
Top-X Weekly
הסולידית
@hasolidit
משקיעה חובבת | https://t.co/1u4SjU0ANm אין בנכתב משום המלצה, ייעוץ או תחליף לייעוץ מכל סוג, לרבות ייעוץ השקעות המתאים לצרכיו של כל אדם.
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
מדינה שיודעת לחסל את חמינאי, לחדור ללב חזבאללה ולבצע מבצעים טקטיים על סף המדע בדיוני, מסיימת מערכה אחר מערכה כשידה על התחתונה ברמה האסטרטגית וכשחופש הפעולה שלה מוגבל, פעם מול חמאס-קטר, פעם מול איראן. זה מפתיע מישהו? הרי החברה שלנו בוחרת לרכז את ההון האנושי הפנומנלי שלה
הפלא ופלא, הד"ר הנכבד, שנוהג להשיב כמעט לכולם במתיקות של דבש רעיל, נאלם לפתע דום. אולי מפני שהצבעתי על כך שמי שבאמת משפיל את ישראל השנייה איננו ה"הגמוניה" המדומיינת, אלא אבישי בן חיים עצמו. הרי מה הוא בעצם עושה כשהוא מותח קו בין ביקורת על נתניהו וכישלונותיו להשפלה של ישראל https://t.co/cENqikIwIg
הניסוי הזה של "ימין על מלא", שהבטיח משילות, ביטחון, ריבונות והכרעה, התרסק בדיוק בכל אחד מן ההיבטים הללו וכרסם את מדינת ישראל מבפנים. האם נשכיל כחברה להפיק את הלקחים המתבקשים מכישלונו של ניסוי העוועים הזה? למשל, שמשילות איננה מסתכמת בסימון בוגדים ובמינוי מקורבים אלא בתפקוד רצוף
@yaronavraham אתה כותב "במקרה הזה" כאילו סיוע ישיר להתעצמות חמאס במשך יותר מעשור לא היה ההפסד של כולנו, כאילו האבסה שיטתית של המגזר הדתי והחרדי לא הייתה ההפסד של כולנו, כאילו קידום הפיכה משטרית בעיצומה של מתיחות ביטחונית לא היה ההפסד של כולנו, כאילו פירוק התשתית המוסדית, הביטחונית, האקדמית
הנהגה הישראלית הנוכחית מעולם לא הייתה קרובה יותר לערביות ולאסלאם במונחים דתיים ותרבותיים כאחד, והנה לך היא הביאה למפלה האסטרטגית החריפה בתולדותינו. היתרון של ישראל מאז ומעולם היה היבדלות תרבותית ומנטלית מהמדבר הערבי הנחשל, לא היטמעות בו. https://t.co/ztSW2KRnyB
@dasinger774 ביבי הוא אידיוט ומנהל חלש. ההמשגה שלו כחכם באדם היא טריק שיווקי. בחן אותו במעשיו: - הפקיר את המשטרה בידיו של אדם כמו בן גביר - הפך את סמוטגביר המצורעים בעולם לפנים של ממשלת ישראל - קידם הפיכה משפטית בזמן שהמדינה על חבית נפץ ביטחונית - פיטר את גלנט בזמן מלחמה, חזר בו, ופיטר אותו
@AvishayBenHaim ובכן ד"ר נסה לחשוב על הדברים במונחים של עולם התוכן המוכר לך. טול לדוגמה תרחיש שבו "ישראל השנייה", באמצעות נבחריה, מסתערת אחוזת תסביכי נקם ונחיתות על סמלי "ההגמוניה", מכאיבה להם, משפילה אותם, עוקרת ומפרקת את התשתית המוסדית המפוארת שהקימו כאן דור תש״ח וצאצאיו, ממערכת המשפט לגופי

