זמן טוב להזכיר שנתניהו ניסה לחסל את ראש הנחש האיראני עוד הרבה לפני שהיו לאיראן את היכולות הבליסטיות שיש להם היום. אבל הדיפ-סטייט, בהובלת יובל דיסקין ומאיר דגן ואחר כך גם ברק שהתהפך, בגיבוי מלא של התקשורת התבוסתנית כמובן, חתרו תחתיו ועצרו את התקיפה פעם אחר פעם.
אי אפשר שלא לחשוב