
Top-X History
Roni Eitan
@roni_eitan
אב לשלושה, עורך דין, עפולאי בהווה וירושלמי לתמיד. חבר גאה בגרעין תורני.
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
אודי כגן הגאון פותח חזית מול ישראל השניה https://t.co/GxhSHFpww5

זוהי אזעקת אמת - ישראל הולכת לתקופה קשה ביחסים שלה מול העולם, כשנראה שגם בעלת הברית האמינה ביותר שלנו בחצי המאה האחרונה מיטלטלת בין לאומנות רדודה לווק מטיפני. ההסכם שמרים את איראן מהקרשים מאיים על כל מה שישראל השיגה בדם בשלוש השנים האחרונות. הוא עלול להביא לשנים קשות, בהן היא
תתביישו. פשוט תתביישו. אתם לא מפלגות ימין, אין לכם מוסר יהודי, אין לכם הכרת הטוב, סדרי העדיפויות שלכם לגבי מי האנשים שצריכים לרומם בשנות המלחמה האלו התעקמו לגמרי. לכו תחפשו את הקולות שלכם בבני ברק. https://t.co/5RJXTG9Dqt

טראמפ הצליח לקחת משטר רצחני שהיה נראה ככזה שסופר את קיצו לאחור בינואר 2026 ולהעניק לו נתיב שיקום והתעצמות בחסות דגל הכוכבים והפסים ביוני 2026, אחרי שהביס אותו צבאית בכל מובן אפשרי. מדובר במדינאי כושל בקנה מידה בלתי נתפס.
זה הזמן לחוצפה ישראלית. עם כל הכבוד, צבא ארה"ב לא נלחם בחיזבאללה, ואני לא זוכר שהובסנו בלבנון. אם הוא כל כך נחוש להכנע מול איראן שיכנע מול איראן ויעזוב אותנו לנפשנו. יהיו השלכות? נכון, יהיו. אבל בנתיים נראה שטראמפ מכבד הרבה יותר מדינות סוררות מבעלות ברית, ואין לנו באמת ברירה.
אם לא יקרה נס, בימים הקרובים ויתכן שאף היום עתיד להחתם הסכם בין האמריקאים לאיראנים, שפרטיו המלאים עוד אינם ידועים, אך ניתן כבר לשער שהוא פוגע קשות באינטרסים של מדינת ישראל. ומעבר לתחושת הנבגדות הישראלית המוצדקת מההתנהלות האמריקאית, מעבר לטמטום האסטרטגי, פספוס ההזדמנות והבכייה https://t.co/XVuNgJkBqB

לרומן גופמן, שנאלץ להתגונן מול האשמות מופרכות ומרושעות שלא שרד מהן כלום בפסק הדין הסופי, ומימן את היצוג שלו באופן פרטי, בית המשפט העליון לא פסק אפילו שקל הוצאות. https://t.co/dYwGfejKb4


