
Top-X Weekly
Barak Seri ברק סרי
@BarakSeri
אשדוד, גולני, קצין מודיעין, אוניברסיטה עברית, עורך בתקשורת, יועץ תקשורת, פרשן, מגיש, קשת 12, רדיו 103, וואלה, אבא, סבא ופטריוט ישראלי
דירוגים
איפה החשבון עומד בדוח
הדירוגים מחושבים מול אותה אוכלוסיית דוח ושומרים על אותו בסיס השוואה.
נתונים שמורים
הציוצים בדוח
כל הפוסטים והתגובות השמורים שיש לחשבון הזה בתקופת הדוח והקטגוריה הנוכחית.
טראמפ: נתניהו הוא הראשון שטעם מעוגת יום ההולדת שלי https://t.co/1bccgN4JX3

הציוצים בימים האחרונים של כל מיני טהרנים, טהורים, צודקים תמיד, שקוראים שלא להצביע עבור רונן צור בפריימריס הדמוקרטים, הם על רגל אחת הסיבות המרכזיות לכך שהשמאל כבר עשרות שנים באופוזיציה. ואם ימשיך כך, יישאר באופוזיציה, טהרן וצודק בעיני עצמו. אז יאללה יאללה. אתם הולכים לקרב ענק עם
עידית סילמן כעת בכאן 11: ״אני מודיעה, לא נאפשר לאיראן להיות גרעינית״. זהו, נגמר, אפשר להיות הכי רגועים בעולם
נתניהו איבד היום את קור הרוח המפורסם שלו, במשפטו בדיון האחרון בחקירתו הנגדית. ״המצאתם עבירה, זו מדינת משטרה״, צעק לעבר התביעה, ״הפעלתם טרור, אתם אוספים מטרות, תבלו את יתר חייכם בבתי המשפט. לא היה דבר כזה כמו שעשיתם לי. לא עשיתם דבר כזה לאף איש ציבור. הכנסתם את כולם לרשת ההפחדה
סקר מעריב השבועי, ד״ר מנחם לזר: אייזנקוט משתווה לליכוד, ולמרות שסמוטריץ׳ עובר את אחוז החסימה הגוש שנגד נתניהו מגיע ל-61 מנדטים. יכול להקים ממשלה ללא המפלגות הערביות. גוש נתניהו על 49 מנדטים בלבד, המפלגות הערביות עם 10 מנדטים https://t.co/NwrKMee7qC

נתניהו קיבל כעת את המחמאה הגדולה ביותר שקיבל בחייו, ועוד ממי, מחנוך מליביצקי, אורים ותומים, דמות מופת, מגדלור של מוסר וחוכמה, עמוד האש לעם שלם. אז מיליביצקי אמר כך: ״נתניהו הוא המנהיג הגדול בתולדות עם ישראל, הרבה יותר גדול מבן גוריון״. כך מילביצקי, ואם הוא אומר אז מי אנחנו, מה
ארבעה חודשים לבחירות ועולה השאלה: עם מה נתניהו יילך לבחירות? במה ינפנף? אלו הישגים יציג? חמאס על הרגליים, חיזבאללה ממרר את חיי תושבי הצפון, איראן קיצונית ובטוחה, היחסים עם טראמפ על הפנים, יוקר המחיה בשמיים, הפשיעה נוסקת, הישגי התלמידים נמוכים על פי הקריטריונים שמשרד החינוך קבע
אביגדור ליברמן בתכנית ׳אופירה, אוחנה, סרי: ״דיברו איתי אתמול חיילי מילואים ואמרו לי שהם נשארים בלבנון כי נתניהו רוצה לרצות את בן גביר וסמוטריץ׳ מסיבות פוליטיות. הם טוענים כי קושרים להם את הידיים״
בעוד ארבעה חודשים הבחירות. נתניהו בלי הישגים, רק אסון אחד גדול ושלל כישלונות גדולים וקטנים. עם מה הוא יילך לבחירות? הישג אחד, משהו. אמרו עליו קוסם פוליטי? נראה אותו הפעם
אז לאחר שתי מלחמות עם איראן תוך שנה, נתניהו הוביל את ישראל לשפל אסטרטגי עמוק. ובזמן שישנתם שיבח הנשיא טראמפ את נשיא סין שי ג׳ינפינג ואת נשיא רוסיה ולדימיר פוטין על השגת ההסכם. מנגד, הוא מתח ביקורת חריפה על נתניהו וטען כי התקיפות שביצעה ישראל כמעט והביאו לקריסת ההסכם. טראמפ על
חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו https://t.co/1FHb2GTRDf

