
Top-X Weekly
ינון מגל Yinon Magal
@YinonMagal
בת-ים, ירושלים, צבא, הודו, קול ישראל, גלי צהל, ערוץ 10, ערוץ 1, וואלה, כנסת, בית, ערוץ 14, 103FM, טלגרם, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק. חלק מהתכנים לא סאטיריים
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
*מביך* פיטר דוסי: *אדם חכם אמר פעם, בינואר 2020: ‘איראן מעולם לא ניצחה במלחמה, אבל גם מעולם לא הפסידה במשא ומתן׳.* *הנשיא טראמפ: “מי אמר את זה?”* *הכתב: “דונלד טראמפ״...* https://t.co/HVwCew50IA

סיכום ביניים: 1. טראמפ יצא לוזר 2. בהכוונה ולחץ ממוקד של שני היהודונים וויטקוף וקושנר שקטר קנתה בהרבה מאוד כסף ומכרו את אחיהם בישראל. 3. ובסיוע סגן הנשיא ואנס החלאה. 4. ובעידוד ובתחינה של מדינות המפרץ הכלומנקיות שמפחדות מהצל של עצמן והתנדבו לשלם מליארדים לאיראנים - רק שיחזור
שלום ינון, אני פונה אליך בתקווה שתוכל לעזור לי.. היום הייתי בקניון מלחה והזמנתי במקדונלדס ארוחה לבת שלי. לפני היו כמה אנשים בינהם חייל חמוד. הוא הזמין דרך המסך וחיכה להזמנה.. מפה לשם התחילה התרחשות וכשהתקרבתי לראות מה קרה, התברר שהמוכרת הערבייה פשוט ביטלה לחייל את ההזמנה! היא
טראמפ: במסגרת ההסכם איראן תוכל להעשיר אורניום ברמה נמוכה שלעולם לא תוכל לשרת מטרות צבאיות. פחחחח איזה לוזר
המשפחה ביקשה שלא יגיעו שרים זה לא מפריע לבניהו להפיץ רעל https://t.co/MtBb66t3jk
אגב ההתקפה של ואנס על שרי הממשלה שכביכול "תקפו את טראמפ". העובדות הן שאף שר לא תקף את טראמפ. פייק
הם אשכרה המציאו בתבהלה 12 שטראמפ אמר ש"עכשיו ביבי צריך ללכת"🤦♂️🤦♂️🤦♂️ https://t.co/8nk2dJSesF

הסנאטור הרפובליקני ביל קסידי: לפני המלחמה, מצר הורמוז היה פתוח, איראן הייתה תחת לחץ כבד של סנקציות, ו־13 חיילי שירות אמריקנים עדיין היו בחיים. כעת, 13 אמריקנים נהרגו, משפחות שילמו מיליארדים נוספים על דלק, הסנקציות צפויות להיות מוסרות, וההפצצות הופסקו. זהו אחד מהכישלונות החמורים
ג' תמוז כך הגיב נתניהו בזמנו כשהרב אור זיו הראה לו פגישה שלו (של נתניהו) עם הרבי מלפני 38 שנה @OrZiv770 https://t.co/eyf4gFcAoy

טראמפ על ההנהגה האיראנית: "הם אנשים רציונלים, חזקים וחכמים - בטח יותר מההנהגה הקודמת שהייתה. הם לא רדיקלים והם רוצים לעזור למדינה שלהם" בוידאו: קליבאף (שחתם עכשיו על ההסכם עם ואנס) מגיב ליציאת ארהב מהסכם הגרעין... https://t.co/qtjqE8VtyZ

