
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
לפי הסקרים, אחד מכל שלושה ישראלים רואה את הסרטון הזה לא מפנים את העובדה שאם סגן נשיא ארה״ב מרשה לעצמו לדבר כך בצורה מפורשת מבלי להניד עפעף כשהכל ברשות ובידיעה של הבוס שלו, אז משמעות הדבר שהמדינה שהוא חי בה בסכנה קיומית באופן ממשי. מעורר פלצות https://t.co/Bq1mhRmgHT

שנה וקצת אחר כך אני באותו המקום, מגיע למבואה ורואה את דלת המעלית נסגרת וכשצעקתי ״חכו לי״, רגל קצרה נשלחה קדימה כדי שדלתות המעלית יפתחו, ואלוף הפיקוד גדי איזנקוט אומר בקול שקט ״חבר׳ה תצטופפו קצת יש פה עוד מישהו שרוצה לרדת איתנו לעבוד״. אפס מניירות, אפס חשיבות עצמית. זה האיש
עוד חשוד בריגול לטובת איראן נעצר, הפעם עובד כנסת שמתווסף לעשרות אחרים ולמאות שטרם נתפסו. עוד סממן מובהק להתפוררות החברה הישראלית וקריסת ערכיה הבסיסיים ביותר. לפני עשור הם היו חולמים להגיע למאית מההצלחות שלהם בגיוס סוכנים, אבל אז קבוצת זבלים החליטה לפרק אותנו מבפנים והשאר היסטוריה
קחו לכם שלושים שניות לראות את הסרטון הזה של אשתו המזועזעת עד עמקי נשמתה של נעם סולברג אחרי שקבוצת חרדים ניסו לפרוץ להם לבית והשחיתו את ביתם, ותקוו שלה וליתר חברי המגזר שהיא שייכת לו יפול סופסוף האסימון שמי שהם שמו בכנסת, אחראי בצורה ישירה לאנרכיה שהם חוו https://t.co/WOAowfgDYY

שוב אני אומר, אלף הורדות כובע בפני צוות הסושיאל של גדי איזנקוט שפעם אחרי פעם הופכים על הילדים הקקות של בניומין את הקערה ומעיפים להם סנוקרת עטופה בחרא שהם בעצמם יצרו. שוב אני שואל, איפה לאלף עזאזל הייתם בעשור האחרון שהמכונה לפתה את המדינה עם זרועות התמנון הארסיות שלה https://t.co/Nnf0PphlRT

כמו שאני אוהב לתת שאפו לצוות של איזנקוט שמשחק מטונף עם חבורת הטינופות של בניומין שהרעילו כל פינה ובאר, נותן פה שאפו גדול מאד לבנט והצוות שלו על הסרטון הזה שמהווה תנועת המלקחיים של המסר החיובי שיעבוד בעיקר על הנעת מצביעים. זה עבד בהונגריה זה יעבוד גם פה https://t.co/eQd99Pcra5

תגידו איך אין עיתונאי ישראלי אחד שהרים טלפון לר״מ הולנד לשעבר רוטה ושאל אותו למה בניומין התקשר אליו בבוקרו של ה-7.10 עוד לפני שהוא ראה את הרצי הלוי, והאם ישנו קשר כלשהוא לעובדה שהוא ידוע בקשריו למדינה שמימנה את טבח היהודים הכי גדול מאז השואה ושהיה לה יועץ על הפיירול בלשכה של אבא
זה הבית של ניצב במשטרה, שאני מניח שיושב ותוהה איך הוא הגיע למצב שאשתו וילדיו תחת מצור של המון זועם, או לכך שפקודה שלו יושבת בניידת בזמן שאספסוף לבוש שחורים מנסה להפוך אותה, והתשובה הכי טובה היא הציוץ האלמותי של דב אלפון ״מה זאת אומרת לאן הגענו, לאן שהלכנו״ https://t.co/SHHKHh8sgI