אלוהים ישמור, לאן נתניהו הוביל אותנו https://t.co/cvHxQEPRdV

השופרות לא יודעים את נפשם בעקבות הקרע בין טראמפ לנתניהו. מה קרע? קללות של טראמפ, איומים, תדרוכים על הראש. והשופרות בלי דפי מסרים, בלבול גדול, מבוכה מביכה. ככה מתנהג דונלד בן פרד שלנו לשליח האל? אחרי ששרו לך כשנבחרת באולפן הפטריוטים עוד יותר טוב ועוד יותר טוב? עצוב
הוא תלוש, מנותק לגמרי מהמציאות, חי בסרט. האיש שהבטיח לנו עשרות פעמים שחמאס ימוגר, יפורק מנשקו, יגורש מעזה ועוד שלל הבטחות, והותיר את חמאס בעזה, על הרגליים. נתניהו שהבטיח בנובמבר 2024 שהחזיר את חיזבאללה ״עשרות שנים אחורה״, וחיזבאללה על הרגליים ממרר את חיי תושבי הצפון במשך חודשים.
ברק רביד: ״הנשיא טראמפ דיבר איתי לפני כמה דקות. טראמפ סיפר לי שאמר לנתניהו: מה לעזאזל אתה עושה? מה היית צריך את ההתקפה המזויינת הזאת ביירות? אין לנתניהו שום פאקינג שיקול דעת״
נתניהו הכניס את כולנו למארב אסטרטגי קשה. מול איראן, מול חיזבאללה, מול כל האזור. יותר משנתיים ושמונה חודשים של מלחמה עקובה מדם, יותר מ-2100 הרוגים, עשרות אלפי פצועים, אין הכרעה באף חזית, מבודדים בעולם, רואים בעיניים כלות את נשיא ארה״ב מתחנף לאיראן. עושה הכל כדי לרצותה. אם התוכניות
ההתבטאויות של הנשיא טראמפ על ישראל, אמורות להעליב כל פטריוט ישראלי. ״בלעדיי ישראל היתה מושמדת״, ״ללא דונלד טראמפ ישראל היתה מתפרקת״, ״ללא טראמפ האיראנים היו משמידים את ישראל בפצצת אטום״ ועוד ועוד. עזבו שמדובר בדברים בטלים אבל זה מה שקורה כשנתניהו התבטל בפני טראמפ עוד לפני שנבחר,
זו שאלת תם, אבל מדוע נתניהו לא מסביר לעם בישראל את הכישלון הגדול שלו בעקבות ההסכם הצפוי להיחתם בין ארה״ב לאיראן? לא מגיע לעם היושב בציון הסברים מראש הממשלה על היוהרה שהפגין והכשלון האסטרטגי שהוא הוביל אותנו אליו? הרי זו ״משימת חייו״, אז שיסביר איך זה שאיראן יוצאת משתי המלחמות
הקללות וצעקות השבר של שופרות נתניהו נגד הנשיא טראמפ ביומיים האחרונים מדהימות במגוחכותם. משירת ״כי השם יתברך תמיד אוהב אותי״ ביום בחירתו של טראמפ באולפן ליצני הפטריוטים ועד שצף קצף של קללות וצרחות. ראשית, טראמפ ממש בלחץ שבערוץ 14 מקללים אותו. לא יוצא מהבית הלבן בעקבות הציוצים של
הם מובילים את ישראל לתהום. ההשמצות והקללות של כל מיני שופרות, האמירות של שרים מגוחכים נגד טראמפ וארה״ב, העלו את הסעיף לסגן הנשיא ג׳יי. די ואנס: ״טראמפ הוא המנהיג היחיד בעולם שאוהד כרגע את ישראל. אם הייתי בממשלה הישראלית לא הייתי תוקף את בעל הברית היחיד שיש לי בעולם״. מדחי אל דחי,
ניר חפץ היה שם שנים רבות, קרוב מאוד לנתניהו. כך נתניהו מנסה להשתלט על התקשורת, כמו בפרשת 4000, כך גם עכשיו, והכל על חשבון משלם המיסים https://t.co/R2BTFRDdee