מי היה מאמין אז בסוף לא היה דיל שביבי מוכר אותנו תמורת חנינה. אבל מה נעשה עם כל קמפיין הרעל הזה שנשפך על הראש שלנו במשך חודשים? נשים אותו במוזיאון הקמפיינים הרעילים ששפכו עלינו במשך שנים והתבררו אחד אחרי השני כפייק מוחלט
1. לפני שטראמפ מתעורר ישראל מודיעה שסיימה את התגובה. 2. האיראנים יעשו הכל כדי להוציא אותנו מלבנון ויתקעו את החתימה על העסקה ואת הביצוע שלה כדי להפעיל את טראמפ נגד נתניהו וישראל. 3. אם האיראנים באמת היו רוצים הפסקת אש הם היו דורשים מחזבאללה להרגיע, לא מישראל... 4. איפה ראשי
הולך לישון עם מחולל הקלישאות המכונה: "נעמה לזימי" https://t.co/B5hsvvReff

עדכון: עוברים מנתניהו שפוט של טראמפ לנתניהו מחריב את היחסים עם טראמפ תודה🙏
בהמה 12 https://t.co/2FgmY2ZMKX

כשיש לך דם כחול https://t.co/2R9FabH083

אבא של שחר חסון על הפטריוטים: זאת טלויזיה! מה אתה מבלבל תמוח??🤣 https://t.co/RpDP7DMQrf

גם זה קרה היום: https://t.co/XPYzcb9eCd

הבעיה בעיני היא לא שהמשטרה פתחה בכח רב את כביש 4. כי לא יתכן שכל מי שרוצה חוסם פה כבישים מדי שני וחמישי. יש גבול. הבעיה היא האכיפה הבררנית. תמונות כאלה לא ראינו מעולם בהפגנות השמאל. לא כשנחסמו נתיבי איילון אין ספור פעמים ולשעות רבות, ולא כשנחסם כביש מס 1, ונהרגו שם שני אנשים.
ינון, פרסם בבקשה *מסר לסגן הנשיא ואנס מלוחמי גדוד 7007* ישראל לא נבנתה מכסף אמריקאי - היא נבנתה באוהלים, בשדות הקרב ובמחיר כבד ששילמו דורות של יהודים. סיוע אמריקאי היה חשוב, אבל הוא לא יצר את המדינה ולא יקבע את עתידה. עם ישראל חזר לארצו אחרי אלפיים שנות גלות, ולא כדי להיות תלוי
הקריסה ברייטינג של חדשות 12 ערב שלישי רצוף עם נתון חד ספרתי אמש באולפן שישי: 9.4% בחמישי: 9.5 ברביעי: 9.7 הכיוון ברור
רץ ברשת🤣 https://t.co/i8tsdBAn5B

#ינוניוז פרסום ראשון לוחמי כוח 100 עומדים לתבוע את הפצרית לשעבר, את התובע הראשי ובכירם נוספים בפרקליטות הצבאית על פשעים בביצוע החקירה הפלילית, ועל הדלפת חומרי החקירה והונאה ממושכת של רשויות המדינה. בנוסף יתבעו הלוחמים באופן אישי את היועצת המשפטית לממשלה מיארה, את פרקליט המדינה
מציע שאם ואנס רוצה להגיד לי משהו שיגיע לפטריוטים https://t.co/l9cbwBWILr

ואנס שיקר שכביכול שרי ישראל תקפו את טראמפ, שרת החוץ של האיחוד הארופי השוותה את ישראל למשטר האפרטהייד בדרום אפריקה, וטראמפ מפעיל לחץ על נתניהו לסגת מלבנון. במקום לתת גיבוי לממשלה ולנתניהו, במקום להלחם בשקרים נגד מדינת ישראל, במקום להבהיר שישראל לא תיסוג מלבנון כדי להגן על תושבי https://t.co/wXW9nbu9Ut

פעיל הימין זיו ברנס נעצר הלילה. נשקו נלקח ממנו https://t.co/wcHhwbReUF

איפה כל ראשי האופוזיציה שדרשו מנתניהו להגיב? הם לא רוצים לתת עכשיו גיבוי לראש הממשלה? מוזר
קצין צה"ל יצהר אבן אש נפצע קשה בשבוע שעבר ממטען במחנה הפליטים ג'נין. היום הוא עידכן במצבו: "אני ממש מרגיש שזכיתי לתרום את חלקי תרתי משמע לעם ישראל ומדינת ישראל. זו באמת זכות, ואני מתכוון לחזור לצבא. ואם צריך לתת גם רגל - ניתן רגל" גיבור https://t.co/aMfj2GZtCY

