
Top-X Weekly
מר כ.
@Nifla_Po
חושב צעד אחד אחורה
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
לפי הסקרים, אחד מכל שלושה ישראלים רואה את הסרטון הזה לא מפנים את העובדה שאם סגן נשיא ארה״ב מרשה לעצמו לדבר כך בצורה מפורשת מבלי להניד עפעף כשהכל ברשות ובידיעה של הבוס שלו, אז משמעות הדבר שהמדינה שהוא חי בה בסכנה קיומית באופן ממשי. מעורר פלצות https://t.co/Bq1mhRmgHT

שנה וקצת אחר כך אני באותו המקום, מגיע למבואה ורואה את דלת המעלית נסגרת וכשצעקתי ״חכו לי״, רגל קצרה נשלחה קדימה כדי שדלתות המעלית יפתחו, ואלוף הפיקוד גדי איזנקוט אומר בקול שקט ״חבר׳ה תצטופפו קצת יש פה עוד מישהו שרוצה לרדת איתנו לעבוד״. אפס מניירות, אפס חשיבות עצמית. זה האיש
עוד חשוד בריגול לטובת איראן נעצר, הפעם עובד כנסת שמתווסף לעשרות אחרים ולמאות שטרם נתפסו. עוד סממן מובהק להתפוררות החברה הישראלית וקריסת ערכיה הבסיסיים ביותר. לפני עשור הם היו חולמים להגיע למאית מההצלחות שלהם בגיוס סוכנים, אבל אז קבוצת זבלים החליטה לפרק אותנו מבפנים והשאר היסטוריה
כמו שאני אוהב לתת שאפו לצוות של איזנקוט שמשחק מטונף עם חבורת הטינופות של בניומין שהרעילו כל פינה ובאר, נותן פה שאפו גדול מאד לבנט והצוות שלו על הסרטון הזה שמהווה תנועת המלקחיים של המסר החיובי שיעבוד בעיקר על הנעת מצביעים. זה עבד בהונגריה זה יעבוד גם פה https://t.co/eQd99Pcra5

תגידו, עצרתם לחשוב למה בנאדם שירד מ-40 מנדטים יום לאחר ה-7.10 ללא להיות קרוב אפילו לעבור את אחוז החסימה כבר שנתיים, מקבל בצורה עקבית ולא פרופורציונלית זמן מסך כפול ומכופל מיאיר גולן, איזנקוט או בנט, בעיקר אצל המאפשרניקים של חדשות 12? רק שואל שאלות ושם זרקורון קטנצ׳יק
אילוסטרציה שלי, עובר היום על פיד שופרות שהתפללו להבחרו של דונלד בן-פרד, והבוקר קוראים לו לוזר ופחדן ומסירים את התמונה שלו מתמונת הפרופיל שלהם. תודה אבא שבשמיים על רגעים קטנים של חסד עטוף בחרא רירי על הראש של כל האפסים האלו. תענוג https://t.co/Z3bpO3JUkP

ארבעה חיילים נפלו הלילה בלבנון במהלך הפסקת האש במלחמה שכולם כבר הבינו שהיא כרגע לא יותר מכלי פוליטי של בניומין לסכל את ההסכם של הדון עם איראן. ארבע משפחות שנחרבו לדורות קדימה, מצטרפות ל-957 המשפחות שכבר קיבלו את הדפיקה בדלת מחוליית הנפגעים. העיקר שרב אריה ראה בשלושת נכדיו העריקים
השלום יגיע כשביביסטים וכהניסטים יאהבו את הילדים שלהם יותר מאשר שהם שונאים ״שמאלנים״
טראמפ אשכרה מציע שהאיש שעמד בראש דאעש סוריה יטפל בחזבאללה במקום ישראל, ועוד יעשה את זה בצורה נקייה יותר ועם פחות הרוגים. מעולם מצבנו לא היה טוב יותר אומרים לכם. ליגה אחרת אומרים לכם. תראו לי אחד שיכול להחליף אותו, אחד
שני פריימים מהסרטון החדש של נפגעי הכת שמתריע מה יקרה אם האופוזיציה תעלה לשלטון, מזהירים משלילת הטבות לחיילי מילואים והקמה של מדינה פלסטינית. טוב שלא הזהירו גם שנהפוך למדינת חסות של ארה״ב או שנקום לבוקר שבת שיטבחו בו 1400 ישראלים, אם כבר מזהירים מפני העבר. ג׳יזס הניתוק מהמציאות https://t.co/LwvwcLbYX3


