
Top-X Weekly
שמעון ריקלין
@Riklin10
מגיש את ״ריקלין ושות׳״ בשעה 18.00 בערוץ 14
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
מאז 7/10. לא הייתי כל כך מודאג כפי שאני מודאג כעת. ישראל ניצבת בפני תפנית אסטרטגית מצד בעלת בריתה הגדולה ואם אתם חושבים שזה קשור רק להסכם עם אירן. אתם טועים. טראמפ משנה את הגישה כלפי ישראל וזה ישפיע עלינו בכל החזיתות ומול כל המדינות שמקיפות אותנו. כולל טורקיה מצרים סוריה חמאס
טראמפ בקריסה מוחלטת. ימכור מחר גם חלקים מוושינגטון העיקר לסיים את המלחמה עם אירן. אבל הוא מתקשה להבין שהם חיים על המלחמה הזו. על הרצון להשמיד את המערב. והוא יגלה בדרך הקשה שאין שקט ואין הפסקת אש אמיתית עם המטורללים מאירן. לכן נתניהו חייב לומר לטראמפ: עד כאן. ישראל תשמור על זכותה
שלום לראש הממשלה נתניהו. אינך אשם במחדלים של טראמפ. ובלהיטות שלו להתקפל. ולסגור את המלחמה. אבל כעת כשאירן עומדת לתקוף אותנו בחוצפה רבה בגלל שתקפנו בלבנון. והשחצנות שלה ממריאה. מצופה שהתגובה שלנו תיהיה מוחצת ותכאב מאוד לאירנים. בכל הכח האפשרי. בהצלחה
זה הדיל. טראמפ הלוזר מסתיר את ההסכם. ובמקביל מצפה מאיתנו לקיים אותו. האירנים מסתירים את תוכנית הגרעין. ואנחנו מסתירים את פנינו מבושה. לא יקום ולא יהיה
קראתי בשבת את מרד הגנרלים לארז תדמור. מודה שחשבתי שאני מכיר את הטיעונים ואת השתלשלות העניינים. אבל טעיתי. ארז מראה בצורה שיטתית כיצד במשך שנים רבות צמרת צה״ל מורדת בדרג המדיני ומסתירה ממנו מידע כדי לכוון את הממשלה לבצע את תפיסת עולמה. ההסתרה ב 7/10 לא הייתה מעשה חד פעמי. אלא
זה לא משא ומתן. זו כניעה מוחלטת של ארצות הברית בראשות טראמפ. מצופה מראשי האופוזיציה לחזק את ראש הממשלה נתניהו בשעה הזו ולומר שבכל הנוגע לבטחון ישראל אין בינינו מחלוקות ואסור לסגת מדרום לבנון. ולראש הממשלה נאמר: חזק ואמץ אל תירא ואל תיחת https://t.co/7OzXAQvjyv

נתניהו עשה את הכי טוב שבן אנוש יכל לעשות ואף יותר. מול אלו שרצו לעצור את המלחמה מבית כבר מזמן. ומול העולם בחוץ שאיבד מזמן את הרצון והיכולת להבדיל בין טוב ורע ואת הרצון לחיות חיי חופש וחירות. אנחנו לא חסרי ישע. ועשינו מדהים עד עכשיו בהינתן נתוני הפתיחה הרעים של המלחמה. עוד ננצח https://t.co/u4w1ZS9f9Q

אפילו טראמפ אמר שאם יהרגו חיילים אמריקאים הוא יחזור למלחמה. חיזבאללה הרג חיילים ישראלים. ישראל צריכה לבטל את הפסקת האש ולפגוע בכל מקום שחיזבאללה נמצא בו כולל ביירות. גלי התקיפה של צה״ל בלבנון הם התחלה טובה
אירן לא באמת רוצה הסכם עם מי שתקף אותה והרג את חמינאי. היא כן רוצה הקלות כלכליות. אז אחרי שהשיגה אותן היא שולחת את חיזבאללה שוב ושוב לתקוף אותנו ואז אחרי שאנחנו מגיבים האירנים מצביעים על הפרות ישראליות לכאורה ומסרבים לבוא לשוויץ ומתכוונים להמשיך לחמם את הגזרה כדי להשיג ויתורים

