
Top-X History
Dan Adin דן עדין
@adin_dan
עו״ד בתחום הקניין הרוחני. אבא ל-3. פעיל מטעם עצמו נגד שחיתות ולמען שוויון ודמוקרטיה
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
כך - ביובש, בצינה, בכמה משפטים פשוטים ובוטים, פוצץ סגן נשיא ארה״ב את בועת שגעון הגדלות הישראלי ונתן חתיכת קריאת מציאות בדבר מעמדה האמיתי של ישראל וטיבם של היחסים בינה לבין המעצמה העולמית. סטירת לחי מצלצלת - כדאי שכל ישראלי יפנים https://t.co/ojvF5VuKo4

בפעם הבאה שמספרים לכם כי אנחנו הדמוקרטיה היחידה במשרד התיכון - תזכרו שזה כבר פשוט לא נכון. ישראל איננה מדינה דמוקרטית עוד https://t.co/WphkqfgryH


מספיק עם הספינים ועם המילים המכובסות: ממשלת אחדות זה אך ורק בראשות נתניהו. אין שום אופציה אחרת - לא משפטית ולא פרקטית. כל הגנצים, הטרופרים, הדדי שימחים והיועז הנדלים תכליתם אחת ויחידה - להעביר קולות מגוש השינוי לנתניהו. אם אתם רוצים את נתניהו - תצביעו להם https://t.co/4FcleS5Z7j

ברק רביד ראה את ההסכם עם איראן - נתניהו לא. תנו לזה לשקוע
אתם 22 המנדטים שעדיין תומכים בלוזר המושחת והכושל שהחריב את המדינה - מה לא בסדר איתכם? מה עוד צריך לקרות? https://t.co/8OyZ2ynJLY

זה אומר ש-32% מהאנשים שחיים פה הם שונאי ישראל https://t.co/OP5HdbBOzv

איראן שינתה אמש את המשוואה האסטרטגית: תקיפה של ישראל בעומק לבנון = תקיפה איראנית של ישראל. אולי יהיו כמה חילופי מהלומות - אבל בסופו של דבר טראמפ ישים לזה סוף (כי זה נוגד את המשחק הגדול שלו) - והמשוואה תשאר. המדובר בכשלון האסטרטגי הגדול ביותר של ראש ממשלה ישראלי כלשהו (מבחינה
הצלחה אדירה https://t.co/9zWZUihuIO

אינני מכיר את עו״ד ראבילו. אך אם יש לו עצם אחת הגונה בגופו - עליו להודיע כי נוכח הפארסה המאפיוזית שהובילה לבחירתו הוא מוותר על התפקיד. אחרת - הוא שותף מלא להפיכתה של ישראל לרפובליקת בננות עלובה ומביכה https://t.co/SQ34tZML4O

תזכורת: המדובר במנהיג היחיד בעולם שעדיין מדבר עם נתניהו מהמדינה היחידה בעולם שהוא עדין יכול לנחות בה. נתניהו הביא את ישראל למבוי סתום בכל הגזרות, לבידוד בינלאומי חסר תקדים ולאובדן עצמאות ממש. וזה עוד לפני החורבן ההיסטורי שהביא על החברה הישראלית. המנהיג הגרוע בהיסטוריה של עם ישראל https://t.co/bW6OCPSzk2

למה ערן עציון *חייב* להיות בכל רשימה בפריימריס של הדמוקרטים? במילה אחת - איכות. קחו 120 ח״כים - ערן יהיה תמיד ב-5% העליונים מבחינת: • נסיון • חוכמה • אסטרטגיה • יושרה אישית ואינטלקטואלית יאיר גולן צריך ליידו את ערן. הדמוקרטים חייבים את ערן. ישראל צריכה ח״כ כמו ערן. בהצלחה! https://t.co/ercr0dCjTh

מאיפה זה מוכר לי ההסדר הזה של מזוודות כסף בשביל שלא ירו טילים על ישראל? אין, אין על נתניהו בכל העולם. זמנים מופלאים לחיות בהם https://t.co/WUMwqnxp51

תבוא קללה על כל מי שבוחר בזוהמה הזו. מחריבים מדינה https://t.co/wBQjKLB2mg

הלב נשבר על אובדן החיים הצעירים. קדנציה של 2,200 אזרחים וחיילים מתים. עוד עשרות אלפי פצועים ומאות אלפי פגועי נפש. איך נתניהו וקואליציית המחדל מעזים בכלל להעמיד את עצמם לבחירה? אם הייתה להם שמץ בושה או מודעות עצמית - הם היו מתחבאים בבור הכי עמוק ולא מוציאים משם את האף https://t.co/LgIIs8gXTv

