
Top-X History
Ben Caspit בן כספית
@BenCaspit
Author of the best seller The Netanyahu Years, senior columnist, Walla, Maariv, Al-Monitor, Radio 103 fm, Keshet, Ch. 12, Retweets do not imply endorsement.
היסטוריה
כל הדוחות שבהם החשבון הופיע
כל הופעה פומבית של החשבון בדוחות השבועיים שפורסמו, עם קישור לפירוט של אותו שבוע.
נתונים שמורים
הציוצים הבולטים בכל הדוחות
הפוסטים והתגובות החזקים ביותר של החשבון מתוך דוחות ציבוריים בלבד.
צפו בזה. איש גס, אלים מילולית (וגם חשוד באונס), גורם לתקציבאית צעירה לעזוב את הדיון בבכי. למה? אי אפשר להעיר לה בנחת? חנוך מילביצקי. פשוט לא בן אדם. הוא הבכיר, היא הזוטרה. אז יאללה. https://t.co/ryporTGaHM

בינתיים: תושבי ישראל רגילים לקבל עדכונים על המצב מוושינגטון, יש הפסקת אש, אין הפסקת אש, ועכשיו: טראמפ מודיע קודם לברק רביד שהוא מתכוון לאסור על נתניהו לתקוף באיראן, ואחר-כך ירים טלפון לנתניהו עצמו. אין ספק, ליגה אחרת.
הייאוש גורם להם כנראה להתחיל לטנף את בגין. ומי יסכים לעשות (גם) את זה? העלוב והעילג שבשופרות. זה הטקסט: ״זה מה שהשחיל אותו, דן מרידור יחד עם אהרון ברק, ואני לא חושב שלא היתה שם איזה עיסקה עם פרשות מסויימות ששם, ואני אומר לך בגין נכנע להגמוניה, רק מה, הורינו, שהצביעו לו ב-77 וסגדו https://t.co/n61Gzbg1U1

אז בליכוד מכחישים שנתנו הוראה לח״כים לצלם הוכחה שהצביעו ראבילו. כאן נראית מאי גולן מתעסקת עם הנייד בכניסה לקלפי. לא שאני יודע אם צילמה. https://t.co/Pn7HMjgjYe

אני ידוע כאחד המבקרים הכי חריפים של נתניהו וממשלת החורבן הארורה הזו, אבל: כל מי שדרש לתקוף בדאחיה, שלא יבוא עכשיו בטענות שאיראן הגיבה. זה האירוע. תוקפים, חוטפים. ואחרי שאמרתי את זה, כמה עצוב שאחרי כמעט שלוש שנות מלחמה, אחרי שהכרזנו על נצחון כמה פעמים, שלא לומר ״נצחון מוחלט״, בסוף
אתם מוכרחים לצפות בזה. שלוש ומשהו דקות, אבל כדאי. כל השרלטנות, קשקשנות, חובבנות וטיפשות של אבישי בן חיים ב-222 שניות. התיאוריה החדשה שלו היא שהקמת מוסד מבקר המדינה בוצעה ע״י ״ההגמוניה״, כדי לקחת את הכוח מהממשלה ולשמור אותו בידי מפא״י. נשבע לכם. ומה המציאות? הפוך. הליכוד הביא את https://t.co/T94sxZhgCY

יונתן צודק. ברדוגו הפעיל לחץ כבד על בכירים בצה"ל כדי לחלץ את בניו הכשירים משירות קרבי, ומטנף את הלוחמים https://t.co/OL2uwzMkMz

ישי, אצל כמה משפחות שכולות הוא ביקר? https://t.co/rUHXRnuVHU
יולי 2022. שנה ורבע לפני הטבח. נתניהו יוצא מעדותו הארוכה בפני ועדת החקירה לאסון מירון. 45 ישראלים חפים מכל פשע שנהרגו במשמרת שלו כתוצאה ממחדל שלטוני מתמשך שהוא, אישית, הוזהר מפניו. שואלים אותו איך הוא מרגיש אחרי העדות. הוא יכול למלמל משהו על ההרוגים, על המשפחות, משהו. במקום זה, https://t.co/tYXq7RzUOd

