חזרה לדוח
שמעון ריקלין profile image

Top-X Weekly

שמעון ריקלין

@Riklin10

מגיש את ״ריקלין ושות׳״ בשעה 18.00 בערוץ 14

221K‏ עוקבים686 עוקב58.4K‏ פוסטים בפרופיל
המיקום הטוב ביותר#3214 ביוני 2026 - 21 ביוני 2026
185.3K‏חשיפות9.1K‏אימפקט9פוסטים בדוח0תגובות בדוח42.6K‏שיא חשיפה5.3%שיעור מעורבות

דירוגים

איפה החשבון עומד בדוח

הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.

חשיפות#39185.3K‏ חשיפות · 9.1K‏ מעורבות
אימפקט#44185.3K‏ חשיפות · 9.1K‏ מעורבות
פרצו החוצהלא דורג
כמות ציוצים#36185.3K‏ חשיפות · 9.1K‏ מעורבות
ציון משוקלל#32185.3K‏ חשיפות · 9.1K‏ מעורבות

נתונים שמורים

הציוצים בדוח

כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.

מאז 7/10. לא הייתי כל כך מודאג כפי שאני מודאג כעת. ישראל ניצבת בפני תפנית אסטרטגית מצד בעלת בריתה הגדולה ואם אתם חושבים שזה קשור רק להסכם עם אירן. אתם טועים. טראמפ משנה את הגישה כלפי ישראל וזה ישפיע עלינו בכל החזיתות ומול כל המדינות שמקיפות אותנו. כולל טורקיה מצרים סוריה חמאס

חשיפות42.6K‏אנגייג׳מנט1.2K‏ריפוסטים78לייקים852דיון281שמירות20שיעור מעורבות2.8%פתיחה ב-X

טראמפ בקריסה מוחלטת. ימכור מחר גם חלקים מוושינגטון העיקר לסיים את המלחמה עם אירן. אבל הוא מתקשה להבין שהם חיים על המלחמה הזו. על הרצון להשמיד את המערב. והוא יגלה בדרך הקשה שאין שקט ואין הפסקת אש אמיתית עם המטורללים מאירן. לכן נתניהו חייב לומר לטראמפ: עד כאן. ישראל תשמור על זכותה

חשיפות29.1K‏אנגייג׳מנט1.1K‏ריפוסטים78לייקים881דיון170שמירות14שיעור מעורבות3.9%פתיחה ב-X

שלום לראש הממשלה נתניהו. אינך אשם במחדלים של טראמפ. ובלהיטות שלו להתקפל. ולסגור את המלחמה. אבל כעת כשאירן עומדת לתקוף אותנו בחוצפה רבה בגלל שתקפנו בלבנון. והשחצנות שלה ממריאה. מצופה שהתגובה שלנו תיהיה מוחצת ותכאב מאוד לאירנים. בכל הכח האפשרי. בהצלחה

חשיפות21K‏אנגייג׳מנט1.3K‏ריפוסטים91לייקים981דיון185שמירות3שיעור מעורבות6%פתיחה ב-X

זה הדיל. טראמפ הלוזר מסתיר את ההסכם. ובמקביל מצפה מאיתנו לקיים אותו. האירנים מסתירים את תוכנית הגרעין. ואנחנו מסתירים את פנינו מבושה. לא יקום ולא יהיה

חשיפות20.1K‏אנגייג׳מנט1.3K‏ריפוסטים68לייקים904דיון330שמירות8שיעור מעורבות6.5%פתיחה ב-X

קראתי בשבת את מרד הגנרלים לארז תדמור. מודה שחשבתי שאני מכיר את הטיעונים ואת השתלשלות העניינים. אבל טעיתי. ארז מראה בצורה שיטתית כיצד במשך שנים רבות צמרת צה״ל מורדת בדרג המדיני ומסתירה ממנו מידע כדי לכוון את הממשלה לבצע את תפיסת עולמה. ההסתרה ב 7/10 לא הייתה מעשה חד פעמי. אלא

חשיפות18.4K‏אנגייג׳מנט928ריפוסטים122לייקים711דיון95שמירות14שיעור מעורבות5%פתיחה ב-X

זה לא משא ומתן. זו כניעה מוחלטת של ארצות הברית בראשות טראמפ. מצופה מראשי האופוזיציה לחזק את ראש הממשלה נתניהו בשעה הזו ולומר שבכל הנוגע לבטחון ישראל אין בינינו מחלוקות ואסור לסגת מדרום לבנון. ולראש הממשלה נאמר: חזק ואמץ אל תירא ואל תיחת https://t.co/7OzXAQvjyv

Tweet media 1
תמונה
חשיפות16.8K‏אנגייג׳מנט1.2K‏ריפוסטים95לייקים819דיון252שמירות15שיעור מעורבות7%פתיחה ב-X

נתניהו עשה את הכי טוב שבן אנוש יכל לעשות ואף יותר. מול אלו שרצו לעצור את המלחמה מבית כבר מזמן. ומול העולם בחוץ שאיבד מזמן את הרצון והיכולת להבדיל בין טוב ורע ואת הרצון לחיות חיי חופש וחירות. אנחנו לא חסרי ישע. ועשינו מדהים עד עכשיו בהינתן נתוני הפתיחה הרעים של המלחמה. עוד ננצח https://t.co/u4w1ZS9f9Q

Tweet media 1
תמונה
חשיפות14.9K‏אנגייג׳מנט733ריפוסטים48לייקים488דיון197שמירות2שיעור מעורבות4.9%פתיחה ב-X

אפילו טראמפ אמר שאם יהרגו חיילים אמריקאים הוא יחזור למלחמה. חיזבאללה הרג חיילים ישראלים. ישראל צריכה לבטל את הפסקת האש ולפגוע בכל מקום שחיזבאללה נמצא בו כולל ביירות. גלי התקיפה של צה״ל בלבנון הם התחלה טובה

חשיפות11.5K‏אנגייג׳מנט774ריפוסטים56לייקים626דיון92שמירות6שיעור מעורבות6.8%פתיחה ב-X

אירן לא באמת רוצה הסכם עם מי שתקף אותה והרג את חמינאי. היא כן רוצה הקלות כלכליות. אז אחרי שהשיגה אותן היא שולחת את חיזבאללה שוב ושוב לתקוף אותנו ואז אחרי שאנחנו מגיבים האירנים מצביעים על הפרות ישראליות לכאורה ומסרבים לבוא לשוויץ ומתכוונים להמשיך לחמם את הגזרה כדי להשיג ויתורים

חשיפות11K‏אנגייג׳מנט566ריפוסטים46לייקים451דיון69שמירות3שיעור מעורבות5.1%פתיחה ב-X