עזבו שטויות - אבל באיזו אנגלית משובחת נתניהו הפך לשאוויש של טראמפ, התפרק מהריבונות הישראלית, הביא אותה למבוי סתום בכל הגזרות, והפך אותה למדינה מוקצית בכל עולם? ועוד בגילו https://t.co/4j3cMpVxUk

אחד הדברים המטריפים בפוליטיקה הישראלית הוא היעדר שכר ועונש: מנהיג רעיל וכושל וחבורת סחבות סביבו נבחרים פעם אחר פעם ללא קשר לתפקודם. בבחירות הקרובות נעשה תיקון: נתניהו והליכוד יבואו על עונשם. מאידך - הח״כית הכי מצטיינת, לוחמת, וקשובה לציבור חייבת לבוא על שכרה. חייבים להצביע לנעמה https://t.co/s3txT66qN0
הפארסה המאפיוזית אמש לא הייתה חציית קו אדום. הוא נחצה מזמן. היא הייתה רק המחשה מאד פומבית של הלך הרוח של נתניהו בשנים האחרונות: כללים, נורמות וחוקים אינם חלים עליו. הם חלים על כל השחקנים האחרים ביתר שאת - כל יריב של נתניהו שחורג אפילו במילימטר מהשורה (עיין ערך פרגולה) יזכה https://t.co/mpvZwQGi1Y

העם היהודי הצמיח מתוכו את השיעור הניכר ביותר של זוכי פרס נובל וכמה מהגאונים ששינו את פני ההיסטוריה האנושית. איך קרה ומה השתבש שמדינת ישראל מנוהלת על ידי המטומטמים הגדולים ביותר? תת רמה https://t.co/xm2M96VaoG

בלתי נתפס - מה ההישג הגדול שהנוכל מנסה למכור? שלא השמידו אותנו לחלוטין במשמרת שלו. ״רק״ טבח בקנה מידה תנ״כי, 2,000 הרוגים, עשרות אלפי פצועים, מלחמת נצח, פלונטר אסטרטגי, מבוי סתום בכל הגזרות, בידוד מדיני חסר תקדים, התפוררות פנימית, כשלון בכל תחום. אבל נכון - טרם השמידו אותנו כליל https://t.co/BwJS6fro19

פירס מורגן היה מגדולי התומכים של ישראל ומגניה אחרי 7.10. זה לא בן גביר - זה נתניהו. הוא מינה אותו. הוא הפך אותו ללגיטימי. הוא נשען עליו. הוא ורק הוא. נתניהו מחריב ישראל https://t.co/awvF9cInvY

פוגרומיסטים יהודים מציתים את האינתיפאדה ה-3 והופכים את ישראל למדינה השנואה בעולם. תפסיקו לדבר על אנטישמיות - שונאים אותנו כי הפכנו למדינה קלגסית שמאפשרת ומעודדת פרעות מעין אלו. ברשות, סמכות, קריצת עין ותמיכה שקטה של של השלטון, הצבא, השב״כ - ומרבית הציבור https://t.co/ZSSyZmKWru

נתניהו הציל אותנו? הוא קיבל ב-2009 מדינה חזקה, משגשגת, בטוחה בעצמה. אם אכן הביא אותה למצב של סף השמדה - כמו שטען - זה אך ורק מעשה ידיו. יתרה מכך, אדם שהביא לפוגרום היסטורי בתוך שטחי ישראל הריבונית - מתגאה שהפוגרום לא התרחב גם לצפון הארץ. אין לאיש הזה בושה. אין גבול לעזות המצח https://t.co/ugeiB9nBh1

ראש ממשלה שהינו נאשם בפלילים מאיים על התובע שלו כי ישלח אותו לכלא. שוב - נאשם מאיים על הקטגור. ובמקום לאסור באופן מיידי את הפושע בגין בזיון בית המשפט ולהעמיד אותו לדין גם על האיומים והשיבוש - ״השופטים ניסו להרגיע״. אין כבר מילים. אין באמת כבר טעם במשפט הזה. נתניהו ממילא מעל החוק https://t.co/iINWckoYjI