ארה״ב ואיראן חתמו הלילה על מזכר הבנות לסיום המלחמה. הסכם מדהים בחומרתו, מסוכן לישראל. למרות כל הצ׳ופרים שקיבלו, האיראנים מתעקשים כי לא יוותרו על החומר הגרעיני. הם הולכים לקבל מאות מליארדים, להפוך למעצמה אזורית. טראמפ נמלט מהאזור, מכל האנשים הוא כועס על נתניהו שהבטיח לו הבטחות סרק
שר התקשורת קרעי מתקשה להשיג רוב להצבעות בועדה על חוקי התקשורת שלו ומנסה להשיג רוב באמצעות קיזוז עם וואליד אלהואשלה מרע"מ. ראשית טוב לדעת שקרעי סוגר דילים עם רע״מ, אחרי ההסכמות של הליכוד עם אחמד טיבי. שנית, אלהואשלה כנראה לא יודע שתושבי ישראל שאינם אזרחים, לא יוכלו אפילו להגיש
אביגדור ליברמן אומר כעת בכנסת את המובן מאליו: ״אם ההסכם היה נחתם בזמן ממשלת השינוי, נתניהו היה מאשים אותנו בבגידה״. מדוייק. אבל נתניהו ובעיקר השופרות החלולים סביבו, מאשימים את כל העולם ואשתו. וגם את חמותו. את טראמפ ״הבוגדן״, את ״היהודונים״ ויטקוף וקושנר, את סגן הנשיא ואנס
נתניהו מתגאה שבזכותו הוחזרו החטופים ממנהרות חמאס. אבל טראמפ אמר שרק בזכותו חזרו החטופים והופסקה המלחמה בעזה ״ואם זה היה תלוי בנתניהו הם היו נלחמים עוד שנים בעזה״
מה נהיה מהליכוד. ברוב של 61 תומכים מול 48 מתנגדים החליטה אחר הצהריים כנסת ישראל שלא להסיר את חסינותה של ח״כ טלי גוטליב, שהואשמה בפרסום שמו של איש שב״כ. זה הליכוד של מנחם בגין, שקבע כי ״החוק קובע והכל כפופים לו״, שאמר ״יש שופטים בירושלים״. הליכוד של היום החליט להפוך את הכנסת לעיר
אז השר שלמה קרעי, שדרש לתלות את הפצ״רית על הטעיית בג״ץ, מתקרב לחקירה פלילית על אותה עבירה? קארמה איז א ביץ׳ https://t.co/YEoDtddrc5

״במקום שאין אנשים, השתדל להיות איש״. משפט שנאמר על ידי התנא הלל הזקן ומתאים כל כך לימינו. ח״כ יולי אדלשטיין, שהודח מראשות ועדת חוץ וביטחון רק כי לא רצה לתת פטור גורף לחרדים משרות צבאי, הודיע כי יצביע במליאה נגד בקשת החסינות לטלי גוטליב. וההסבר שלו פשוט: ״אם חברי הכנסת הערבים היו
וכך כשהוא במצב רוח ליצני מכר אותנו ידידו הגדול. ישראל איבדה במישמרת שלו את ריבונותה הביטחונית. מבודדים, משוסעים וכואבים. זו תהא מורשתו. נותרנו לבדנו. המבינים כדרכם, יסבירו הדברים ושיקולי הדברים. על המגרעות ועל עומק המגרעות. אין צורך להכביר. הובסנו! מנהיג מאחז עיניים הוליך אותנו
שלום שטיין מדווח שהרב יצחק יוסף בשיעורו השבועי הערב אומר: ״הנשיא טראמפ התהפך עלינו בגלל רדיפת בני הישיבות על ידי היועמ״שית המרושעת הזו״. בהמשך הוא כינה את היועמ״שית ״הזבל הזו״. אין מילים
פקה פקה https://t.co/QcyvzcVe2E
הנשיא טראמפ, כעת: "הסכם השלום יהיה התחלה של משהו גדול יותר במזרח התיכון. איראן צריכה שיהיו לה טילים בליסטיים. גם למדינות אחרות יש". ולזכור בעצב שאחת ממטרות מלחמת איראן השניה היתה להסיר את איום הטילים הבליסטיים של איראן. ולחשוב מה יו״ר האופוזיציה נתניהו היה עושה לראש הממשלה כעת
משה בוגי יעלון, בתכנית ׳אופירה, אוחנה סרי׳: ״החיילים שלנו נהרגים לתכלית פוליטית״ https://t.co/IXRGPRWXt9

ארי קלמן מפרסם כי נתניהו מנסה לקדם יוזמה שתביא להפסקת מעצרי העריקים החרדים. הכל הוא מוכר. שהעריקים יסתובבו חופשיים ומאושרים, על להתגייס אין בכלל מה לדבר, רק כי נתניהו צריך את הסיעות החרדיות לקואליציה. כי בלעדיהן הוא בבית
צודקים https://t.co/pizNozY3JC