ג'יי די ונס ל-CNN: אי אפשר לקבוע בוודאות של 100% שאיראן תעמוד בכל התחייבויותיה פשששש איזה תובנות👏 יכול להיות פרשן בתבהלה 12
טראמפ על ההסכם: "כתוב שם- לאיראן לא יהיה נשק גרעיני" אה, אם כתוב אז הם בטוח יעמדו במילה שלהם. בוא ניתן להם 300 מיליארד במזומן
ברקע הירידה בסקרים- בנט בראיון לגדעון אוקו ועמיחי אתאלי ב-103: על נתניהו: ״אני יודע להסתכל לביבי בלבן של העיניים ולנצח אותו. עשיתי את זה ואני אדע לעשות את זה כאיש ימין.״ נשמה, מה ניצחת???🥳 קיבלת מהימין 6 מנדטים🤣 ונתת אותם לשמאל תמורת תפקיד ראש הממשלה🤦♂️
היה פעם מפגין שמאל במעצר בית על כך שחסר רכב? https://t.co/bZEIN9ChdK

שופטת השלום בתל אביב רוית פלג בר דיין שיחררה את מרדכי דוד ממעצר הבית ונזפה במשטרה על אכיפה בררנית!
תרעלה 12 בעוד עלילה: https://t.co/IENVx47jrc
אין גבול https://t.co/38fartFFVH
השגריר האקבי עונה לטראמפ? "בלי ישראל והיסוד היהודי לא הייתה אמריקה״ בפתיחת הכנס הבינלאומי למורשת ישראלית ביהודה ושומרון בהובלת משרד המורשת והשר עמיחי אליהו, הציג שגריר ארה"ב מייק האקבי את תפיסתו על הקשר בין ההיסטוריה היהודית לזהות האמריקנית. https://t.co/JrexjyRF6P

ינון, אני חוזר מהמילואים ורואה את זה בדרך. הפסקנו להתבייש! https://t.co/Rh36yOqzSO

חדש בחנויות https://t.co/2gnnfKynIN

אסון ורסאי https://t.co/QYihLaS3bP

נמשכת התופעה שאנשים מפרסמים דברים ברשת בלי לקבל קודם טיפול רפואי. אם אתם נתקלים בסיטואציה כזו - פנו לצוות הרפואי הקרוב לביתכם ודרשו טיפול דחוף עבור הפציינט, ובמקביל צלמו ושלחו לאברבנל https://t.co/XcEdy4YpMD

נתניהו בארוע בכביש 60: ״לא נצא מרצועת הבטחון בלבנון״ https://t.co/hy1qXm6lQY

מגיע לו! https://t.co/RRA5QXg0nc

הרב זרביב במסר לעם ישראל מדרום לבנון: "לא להתפעל ממה שאתם שומעים, מכל המחלישים" https://t.co/apoJTzsPFO

אין גבול שהם לא יעברו ואז יבכו שהימין אלים ומפלג אני מוותר הפעם על לעשות בדיקה... https://t.co/5IRTp22Gka

נזכרתי בזה: https://t.co/kZ1bKySPnz

קלאסיקה בדיבת הארץ: ללגלג על האנגלית של איזנקוט זה "עלוב וגזעני" ללגלג על האנגלית של סמוטריץ'? "הוא הרוויח את זה ביושר" https://t.co/IPSSWuFqYJ


כאילו לא היה ה 7.10 בית המשפט הצבאי לערעורים: קריאה להשמדת ישראל ולכיבוש הארץ ושחרור אל אקצא על ידי צבאות המוסלמים - הסתה ברף הנמוך בינוני https://t.co/z83trelelV

מי היה מאמין שאלערביה ישדרו את התחקיר של התאגיד על חיילי ההגמ"ר ביו"ש בכל זאת כסף שלנו... https://t.co/DZyCqYRLUK

מסר של חייל בדרום לבנון https://t.co/qHENuJPsQT