חסרה פה הבהרה: ישראל צד להסכם הזה. היא מחוייבת לו. היא נדרשת לפעול על פיו. אבל נאסר עליה לדעת למה היא התחייבה לעשות עד לאחר החתימה על ההסכם. זה מעבר להשפלה - זה אובדן ריבונות. נתניהו דרדר את ישראל לתהום בלתי נתפסת. מי שעדיין תומך בו זקוק לאבחון קוגניטיבי https://t.co/PA43gkcjG2

״זמן אמת״ בכאן 11 מראים את מה שכולנו יודעים ומנסים להדחיק: בשטחים מסתובבות מיליציות פאשיסטיות חמושות של מתנחלים - בחסות צה״ל אך ללא שרשרת פיקוד ובלמים - ופשוט משליטות טרור על האוכלוסיה. למי שלא ברור או מעדיף לטמון את הראש בחול - כל מה שקורה בשטחים מגיע בסוף גם לישראל https://t.co/YR2Mj4icMH

מדינת ישראל חוותה טבח היסטורי של אזרחים חפים מפשע. כל העולם הזדהה עמנו. היה בעדנו. דרוש כשרון יוצא דופן להפוך תוך פחות מ-3 שנים למדינה השנואה בעולם. תודה לאוכלי המוות, לגזענים, למחרחרי מלחמת הנצח, לאנשי ״אין חפים מפשע״. תודה לממשלת הבלהות. תודה מיוחדת לבנימין נתניהו. אין עליו https://t.co/r1oOYJ4eJl

כשינון מגל מכנה את קושנר וויטקוף ״יהודונים״, את סגן הנשיא ואנס ״חלאה״ ואת טראמפ ״לוזר״ - תזכרו שהוא העיד על עצמו כי הוא בסך הכל צינור להעברת מסרים של נתניהו. לידיעתכם @SteveWitkoff @jaredkushner @JDVance @realDonaldTrump . זה מה שנתניהו חושב עליכם (איזה כיף שהכל מתורגם אוטומטית) https://t.co/ctCIgYOSqQ

הרבה מאד רגעי שפל חווינו בשנים האחרונות - וכל פעם חשבנו שהגענו לתחתית רק כדי לגלות שניתן לרדת נמוך עוד יותר. אבל שפל כמו שהיה אמש בכנסת לא ניתן אפילו לדמיין: ח״כית מופקרת עברה על החוק וסיכנה חיים של איש שב״כ מסור ואמיץ לצורך הפצת קונספירציות הזויות. היועמ״שית הגיעה לועדה שאמורה https://t.co/hSv066tYmK

אז מי מורתע - ישראל או איראן? מצבו האסטרטגי של מי הורע בעקבות המלחמה - של ישראל או של איראן? מי מרגיש עצמו בטוח יותר? ולמי שחושב שטראמפ יניח לנתניהו להבעיר מחדש את האיזור - יש לי כרטיסים למונדיאל למכור לו במחיר מופקע במיוחד. נתניהו הוביל את ישראל למבוי סתום בטחוני, מדיני ופנימי https://t.co/L6NLpJvyNe

נשיא ארה״ב או לא נשיא ארה״ב - אין ראש ממשלה ישראלי אחר שהיה שותק נוכח אמירה הזויה כזו. מפעיל את הקונגרס, הסנאט, הלובי היהודי. מדבר על שואה, חורבן ובגידה. הופך עולמות. רק נתניהו לא - הוא צריך חנינה. הוא צריך את טראמפ בשביל לנצח בחירות. והמדינה - שתשרף https://t.co/MbPVnv5arD

זה פשוט בלתי נסבל. מדינה שמקריבה את בניה לצרכי תעמולה ובחירות. עד מתי? https://t.co/BF13P8IPCx

תזכרו את זה: היועצת המשפטית לכנסת הורתה שאסור להכנס להצבעה עם טלפונים ולצלם. יו״ר הכנסת אוחנה פשוט התעלם - ואישר לח״כים מהליכוד להכנס ולצלם — בניגוד מוחלט לחוק. מישהו עדיין חושב שיהיו פה בחירות חופשיות? מישהו עדיין חי באשליה כי המופרעים הללו יקבלו תוצאות שאינן לטובתם? פאשיזם https://t.co/QleASF5cDr

לא, הפעם לא מדובר בטירוף. טירוף נובע מאיוולת, מאי-קריאה נכונה של המציאות. רצועת הבטחון של שנות ה-90 הייתה איוולת. הפעם מדובר במשהו אחר לחלוטין: חישוב קר. הקרבה מודעת של חיילים - לצרכי תעמולה, בחירות והשרדות פוליטית. רשע טהור ומוחלט https://t.co/23ROCLy0Kv