תגידו, עצרתם לחשוב למה בנאדם שירד מ-40 מנדטים יום לאחר ה-7.10 ללא להיות קרוב אפילו לעבור את אחוז החסימה כבר שנתיים, מקבל בצורה עקבית ולא פרופורציונלית זמן מסך כפול ומכופל מיאיר גולן, איזנקוט או בנט, בעיקר אצל המאפשרניקים של חדשות 12? רק שואל שאלות ושם זרקורון קטנצ׳יק
אם הציבור החילוני לא היה כזה פראייר, בשישי הקרוב שלוש שעות לפני כניסת שבת לא הייתה עיר חרדית אחת בארץ שהייתה מתנהלת בצורה תקינה, לא היה כביש צדדי או סמטה לא חסומים, ואת השבת עצמה כל מי שמצא את עצמו בדרך יבלה את כולה בנקודה שבה הוא עצר. מתישהו יפול פה האסימון שרק יידיש הם מבינים
אילוסטרציה שלי, עובר היום על פיד שופרות שהתפללו להבחרו של דונלד בן-פרד, והבוקר קוראים לו לוזר ופחדן ומסירים את התמונה שלו מתמונת הפרופיל שלהם. תודה אבא שבשמיים על רגעים קטנים של חסד עטוף בחרא רירי על הראש של כל האפסים האלו. תענוג https://t.co/Z3bpO3JUkP

כולנו על זה שבעקבות ״שאגת הארי״ הגענו למשוואת כוחות שאיראן יורה טילים בליסטיים על הצפון כתגובה על תקיפה של דירה ריקה בביירות כן? אחלה ערב שיהיה עם המחשבה שמצבנו במזרח התיכון השתפר משמעותית מאז ה-7.10, ואל תשכחו לסגור את חלון הממ״ד או לפתוח את דלת המקלט
מה שאני לא מבין מהכתבה על מי שהיה קמ״ן אוגדת עזה ב-7.10, התעלם בזחיחות מכל האזהרות ולא מוכן להשתחרר מצה״ל ומתנהל באדנות ששמורה למגזר בעלי הארץ, הוא למה ממשיכים לטרוח להסתיר את שמו כשכולם יודעים מיהו בגלל שאביו האלוף במילואים מתראיין ללא גילוי נאות ומקדם אג׳נדה שתנקה גם אותו. טפי
אני פה להזכיר שהבן של איזנקוט נפל בעזה כשחיפש אחרי חטופים, הבן של בנט בלבנון, והתכשיט הזה יושב בצד הבריכה במיאמי עם מאבטחי שב״כ צמודים. זו הבחירה לגבי עתיד המדינה שפעם כונתה ישראל, ואולי יום אחד שוב תיקרא כך בהנחה וצמד הטינופות שהביאו את היצור המשוקץ הזה לעולם יעזבו אותנו במנוחה https://t.co/LawTcaESO3

דונלד בן-פרד עכשיו לבניומין בטלפון: https://t.co/4BhUMf6qFq

היי מתנגדי ההתנתקות, אתם נרמלתם את הטרלול הזה https://t.co/zWY6787ET2

גם היום, האישה הזו תירשם בתולדות עם ישראל כאחת מגיבורותיו שעמדה בקור רוח פרץ ועשתה ככל יכולתה לעמוד מול תהליכים אפלים שחבורת חדלי אישים מטונפים העבירו את החברה הישראלית שכל תכליתם היה פירוקה מבפנים. תודה רבה לך יא גלי, לא נשכח לעולם https://t.co/NNhjRnMptA

שלושה סקרים במקביל מראים ירידה של הליכוד ל-22 מנדטים, מניח שבעקבות ההבנה שבניומין הפך אותנו למדינת חסות ושום ניצחון מוחלט כבר לא יגיע. הכיף הגדול יתחיל שהסקרים הפנימיים שיש לו שהמספר מתחיל ב-1 יגיעו לציבור, ובמקביל החרבו דרבו בגלל השיריונים יתפוצץ לו כמו חצ׳קון בפרצוף. תענוג https://t.co/xUv6UAtQ3e