זה בוקר הסטורי. שלא לומר היסטרי. אתם לא שמים לזה לב, אבל נפל דבר בישראל. מה שהיה, לא יהיה עוד. אנחנו בתוך תבוסה היסטורית, נוראה, שתוצאותיה יהיו הרסניות בעתיד ונחשו מה? זה לא באשמת היועמ"שית!!!! שמה לא הוזכר עד רגע זה ע"י מכונת הרעל!! מישהו צריך לנתח מה קרה כאן. היועמ"שית, שאשמה
בזמנו, ביידן הגיע לכאן עם שתי ארמדות ואמר לאיראן: דונ'ט. עכשיו, טראמפ אומר לנו את אותה מילה. זהו, אין פאנץ'. תרתי משמע.
אין מה לעשות, הוא צודק. שתי דקות חשובות https://t.co/njBCOzMMpX

אמסלם על השופט סולברג: "הוא טיפש יותר מאשר אנטישמי". צריך פשוט להפיץ את זה https://t.co/OBxyi8TAW6

אם מישהו יודע או מבין למה שב״כ לא נכנס לעובי הקורה בחקירת הפורעים בבית סולברג, אשמח לעדכון. אם אכן היה תכנון לפגוע בסולברג עצמו, הרי שאין ספק. השופט סולברג, המשנה לנשיא העליון, הוא סמל שלטון ואחד מסמלי הדמוקרטיה. פגיעה בו היא פגיעה בדמוקרטיה. השב״כ אמור להגן על הדמוקרטיה. כל ראש
אין ספק שתדרוך העומק שהענקת לו לפני שנתיים, נושא פירות עכשיו. אשרינו שזכינו בך, אמיר. https://t.co/n45QlodPxQ

קשים חייו של עבד נרצע. כשהכל מתפוצץ ומתפרק לו בפרצוף, הוא צריך למצוא אשם חדש. מביט ימינה, שמאלה, מה שנשאר זה טראמפ. אותו ג'ינג'י בשמו הם נשבעו עד לפני דקה. בכל פרץ היבבות המצ"ב, הכי מעניין הוא המשפט "שני היהודונים וויטקוף וקושנר שקטאר קנתה בהרבה מאוד כסף". ינון היקר. לא בטוח https://t.co/LKr82atHSb
קבלו את הגיבור הגדול. טראמפ מפרסם זה עתה שמטוסינו הוחזרו מדרכם לתקוף בביירות ולא תהיה תקיפה בביירות. והנה, בעל הבריטון מסביר כאן ש״לראש ממשלה בישראל חייבת להיות יכולת אחת, אחרת הוא לא יכול להיות כאן״. https://t.co/amnmoCXx8m

תעקבו. בניגוד למה שמפיצים הרעלנים והעבדים הנרצעים, מצבו של הפטרון בתיקים רע. ב-2000 אפילו רע מאוד. כמו ב-1000. בתיק 4000 השוחד חי וקיים, יכול ללכת לכאן או לשם, הרשעה במירמה והפרת אמונים כמעט בטוחה. זו הסיבה שטראמפ אומר שנתניהו לא בטוח ירוץ בבחירות. זה האקזיט האחרון. https://t.co/fQW1aoCGeQ
זה עבר מתחת לרדאר, אבל אל תדלגו על זה. הפעם, זה באמת בנפשנו. תא"ל שי טייב, רח"ט תומכ"א באגף כוח אדם של צה"ל, נתן הבוקר ראיון נדיר לרדיו 103, בתכנית של ינון ושלי. הנה עיקרי דבריו. זו אזהרה. זו כתובת על הקיר. אנחנו לפני קריסה: דברי תא"ל טייב: אחרי שלוש שנים של לחימה, עם זירות
החלאה הנ״ל היה ״בכיר״ בשב״כ כמו שאני בכיר בסנטקום. הוא נזרק מהשירות לפני 30 שנה, הוא היחיד שנזרק פעמיים מהשב״כ ואף הורחק ממתקני השב״כ. התפקיד היחיד שלו במכונה זה לטנף את הלשעברים שלא סוגדים לביבי. הוא לא רואה מודיעין כבר שלושה עשורים אבל ״יורם כהן שחרר את סנוואר״. אין לחלאות האלה https://t.co/S4V3vGPtdv
כל מה שאתם צריכים לדעת על חבית הסירחון המכונה גם "יעקב ברדוגו", ב-73 שניות. פעם אחרי פעם הוא מגחיך, מטפיש ומצחין את עצמו למען אדונו, לא לומד לקח, לא מגדל סוג של עמוד שידרה, לא רוכש לעצמו מעט מישכל. "אני וידאתי את זה על פי מקור שנכח בשיחה!", הוא אומר, "תרשמו, יעקב ברדוגו https://t.co/LeICtKJANG

