי? קודם כל למי https://t.co/lYaxpmM70c

התנהלות המשטרה הערב בהפגנות נגד הממשלה היא מחרידה. אזרח שלא מפחד פחד מוות מהתמונות האלה - לא מבין חשיבות של דמוקרטיה https://t.co/JmGXTYqfwp

כאלה בכיינים. פעם בשבוע עוזבים את הגמרא ויוצאים לשעתיים אקשן על הכביש, צועקים שהם מוכנים למות כמו סבא שלהם בגולה - אבל רק תיגע להם חלילה בכסף למעונות או בהטבות מחיר למשתכן. אין פריווילגים כאלה. https://t.co/uZz2jdXLFf

דביל חליוה. במקום להתפטר ולקחת אחריות ואז לגדל שיער ולנסוע לבת שלו, היה צריך להשאר בתפקיד, להתבכיין שלא העירו אותו ולצבוע שיער לסגול. אולי הוא עוד היה רמטכ״ל.
בוא אני אסביר לך אבישי מה אתה מפספס: אתה משתמש במניפולציה הכי זולה ושקופה של נתניהו: לשכנע אותנו שהמתקפה באיראן היא טובה שנתניהו עשה לנו. מה שנקרא, ״עליו״. כמו אדם שהזמין אותך למסעדה יקרה על חשבונו, רק כדי שתגלה שהאוכל שם בינוני. מה תבוא בטענות? לא שילמת שקל. אלא שהאמת היא https://t.co/0yV3z5PM1e
שלומי ועקנין הזה הוא מתנה למי שרוצה להוכיח כמה טמטום וקהות חושים יש בביביזם. אינשאללה יבוא כל יום לאולפן. https://t.co/Y1kY2SGTwB

בחיים לא פגשתי מישהו שתמיד טעה https://t.co/bs7FN55VLx

גם בערוץ הבית של טראמפ, פוקס ניוז, מהדהדים את הפרסום של @BarakRavid על שיחת הקללות בינו לבין נתניהו https://t.co/pq4h0UUTZm

את היכולת לשקר בלי למצמץ אף אחד לא יקח לו. מה ששלו שלו https://t.co/2ONDEG2hkS

מונעים הקמת ועדת חקירה בשל החרדה שימצאו את ביבי אשם - ואז מתלוננים למה מובילי המחדל חופשיים לעשות ככל העולה על רוחם https://t.co/sfVYGwFY90

כל יום שבנימין נתניהו לא מפטר את בן גביר הוא יום שבו הוא מוכיח שחשובה לו יותר שרידותו הפוליטית מאשר מדינת ישראל
הלקוחות של הממשלה הנוכחית שירצו אותה גם בממשלה הבאה הן פחות או יותר שלוש קבוצות: 1. אם אתם מתגוררים בחוות בודדים בהתנחלויות, ובאופן כללי מתנחלים, כנראה שהממשלה הנוכחית עם סמוטריץ׳ טובה לכם יותר. זה נכון. 2. אם אתם חרדים המעוניינים להמשיך ולהשתמט משירות, ממשלה ששרידותה הוא מהותה https://t.co/YJyAsY2m7Q
יותר מאשמח אם הממשלה הבאה לא תורכב מאנשים עם מנטליות של בני שנתיים https://t.co/4IIAu2ODov

תמשיך תמשיך אוריך. ללעוג לאנגלית הישראלית של איזנקוט יביא לליכוד את המנדטים, בעיקר כשאתה משווק מפלגה עם טופ גאונים כמו ניסים ואטורי ודוד אמסלם. אש אתה 🔥
על עיוורון, טיפשות וגידופים https://t.co/CW1FQXCHa5

בצלאל שלום. כניסה לקואליציה ותפקיד מיניסטריאלי מקנה לא מעט פריבילגיות: שכר נאה, נהג צמוד, וגם השפעה על תהליך קבלת החלטות. מה שכן היא מעקרת את האפשרות להפגין ולעמוד ולצעוק מהיציע. אתה הממשלה, תהנה. https://t.co/iZGB1DEij2

יש גם חדשות טובות בתוך כל השחור https://t.co/g2v5Y83uRl

פעמים רבות המציאות שאתה יצרת נושכת אותך בישבן, וזה מה שקורה לנתניהו. האיש שהקיף את עצמו באפסים כדי לבלוט, מקבל עכשיו קמפיין של "ביבי או טיבי" מעלה עובש, שמאחוריו עומד יועץ תקשורת נחות כמו יונתן אוריך שחושב שהוא בבחירות 2015. מה רבו מעשיך השם.
שני כישלונות מהדהדים במיוחד יש לנתניהו, הראשון והחמור מכולם הוא כמובן 7 באוקטובר, השני הוא הכישלון המוחלט מול איראן הבוקר הזה.
דמיינו להגיע ללוחם מילואים בעזה/לבנון ביום ה-500 וה-600 שלו, אחרי שהוא נמלט מכמה וכמה רחפני נפץ, אולי קבר איזה חבר, וללחוש לו באוזן שברגעים אלה הקואליציה מעבירה חוק שמשווה אותו לאיזה משתמט חרדי בשם המפוצץ ״חוק לימוד תורה״. איזו תעוזה יש לממשלה הזאת בחיי.
תזכורת https://t.co/uQno6fuXUs