עברתי עבורכם על הפיד של חובב הסלמון במיונז שנבזקה עליו בנדיבות אבקת מרק בצל פטריות, ואם תהיתם שום ילד בן 4 חולה דיאליזה לא נתקע בחסימות הכבישים של החרדים, גם לא אף אישה בהריון או קשישה בדרך להשתלת כבד דחופה. כנראה שזה קורה סטטיסטית רק כשההפגנות הן של שמאלנים, אין לזה הסבר אחר
לפעמים כשאני קצת מדוכדך אני נכנס לעמודי גיוסי המונים של נפגעי כת שנתבעו דיבה בידי הדס קליין, ״אחים לנשק״ או רונן ברגמן שעדיין עומדים על אחוזים בודדים מהיעד והם הולכים לישון עם הידיעה הגמורה שהם הולכים לשלם מאות אלפים לבדם והלייקים בטוויטר לא עוזרים, ומצב רוחי משתפר מיד באורח פלא
לא* נעים לראות איך קלמן ליבסקינד מזיע ומבין שהסוס שהוא נלחם בעבורו ועשה שמיניות באוויר כדי להצדיק כל מהלך שלו, גם נכשל כישלון גמור וגם מחרבן לו ולמגזר שלו על הראש, אבל כבר מאוחר מדי עבורו לעשות אחורה פנה מבלי לצאת ליצן גמור *סופר נעים
ארבעה חיילים נפלו הלילה בלבנון במהלך הפסקת האש במלחמה שכולם כבר הבינו שהיא כרגע לא יותר מכלי פוליטי של בניומין לסכל את ההסכם של הדון עם איראן. ארבע משפחות שנחרבו לדורות קדימה, מצטרפות ל-957 המשפחות שכבר קיבלו את הדפיקה בדלת מחוליית הנפגעים. העיקר שרב אריה ראה בשלושת נכדיו העריקים
כאשר את מגישה כתב אישום נגד היועץ הכי בכיר של רה״מ שהיה על הפיירול של קטאר על פגיעה חמורה בבטחון המדינה ושיבוש הליכי משפט, ואז דוחפת את הבוס שלו לרשימת עדי התביעה נגדו ובכך נותנת לו וולה מחוץ ללשכה שהוא מעולם לא היה צריך לחזור אליה, כשהבחירות מעבר לפינה. דה פרוטקטור אוף יזראל https://t.co/CJL7ZVxLqw

הבעיה הכי גדולה בלבנות את הקריירה שלך שלושה עשורים על הטענה שאיראן היא הסכנה הכי גדולה לעולם המערבי ורק אתה תציל את ישראל מפניה, היא שאם אתה יוצא למלחמה נגדה וגומר אותה כשהיא גם יורה טילים לפה מתי שבא לה, גם האורניום אצלה וגם שולטת במיצרי הורמוז, אפילו הבייס שלך כבר לא יאכל את זה
ינון שלום, אני מצביע ימין מאוכזב והתכוונתי להצביע בנט או איזנקוט, אבל אז שמעתי שטראמפ סגר בשבילנו עסקה שאיראן גם נשארת עם האורניום, גם עם הטילים הבליסטיים וגם כרכה את לבנון בעסקה, כשברקע חמאס עדיין בשלטון, והחלטתי לחזור הביתה ולהצביע מח״ל בראשות בנימין נתניהו. שתף באנונימיות
תראו את התמונה הזו לכל ישראלי ממוצע, והוא יגיד לכם באינסטינקט שהיא צולמה ליד אחד מיישובי העוטף ב-7.10, אבל המדובר על חבורת תכשיטים שוכני גבעות בדרך לחווארה. בהשאלה מילדה בת 6 מאותו יום ארור שייזכר לדורות אפילו לא צריך לשאול: הם לא של ישראל, וגם לא מי שהם מקבלים ממנו גיבוי https://t.co/2aHEE3SjMg