שני מועדים הולכים להגדיר את ההיסטוריה של בניומין: ה-7.10.2023 וה-28.2.2026. באחד נהרגו תחת אחריותו הכי הרבה יהודים מאז השואה והונחה התשתית למדינה פלסטינית, בשני הוא מיצב את איראן כמעצמה איזורית גרעינית. את זה אף אוריך לא יצליח להנדס, ולכן הוא כרגע הסכנה הכי גדולה למדינת ישראל
״עם כל הכבוד לג׳ינג׳י, לא הוא ילך ל-4 הלוויות״ אמרו חבורת חדלי אישים מטונפים שתחת אחריותם נשחטו פה 1400 ישראלים ביום ומאז התווספו עוד כאלף במשך שנתיים וחצי, והם הלכו אולי ללוויה אחת בכל תקופת הזמן הזו בעודם ממשיכים לשלוח חיילים אל הקרב להיהרג במלחמות שווא כשידיהם קשורות. טפי
הנה הנתון הפשוט שבניומין עם המודעות ההיסטוריות המשובחת והחושים הפוליטיים החדים שלו שאין להם מתחרים בישראל, כבר הפנים היטב בשעות המוקדמות של ה-7.10: אין שום דבר בעולם שימחק לו את העובדה שתחת אחריותו חבל ארץ שלם נכבש וישראלים נשחטו בו כמו בשואה בשידור ישיר לכל המדינה. כל היתר בונוס https://t.co/E8UFdPGVVe

האיש שקידם הפיכה משטרית שהייתה הופכת את ישראל ליעני דמוקרטיה, ששלוחיו הכהניסטים השתלטו על המשטרה והשב״כ והפכו אותם לפוליטיים, ששריו מקדמים חוקים פשיסטים ושתחתיו הוקם פה בסיג׳, מפיץ סרטון שמזהיר מכך שהשמאל יעשה את כל המנוי מעלה. קלאסי האשם את יריבך במה שאתה אשם בו. יאיר גולן צדק https://t.co/v5MXJNbGtb

בין השורות של הציוץ הזה אני מבין שלא כל כך ניצחנו את הניצחון המוחלט ואפילו עולה ממנו ניחוח קל של חמיצות שמאלנית וכפיות טובה כלפי דונלד בן-פרד ושלוחיו. אגב הכי אהבתי את סעיף 2 על היהודונים שמכרו את האינטרסים של מדינת ישראל לקטר בהרבה מאד כסף ומכרו את אחיהם בעבור שלמונים. מושלם 🤡 https://t.co/bZCcWsirJz

״כולם אומרים שזו מדינת משטרה, שטאזי״, אמר על דוכן העדים הנאשם שהוא במקרה גם ראש הממשלה פה ב-15 השנים האחרונות שנתן לכהניסט את המפתחות למשטרה, ומינה בשיחה בארבע עיניים במושב האחורי של רכב השרד שלו אדם שהיה משיחי מדי להיות רמטכ״ל ואותת שיהיה נאמן למלך ולא לממלכה. קלאסיק
אנשים שבמשך 20 שנה אוכלים לכולם את הכבד עם הטענה שעצרו ילדות בנות 14 עד תום ההליכים רק כי הן חסמו כבישים בהתנתקות: ״החרדים חוסמים את הכבישים כי הקפלניסטים המציאו את השיטה״. קלאסיק ימנואידים
כשאתם קוראים את כל דברי הרבב של בניומין על כך שהוא יכה קשות בחזבאללה על כל הפרה של הפסקת האש, תזכרו שזה אותו האיש ששתק במשך חצי שנה כשהארגון הקים אוהל קבע ומכולה עמוק בתוך שטח ישראל ושלח מפגע בודד שחדר עד צומת מגידו, הטמין שם מטען צד שכמעט הרים אוטובוס באוויר. בהצלחה לתושבי הצפון