כמה כבוד האיש הזה מביא לנו. https://t.co/sYNOUUqdJH

כתב האישום נגד יונתן אוריך חושף עד כמה מדובר באדם רעיל, נטול ערכים או מוסר, מי שמכר את נשמתו ואת בטחון המדינה למען המולך. הדלפת החומר המודיעיני שנגנב מצה"ל לתקשורת הזרה, למרות שנפסל בצנזורה הישראלית, גרמה נזק עצום לבטחון המדינה. הם היו מודעים לזה, שהרי הצנזורה פסלה את הסיפור בארץ
איזנקוט, בין העיניים (מטפורה) https://t.co/p9ffJS5O97

ענק https://t.co/AhxjtRXnWa

ענק https://t.co/pAzVa779NF
המשפט הכי מופרך של נתניהו בהופעתו העלובה מעכשיו, בפער גדול מאוד, הוא זה: ״כפי שעשיתי במשך עשרות שנים, אני עומד בתוקף על זכותנו לפעול נגד אויבינו. כך נהגנו גם עכשיו.״ תגיד, ירדת סופית מהפסים? אתה עמדת בתוקף במשך עשרות שנים שנפעל נגד אויבינו? אתה נקפת אצבע כלשהי נגד אויבינו עד ה-7
הצעה לשם למלחמונת הזו: ״שאגת העריק״.
גם ליום כזה צריכה להיות אתנחתא קומית. איך הכסיל הזה רקד כשטראמפ דרש לתת חנינה לפטרונו. https://t.co/cQTpkvth3r

אוקי, אני מרים את הכפפה: גם אני חושב שחוק מח"ש זו איראניזציה של ישראל. וגם צפון קוריאניזציה של ישראל. זו דיקטטורה על מלא, ועוד ממי שהכריז ג'יהאד על מח"ש כי העזו לא למנות אותו לראש מח"ש. ונקבע בבית המשפט שהוא שיקר. מוזמנים לחקור גם אותי. קורא לכל העיתונאים החופשיים להצטרף. https://t.co/f7P8Isf7bF
משום מה אני לא שומע את חברי, תומכי ממשלת החורבן, מזדעקים ודורשים כתבי אישום, מעצרים וכו׳. נעלמו כולם. https://t.co/UTaJnbvTvo
זה עולה על כל דמיון. אחרי שהסבירו שלתושבי קרית שמונה יש ג׳יפים וכו׳, הוא אומר ״אז תדאגו לבחור ראש עיר משלנו״. כלומר, זה שהם העזו לבחור באביחי שטרן (ליכודניק במקור) ולא בשאוויש של שרה נתניהו, חרץ את גורל תושבי קרית שמונה. אין, אין, אין לתאר https://t.co/71yEqe1BqS
זה כל כך מצחיק. ועצוב. עזבו רגע את הכסיל הנ״ל, ואת הכסיל הגדול יותר שמראיין אותו (העציץ ברקע חכם יותר משניהם). העובדה שהוא מדבר על הכסף הקטארי ואומר ש״במערכת הבטחון המציאו לעצמם סיפור״ היא אירוע שלא ייאמן. מערכת הבטחון קיבלה אחריות וראשיה התפטרו. אבל יש מישהו שהוא אבי הכסף https://t.co/5m62eHuWNM
במאמציו לשווק את הנצחון הכמעט מוחלט הרגע במסע"ת, אמר נתניהו את המשפט הלא ייאמן הבא: "אומרים שזה כשלון גדול, איזה כשלון? ישראל ב-7 באוקטובר וישראל היום, איך אפשר להשוות"? ואללה, ביבי. בוא נתעכב על "ישראל ב-7 באוקטובר". מי אחראי על "ישראל ב-7 באוקטובר?" מי הביא את ישראל ל-7
גם הביביסטים יודעים היום - נתניהו יהיה לא רק האבא, אלא גם האמא של פצצה איראנית, אם תהיה כזו. זו אינה פרשנות. אלה עובדות מוצקות. המערכה מול איראן מסתיימת בפיאסקו שאין בשפה העברית מילים לתארו. התגשמות נדירה של כל הסיוטים האפשריים. משטר איראני מחושל ששרד את הרע מכל ומוכן פיזית,
התשובה: בנימין נתניהו. הוא מינה את העגל הנ״ל לשר בטחון. ויש עוד שם, שהאחריות בבוא העת תיפול, שלא לומר תושלך עליו, כמיטב המסורת. זיני. דוד זיני. https://t.co/7JepcG8tiD