דעתי על גיא מרקזינו היא שהאיש נלחם בשיניים להיות מזכיר צבאי של נאשם בפלילים שתחת אחריותו ארע טבח היהודים הכי גדול מאז השואה, והסכים על הדרך לעבור את תהליך האישור של אשתו כשברקע הרמטכ״ל לא רוצה בו לאף תפקיד. מעיד עליו כ-1400 מונים, וגם הוא יצטרף לקבוצת אנשים שיקבלו בעיטה בתחת
מאד מוזר שהדוקטור לענייני שיסוי ופילוג הארץ על רקע אתני לא מוציא מילה אחת על הקמפיין שהסוכן הקטארי מעדות אשכנז מריץ על הראש של איזנקוט המזרחי שלא יודע אנגלית. הרי זה מתיישב כמו כפפה על התיאוריה של ישראל הראשונה המתנשאת על ישראל השניה והמתוקה כדבש, ותועמלן שרלטן הוא בטוח לא. מוזר
השלום יגיע כשביביסטים וכהניסטים יאהבו את הילדים שלהם יותר מאשר שהם שונאים ״שמאלנים״
עכשיו אנחנו יודעים שבנט ירד לשטחי כינוס לדרבן חיילים ולעזור ביציאה לקרב על יישובי העוטף בזמן שיאיר גולן חילץ תחת אש בסבבים מבלים מהנובה בטיוטה יאריס שלו. רק נותר שיאיר לפיד וגדי איזנקוט יפרטו לפרטי פרטים מה היה מצבו המנטלי של בניומין בשעות הראשונות של ה-7.10 ואם יש תמונה מה טוב https://t.co/kZmoBINBp0

להלן: רשימה חלקית מאד של אנשים שכבר לא יוכלו להסכים עם הטענה של שמחה רוטמן שסך הכל הייתה לממשלה ״קדנציה נפלאה״. כל היתר פשוט לא נכנסו, רבים התווספו אחרי פרסום השער. מניח שיש גם כמה כאלו ששרדו את התופת ונותרו עם צלקות בגוף ונפש לכל החיים שיחלקו עליו קלות. טפי עליו ועל כל תומכיו https://t.co/clpgtYixYh

אם יש מישהו שאני מאמין לו שהוא מכיר את כל התרגילים המלוכלכים של בניומין ואיך הוא מתכוון לשבש את הבחירות לפני יום הבוחר, במהלכו ולאחריו, זה איווט. אני גם מאמין לו שהוא אומר שיש אנשים שעובדים על העניין, ושהוא ואחרים שהבינו מה בדיוק עומד על הפרק בבחירות האלו כבר עם תשתית לתת קונטרה https://t.co/Dot3Ghrisv

כמה בניומין מנותק מהמציאות ולא כשיר בעליל אתם שואלים? הוא פאקינג שלח את 8200 לרגל אחרי האנשים שמחזיקים את ה-NSA, כי כשהאמריקאים ״מעריכים״ בנימוס שישראל ניסתה לרגל אחריהם, זה אומר שיש להם ראיות חותכות שזה קרה. משאיר אנשים על הפיירול של קטאר בלשכה, מרגל אחרי אמריקאים. מחריב ישראל https://t.co/dFtxWd0MK6

מה דעתי על כך ששוטרים מונעים מאנשים להכנס למצעד הגאווה עם חולצות ״אתה הראש אתה אשם״ או FCKBGV אתם שואלים? שיאיר גולן צדק, אחושרמוטה צדק כמובן
יש שתי סיבות שבניומין לא מוזמן לפגישות של ה-G7 בצרפת בזמן שהסדר העולמי החדש במזרח התיכון מתגבש: לא סופרים אותו ממטר, ויש לו על הראש צו מעצר בינלאומי מבית הדין הפלילי בהאג. מניח שב״פטריוטים״ יסבירו לנו שהוא נשאר בארץ כי הוא חשוב לו להעיד השבוע בתיקיו הקורסים ולהוכיח את חפותו
טראמפ אשכרה מציע שהאיש שעמד בראש דאעש סוריה יטפל בחזבאללה במקום ישראל, ועוד יעשה את זה בצורה נקייה יותר ועם פחות הרוגים. מעולם מצבנו לא היה טוב יותר אומרים לכם. ליגה אחרת אומרים לכם. תראו לי אחד שיכול להחליף אותו, אחד

