
Top-X Weekly
Or Carmi • אור כרמי
@orcarmi
חסיד שוטה של עובדות. עושה כמיטב יכולתי. 🇮🇱
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
הציוץ הזה הוא סמל מושלם. בצלאל סמוטריץ׳, פרחח משיחי, הומופוב וגזען, הגיע - בחסות תאונה פוליטית איומה - למצב שבו הוא כבר לא אופוזיציונר נצחי, אלא ראש סיעה בקואליציה, שר אוצר, שר במשרד הביטחון וחבר בקבינט. הוא קיבל את המפתחות, את הסמכויות ואת הכוח - והבטיח הרים וגבעות. אבל במקום https://t.co/xEwZKEQPhE

- פייק על גבי בולשיט על גבי שקר - אתמול פורסם ב-"מעריב" טור מאת מיודענו משה כהן-אליה, שעניינו בחירת מבקר המדינה והדיון שהתקיים בבג"ץ ביום חמישי. הטור הזה, כפי שנראה בהמשך, הוא פשוט קשקוש אחד גדול, שמבוסס על פייק, שקרים, עובדות מומצאות – וכנראה אמונה שהקוראים יבלעו הכל. >> https://t.co/aor0ogspxb

מה שבטוח, שההתרחשויות בשבוע האחרון הוכיחו סופית שנתניהו נסע בשנת 2015 לנאום בקונגרס, על אפו ועל חמתו של הנשיא אובמה, שהביא הסכם פי מיליארד יותר טוב משל טראמפ - רק ממניעים ענייניים, ולא חלילה בגלל תועלת פוליטית צרה. את מחיאות הכפיים של הריקלינים, הוא קיבל. את המחיר, כולנו משלמים.
מנחם לדעת שלפורום ״קהלת״ יש את הדעות הכי מטומטמות בכל דבר, ולא רק בנושאים משפטיים. https://t.co/l8rjOhHIcA

להצליח לנרמל מצב שבו מדינה שלמה מתכוננת לעוד סבב של ירי טילים בליסטיים על עריה, ולהסתכסך עם נשיא אמריקאי כמו טראמפ, והכל כדי לשלהב את הבייס למראה הפצצה של דירה ריקה בביירות - זה מדינאי אמיתי. האיש ילך הביתה מצורע, כנוע, מושפל, שנוא ומובס. כמו שמגיע לו.
@itamarbengvir אתה👏קידמת👏את👏מאיר👏סויסה👏שהשליך👏רימוני👏הלם👏לעבר👏המפגינם👏נגד👏ההפיכה👏המשטרית👏בניגוד👏לכל👏הנהלים👏הדין👏והחוק👏ליצן👏עלוב👏וכושל👏שכמותך👏
שופר הביביזם הנרצע ביותר, האדם הזחוח ביותר שמתהלך בין הירדן לים, הקורבן הניצחי ומגלגל העיניים הכפייתי – מיילל ש-"כלום לא ענייני". "פרשן פוליטי" שאינו מסוגל, אפילו ברמז, למתוח ביקורת על אלילו, שממש במקרה אמור להיות מושא הביקורת המרכזי שלו, אילו היה עיתונאי - ומגבה אותו באופן https://t.co/tPDFJatuwT

חחח😂😅🤣ח🤣חח😅😂😅חחחחח🤣🤣חחח😂🤣חחחח😅ח😂ח🤣ח😆ח🤣חחחח😅😂חח🤣חחח😂😅🤣ח🤣חח😅😂😅חחחחח🤣🤣חחח😂🤣חחחח😅ח😂ח🤣ח😆ח🤣חחחח😅😂חח🤣חחח😂😅🤣ח🤣חח😅😂😅חחחחח🤣🤣חחח😂🤣חחחח😅ח😂ח🤣ח😆ח🤣חחחח😅😂חח🤣חחח😂😅🤣ח🤣חח😅😂😅חחחחח🤣🤣חחח😂🤣חחחח😅ח😂ח🤣ח😆ח🤣חחחח😅😂חחחחח😂🤣חח😆ח🤣חחח https://t.co/G6xlCAB403

היועמ״ש תהיה אשמה ברצח של עצמה. הגיוני. https://t.co/0uUVk56Rhd

אני מקווה שסגן נשיא ארה״ב יצליח להתאושש מניתוק היחסים עם פורום ״קהלת״. https://t.co/dx2A7MyE7i

תיכף, הוא ילך. מצורע, מבויש, שנוא, בודד וכנוע. אנטי-מנהיג שכיהן כהונת נצח, שכל תכליתה היתה להמשיך לכהן לנצח - שלא הותיר אחריו אלא שכול, עצב, טראומות, אסונות, מחדלים, קיטוב ופילוג. יהי זכרם של הנופלים ברוך. הם ואנחנו ראויים לטוב בהרבה מאשר נוכל קשיש שמתקנא בגרועים שברודני תבל.
לילד בן שלוש שאוכל נזלת ופתיתים יש יותר בגרות נפשית ויכולת השלמה עם המציאות מאשר לאיש חולה השנאה הזה. אלא שבמקום שיריבוש יטפל בעצמו וישתקם, הוא מחזיק בתואר שר המשפטים של מדינת ישראל (אגב, אם לא ידעתם, כבר שנה שהוא גם שר העבודה, שר הדתות, שר העבודה ושר ירושלים ומסורת ישראל). https://t.co/yh8gZLHTDd

👏👏👏 תקווה מניעה אנשים לפעולה, יאוש מכבה אותם. תאמינו בתקווה, ותתרחקו מהמייאשים. ועכשיו, להגביר. https://t.co/jJTOsC9uep
בקיצור, מנהיגנו המהולל, זה ששייך ל-״ליגה אחרת״ ומשחק שחמט כשכל השאר תקועים בדמקה, הצליח בטימטומו לייצר מצב שבו החיילים שלו הם ברווזים במטווח חיזבאללה - ואנחנו אפילו לא יכולים להגיב בלי לקבל אישור מאיראן, הבסטי החדש של ארצות הברית. כל זה, לא לשכוח, כשחלפו שנתיים ושמונה חודשים מאז
אבל למה אתם אומרים שאנחנו כת, ריבונו של עולם? https://t.co/Ip7l2ZA63i

תוך פחות משמונה חודשים, הגאון המדיני, האסטרטג המזהיר, המצביא המהולל, המנהיג הדגול - הביא אותנו לכך שגם נשיא ארה״ב וגם סגנו משפילים אותו בפומבי ומותירים אותנו על סומלילנד. הוא אכן שינה את פני המזרח התיכון. לטובת איראן. אבל עם קצת מזל, אולי יקראו על שמו משתנה ציבורית בקרית שמונה. https://t.co/QFvBxekGYc

@ishaycoen לא שנאת נתניהו היא שמעוורת, מר כהן – אלא פולחן האישיות שלו. התופעה של "שנאה עיוורת" לנתניהו כמובן קיימת, אך היא נמצאת בשוליים, ורוב מוחלט של מתנגדיו הפוליטיים לעולם יעדיפו את טובת מדינת ישראל על פני רעתו של נתניהו. אם היה צורך בהוכחה לכך, באו האירועים שלאחר טבח ה-7.10. לעומת

